• Ik heb geen idee waar dit moet

    Vraagje aan iedereen hier die de pil al gebruikt: vinden jullie 14/15 te jong om te beginnen met de pil? Ik vertrek namelijk binnen 2 dagen op vakantie en even daarna op kamp en daar zijn mijn maandstonden niet echt welkom :$


    EDIT: Oké; het is dus niet te jong ^^ maar hebben jullie wat meer uitleg over de uitstelpil?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 13:54 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zit al sinds mijn twaalfde aan de pil en ik denk dat daar geen leeftijd aan gebonden is. Zolang je nog niet ongesteld bent, spreek je er natuurlijk niet over, maar als je al op je negende het bekende vrouwenprobleem onder ogen komt en je er last van hebt, zou ik er wel aan beginnen. Het is heel handig en kent meer voordelen dan nadelen - in mijn ogen dan.


    Searching heavens for another earth

    ik slik hem niet eens en ben 17. ik slik soms wel een pilletje tegen de onstekingspijn, en dat helpt echt goed - geen buikpijn meer als ik hem slik. ik vindt dat je het zelf moet weten waneer je begint te slikken.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    je moet de uitstelpil écht niet nemen, het is handig als je op vakantie bent maar als je dan eenmaal ongesteld moet worden dan is dat zó vreselijk, en daar kun je ongelofelijk ziek van worden!