• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen

Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

[ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Amare Jackson.

"Nee, dan weet ik niet," Komt er nors uit en ik frons. Je liegt dat je barst Adam. "Waarom denk je dat?" vraagt hij als hij zich gedwongen heeft me aan te kijken. "Omdat je lichaamshouding dat zegt, je bent te nerveus geworden sinds ik het erover heb."
    Ik kijk hem in zijn ogen aan. "Je kan slecht tegen me liegen Adam." zeg ik dan en glimlach even niet gemeend. "Ik word heus niet boos hoor als je het verteld?" mompel ik dan.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Eden Florence Morales
    Cameron kijkt me dankbaar aan. 'Graag,' stemt hij er mee in waarna hij op de tribune gaat zitten. Ik loop achter hem aan en ga naast hem zitten. Een lichte glimlach verschijnt op mijn gezicht als hij een kus op mijn hoofd drukt. 'Wat wil je veranderen? Of hoe wil je het doen?' vraagt hij. Hij neemt een slok water waarna hij de fles weer wegstopt. 'Ik heb een idee,' zegt hij dan. 'Vroeger, toen we klein waren je weet wel. Toen hadden we ook een act bedacht. Weet jij nog hoe het ging?'
    'Ik weet alleen nog dat ik je altijd Cammiebammie noemde,' grinnik ik. 'En dat je toen nog niet zo boven me uitstak'. Ik schud zacht lachend mijn hoofd. 'Maar de act weer ik niet meer zo 1, 2, 3,' zeg ik dan op een aarzelende toon. 'Waarschijnlijk was die zo slecht dat ik de gedachte daaraan verdwongen heb, misschien kunnen we beter iets nieuws verzinnen'.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Adam Hayden Ravi Danner.

"Omdat je lichaamshouding dat zegt, je bent te nerveus geworden sinds ik het erover heb,"
    Nu moet ze echt stoppen, want ze haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Letterlijk.
    Amare kijkt me recht in mijn ogen aan. "Je kan slecht liegen tegen me Adam,"
    Ik wendt mijn blik af en kijk naar de grond, tegelijkertijd klem in mijn kiezen op elkaar. Wordt niet boos, dat lost niets op..
    "Ik word heus niet boos hoor als je het verteld?" mompelt ze.
    "Maar ik word wel boos op jou als je niet snel je mond houdt," brom ik. Het komt er norser uit, dan dat ik het wilde bedoelen. "Sorry," mompel ik half gemeend. "Ik kan het je gewoon niet zeggen,"

[ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 17:05 ]

Amare Jackson.

"Maar ik word wel boos op jou als je niet snel je mond houdt," bromt hij dan. Als ik wat wil zeggen mompelt hij meteen een "Sorry. Ik kan het je gewoon niet zeggen."
    "Kan je wel." zeg ik dan. Het maakte me niet veel uit als hij boos zou worden, hij zou het maar moeten wagen om mij iets aan te doen. Ik zou hem sowieso wel bevriezen, maar dat maakte niks uit. Hij moest het gewoon niet wagen. Ik ging geen enkele confrontatie uit de weg. Maar waarom deed hij zo moeilijk erover, het zou mij alleen helpen een katachtige...
    En toen wist ik het. "Jij was het eh?" komt er dan sneller uit dan dat ik had gehoopt. Ik beet op mijn lip terwijl mijn ogen door zijn ziel heen probeerde te boren. Ik was niet boos, ik was ook niet altijd mezelf als ik nou eenmaal veranderd was.

Cameron Jackson.

'Ik weet alleen nog dat ik je altijd Cammiebammie noemde,' grinnikt ze en ook ik moet even lachen. 'En dat je toen nog niet zo boven me uitstak'. Ze schudt zacht lachend haar hoofd. 'Maar de act weer ik niet meer zo 1, 2, 3,' zegt ze dan op een aarzelende toon. 'Waarschijnlijk was die zo slecht dat ik de gedachte daaraan verdwongen heb, misschien kunnen we beter iets nieuws verzinnen'. Ik knik. 'Ik denk eigenlijk van niet, jij kon alles wat ik deed toen al besturen met je stem.' Ik beet even op mijn lip en legde haar toen wat uit over de act. 'Laten we even oefenen.' zei ik toen met een glimlach en ze knikte waarna we begonnen. Ik gimlachte toen het werkte. 'Zei het toch.' Eden lachte even en door de vloeistoffen die er nog lagen gleed ze uit en kon ik haar nog net opvangen. Ik kreeg een vaag en vreemd gevoel in mijn buik toen ik haar aankeek en was over haar heen gebogen. Ik keek haar diep in haar ogen aan en voelde me gewoon anders. Zelfs anders dan bij Evanna, ik beet even op mijn lip terwijl onze gezichten steeds dichterbij elkaar kwamen. 'Dit is zo fout.' mompelde ik fluisterend terwijl ik van haar lippen naar haar ogen keek.
    Ons oogcontact had zich weer gevonden en we kuste elkaar zachtjes. Mijn lippen omsloten die van haar en ik kuste haar teder en liefjes. Ik trok haar een klein stukje naar me toe, aangezien de houding waarin we stonden nou niet eenmaal prettig was, voor haar niet en ook niet voor mij. Ik keek haar twijfelend aan terwijl ik mijn ogen zachtjes sloot.

[Evanna is in the house]

Evanna
    Een beetje verstrooid loop ik door allemaal kamers heen. Dan zie ik Eden en Cameron. Het lijkt als in een film, Cameron kijkt zo... Zo...
    Terwijl ik me omdraai, stoot ik iets om, wat kan me niet schelen. Het klettert op de grond en scherven spatten uit elkaar.
    Ik ben bedrogen, al die woorden van hem dat hij van me hield waren nep, hoe durfde hij... Tranen prikken in mijn ogen, maar ik knipper ze weg. Ik ga niet huilen over dit. Zo'n tut ben ik niet. Mijn ogen beginnen op die van een wolf te lijken, altijd als ik kwaad, bang of verdrietig ben. Meestal kalmeert het me. Maar nu moet ik er door aan Cameron denken. Hij was er ook een, ik was altijd zo goed voor hem tijdens zijn transformaties, ik hield van hem en ik hield ook van zijn tweelingzus. Maar voor hem was het blijkbaar dus niet genoeg. Ik kan een snik niet onderdrukken en ren naar buiten.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Eden Florance Morales
    'Ik denk eigenlijk van niet, jij kon alles wat ik deed toen al besturen met je stem,' zegt Cameron en hij bijt even op zijn lip waarna hij iets over de act uit begint te leggen. 'Laten we even oefenen,' glimlacht hij als hij daarmee klaar is. Ik knik en we merken al snel dat het werkt. 'Zei het toch,' zegt Cameron met een glimlach. Ik lach even en wil een stap zijn kant op doen maar glij uit over de vloeistoffen die nog op de grond liggen. Ik doe mijn ogen dicht en bereid me voor op de klap maar voordat ik de grond raak voel ik twee gespierde armen om me heen. Als ik mijn ogen open doe kijk ik recht in Cameron's mooie donkerbruine ogen. De afstand tussen onze gezichten wordt steeds klein. 'Dit is zo fout,' mompelt hij fluisterend. Zijn blik glijdt van mijn ogen naar mijn lippen terwijl ik ook even naar zijn lippen kijk. We kijken elkaar weer aan en een paar seconden later voel ik zijn zachte lippen op de mijne. Mijn hart begint sneller te kloppen als hij mij naar zich toe trekt sla ik mijn armen rond zijn nek. Na een tijdje sluit ik net zoals hem mijn ogen en ga ik helemaal op in de kus. Als er op dat moment een paarse olifant langs zou vliegen zou ik het niet door hebben. Na een tijdje zo gestaan te hebben verbreek ik langzaam de kus en kijk ik Cameron glimlachend aan. Mijn gezicht betrekt lichtjes als ik bedenk dat hij eigenlijk iets met Evanna heeft en kan nauwelijks geloven wat ik nu ga doen. Mijn handen glijden naar zijn wang en ik glimlach lichtjes. 'Als je Evanna weer ziet, maak je het uit met haar. Okee?' Zeg ik met mijn melodieuze stem.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Lahey schreef:
    Eden Florance Morales
    'Als je Evanna weer ziet, maak je het uit met haar. Okee?' Zeg ik met mijn melodieuze stem.

[My chance is gone...(cat)]

Cameron Jackson.

Na een tijdje verbreekt ze de kus terwijl ik iets hoor vallen. Als ik haar even dromerig aankijk komt Evanna weer in mijn hoofd.
    Shit, wat heb ik gedaan?
    Ik voelde me eigenlijk nog steeds licht van de kus, van het gevoel dat ik met Eden had.
    'Shit.' mompel ik dan en kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik hield van Evanna, maar misschien niet op de manier als dat ik dacht.Ik slik. Het voelde verwarrend.
    'Als je Evanna weer ziet, maak je het uit met haar. Okee?' Hoor ik opeens een melodieuze stem en ik voel me meteen vast in een trans. 'Doe ik.' komt er bijna automatisch uit mijn mond terwijl ik knik. Mijn ogen kleuren meteen weer groen/bruin en ik keek haar aan.
    'Alles voor mijn beeldschone Eden.' zeg ik zachtjes terwijl ik een kus op haar lippen druk.
    Mijn ogen kleuren niet meer terug en ik draai me om.
    Ik ving nog net een glimp van Evanna op. 'Ik ben zo terug Lief.' zeg ik dan en ren achter Evanna aan. 'Eve!'

[ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 19:45 ]

Evanna

Ik loop al wat sneller, mijn haar om mijn gezicht wapperend.
    'Eve!' hoor ik. Ik snik. Die stem heeft zo vaak...
    Ik draai me om. 'Wat nou? Ik zag wel hoe je naar haar keek, ze is toch perfect voor jou?' schreeuw ik. Terwijl ik in zijn ogen kijk blijf ik staan. Hij zal mijn wolvenogen zien. 'Al die tijd dat ik jou en je geliefde zus hielp tijdens de transformatie, ik heb je zoveel geholpen. En jij... Je leek echt van me te houden. Maar nu zie ik wat het was. Wat was er dan, hè? Behoefte aan gezoen? Of vond je het leuk om te kijken hoe je mij bedroog en ik er gewoon in vloog!' Ik houd de tranen tegen. Aan de ene kant wil ik hem nooit meer zien, maar ik wil ook niet dat hij nu weggaat...

[ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 19:53 ]

Cameron Jackson.

'Wat nou? Ik zag wel hoe je naar haar keek, ze is toch perfect voor jou?' schreeuw ik. Terwijl ik in zijn ogen kijk blijf ik staan. Hij zal mijn wolvenogen zien. 'Al die tijd dat ik jou en je geliefde zus hielp tijdens de transformatie, ik heb je zoveel geholpen. En jij... Je leek echt van me te houden. Maar nu zie ik wat het was. Wat was er dan, hè? Behoefte aan gezoen? Of vond je het leuk om te kijken hoe je mij bedroog en ik er gewoon in vloog!' Alles gaat eigenlijk door me heen en mijn ogen zijn nog steeds groen/bruin. 'Eve.' begin ik dan. 'Ik denk,' Ik kijk haar aan en doe een stap dichterbij. 'Dat ik niet van je hou op die manier.' Ik kijk haar aan en bijt even op mijn lip. 'Het is over.' mompel ik dan en kijk haar aan. 'Het is allemaal mijn schuld. Ik denk dat ik gewoon verkeerd heb geluisterd.'

[ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 19:58 ]

Evanna
    Dat kwam erg hard aan. Zijn ogen leken raar, deze kleur was niet van hem... Maar ik kan daar niks mee. Hetgeen waar ik bang voor was is dus waar. Geluidloos komen de tranen, ze druppen op mijn schouders. Ik heb er geen zin in om ze weg te vegen. 'Cameron. Wat je nu stukmaakt was iets speciaals voor mij. Iets wat ik nooit zou vergeten. Ik weet dat je echt van me hield, maar je bent blijkbaar anders. Je houd van arrogante misleidende meisjes, blijkt nu. Bedankt Cameron, voor het verpesten van de herinnering aan jou en de laatste tijd van mij hier.' Ik blijf hem aan kijken, wachtend op dat hij wegloopt, teruggaat naar degene die dus beter bleek te zijn dan ik.
    'Weet dat het je eigen keus is. Kies wie echt bij je past.' zeg ik dan. Ik voel dat er iets anders aan hem is, maar wat weet ik niet precies...

Cameron Jackson.

Ik knikte. 'Dat doe ik.' zeg ik dan vlak en loop weg. Terug naar Eden. Alles leek om me heen te gaan en ik glimlachte naar haar.
    Het was gewoon een vergissing. Ik keek Eden aan en lachte kort. 'Hey.' zei ik toen zachtjes.

Evanna
    Als versteend kijk ik hem na. Het is echt uit. Ik stop met huilen, loop naar buiten en ga bij de wolven liggen. Daar kijk ik naar ze.
    'Hij zou jullie helpen met... Het verbergen voor de directeur. Nu ga ik het alleen doen. Dat ga ik ook doen. Ik ga niet meer aan alles denken, dat neem ik me nu voor. Of het gaat lukken, zal ik zien. Voorzichtig sta ik op, vul het voer bij en geef nog een kus op de snuiten. Dan loop ik weer terug. Wat ik nu moet doen weet ik niet. Waar ik heen moet, wat ik moet doen... Uiteindelijk ga ik maar op een bankje naast een paar kleedrekken zitten en staar voor me uit.

( De kus was btw echt..het uitmaken alleen door Eden xd en hij had geholpen. Ze mochten blijven.. xd )