• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Tuurlijk wel, mensen zijn nu terug van vakantie, dus je kunt van alles doen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik sta trouwens nog steeds als op vakantie maar ben terug ;3]

    [Bijna alle mensen die in de lijst staan reageren al heel erg lang niet meer, de enige die nog echt reageren ben jij, Sophie, Amparo en Maartje en misschien Alladin nu ze terug is van vakantie en ik heb geen zin om bij een verliefd stelletje in te springen want die praten toch haast alleen maar met elkaar. Maarja, ik kijk nog wel]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 12:29 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eden Florence Morales
    Vince is weet ik veel waar, Amare en Adam zijn naar buiten en Matthew en het meisje, Scarlett zitten knus te doen. Ik rol met mijn ogen en loop dan de caravan uit. Het is niet mijn caravan dus het maakt me niet uit wat ze uitgaan spoken, zolang ik er maar niet bij hoef te zijn. Ik loop wat rond op het terrein, zo te zien is de show net afgelopen want de mensen komen de tent uitgelopen. Na nog een tijdje rondgelopen te hebben blijf ik staat als ik geluid uit de oefenruimte hoor komen. Als ik de ruimte inloop zie ik het lange, gespierde gestalte van Cameron staan en verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. 'Nu al weer aan het oefenen?' vraag ik terwijl ik naar hem toe loop. 'Je act is al goed genoeg hoor,' glimlach ik.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 13:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron Jackson.

    'Nu al weer aan het oefenen?' Hoor ik achter me en ik draai me om, Eden komt naar me toe en ik lach. 'Je act is al goed genoeg hoor,' glimlacht ze en ik haal mijn schouders op.
    'Ja, maar ik laat Amare nu niet opgaan. Tot ze zich beter voelt doe ik onze act in mijn eentje, al gaat dat vrij moeilijk.' Ik zucht en neem een pauze. 'Ik kan voelen wat zij voelt, ik kan haar gedachte horen.' Al was dat erg irritant, iedere keer weer een meisjes gedachte door mijn kop alleen maar omdat we een tweeling zijn. Ik keek Eden aan en glimlach. 'En de directeur is al boos op ons omdat we onze act vandaag niet af hebben kunnen maken.' zeg ik dan en rol met mijn ogen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Samantha Butterfly

    Ik weet niet echt wat ik zal gaan doen. Ik mag niet optreden omdat de directeur nogal kwaad is op me, dus oefenen voor iets gaat niet. Ik zucht en loop rond. Overal zijn mensen aan het praten met elkaar. Er is dus niemand met wie ik kan praten. Ik maak een handstand en loop even op mijn handen naar buiten. Daar loop ik weer normaal verder. Ik loop tegen Cameron op. 'Sorry Cameron.' zeg ik. Ik groet Eden. Ik weet dat ik wel gewoon kan praten met ze, maar ik ben altijd nogal verlegen als ik in een gesprek moet onderbreken. Ook bij Cameron.
    Langzaam loop ik verder.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 14:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ( Show is afgelopen enne..Cameron staat met Eden bij de oefenruimte. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    ( Show is afgelopen enne..Cameron staat met Eden bij de oefenruimte. )


    [met -naar buiten- bedoel ik uit mijn kamer.
    Mag ik dan niet praten bij Cameron en Eden? anders verwijder ik hem?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eden Florence Morales
    Cameron haalt zijn schouders op. 'Ja, maar ik laat Amare nu niet opgaan. Tot ze zich beter voelt doe ik onze act in mijn eentje, al gaat dat vrij moeilijk.' Hij zucht even. 'Ik kan voelen wat zij voelt, ik kan haar gedachte horen.' 'Ja, maar ik laat Amare nu niet opgaan. Tot ze zich beter voelt doe ik onze act in mijn eentje, al gaat dat vrij moeilijk.' Ik zucht en neem een pauze. 'Ik kan voelen wat zij voelt, ik kan haar gedachte horen.' Hij kijkt me aan en glimlacht even. 'En de directeur is al boos op ons omdat we onze act vandaag niet af hebben kunnen maken'.
    'Daar kunnen jullie toch ook niks aan doen?' zeg ik met een lichte frons op mijn gezicht. 'En ik kan je anders wel helpen?' stel ik voor. 'Misschien moet de act dan iets aangepast worden maar dan hoef je tenminste niet in je eentje op'. Ik bijt even op mijn lip. 'Alleen als je het wil hoor,' voeg ik er nog aan toe.
    Dan bots Evanna ineens tegen Cameron op, wat nogal raar is aangezien Cameron lastig over het hoofd is te zien en dan bedoel ik niet alleen dat hij zo lang is maar ook dat hij er erg goed uit ziet. De meeste meisjes zien iemand als hem niet over het hoofd. 'Sorry Cameron,' zegt Evanna waarna ze mij groet. Ik groet terug waarna Evanna langzaam verder loop en ik me weer op Cameron richt. 'Dus zal ik je helpen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Lahey, sorry, Evanna is soms verstrooid. Bij haar is het nog raarder omdat ze wat met hem heeft, maar okee. Moet ik anders verwijderen dat ik langsliep of zo? ik verveel me namelijk een beetje in dit topic, dus...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Komt er ook een reactie van Amare? (: )

    [Ik ben te lui om mijn post aan te passen dus laat maar zo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    jaaaaa er komt van alles aan ik moet zo veel reageren...


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cameron Jackson.

    'Daar kunnen jullie toch ook niks aan doen?' zegt ze met een lichte frons op haar gezicht. 'En ik kan je anders wel helpen?' Ik kijk haar bedenkelijk aan. 'Misschien moet de act dan iets aangepast worden maar dan hoef je tenminste niet in je eentje op'. ze bijt even op haar lip. 'Alleen als je het wil hoor,' voegt ze er nog aan toe.
    Ik kijk haar aan en lach dankbaar. Eden was altijd al goed bevriend geweest met Amare, net zoals ik met Eve. 'Graag.' stem ik dan in en ga even op de tribune zitten. Eden was een stuk kleiner dan me en ik geef haar even een kus op haar hoofd. Gewoon, als bedankje. 'Wat wil je veranderen? Of hoe wil je het doen?' vraag ik dan en neem een slok water waarna ik die ook weer op mijn tas gooi. 'Ik heb een idee.' zei ik en dacht na. 'Vroeger, toen we klein waren je weet wel. Toen hadden we ook een act bedacht. Weet jij nog hoe het ging?' vroeg ik en keek haar bedenkelijk aan.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 19:26 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Een stukje? dude ze is 25cm kleiner haha *gaat reactie schrijven*]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered