• Hallo , ik heb net een Ebook gehaalt en ben nu dus vrij verslaafd aan lezen en ik vroeg me af of jullie nog leuke boeken wisten.

    Boeken die een beetje lijken op de Series van 'Darren shan'.
    - Cirque du freak serie
    - Demonata

    Boeken in zo'n Fantasy/Horror generé. Met gore misselijkmakende stukken erin.


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Serie van Darren Shan.. Cirque du freak serie zijn alleen de eerste 3 boeken -facepalm- Het heet de wereld van Darren Shan.

    Enfin.

    Eon en Eona van alison goodman
    - De 'De grijze jager' serie van john flanagan

    Misschien dat je dat wat vindt? Oh en ik vond deze site!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Serie van Darren Shan.. Cirque du freak serie zijn alleen de eerste 3 boeken -facepalm- Het heet de wereld van Darren Shan.

    Enfin.

    Eon en Eona van alison goodman
    - De 'De grijze jager' serie van john flanagan

    Misschien dat je dat wat vindt? Oh en ik vond deze site!


    Oooh oeps dat wist ik niet .. fail ! En ik ben die serie nu voor de 2e keer aan het lezen , I'm an idiot ! En thQ , jaa die boeken lijken me wel wat !


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    ooooh Darren Shan had ik echt zo uit! De grijze jager vond ik ook geweldig, maar denk dat jij die minder zal vinden. Ik raad je het hele Fear Street boekengedeelte aan!


    Tonight is the night.. (Dexter)

    De hunger games triologie? Heb ze zelf nog niet gelezen, maar ik hoor veel positieve reacties ervan... Verder Stephen King boeken? Ennnn Karin Slaughter, die schrijft ook allemaal boeken in het genre horror of thriller.

    Heb je ook al eens naar de boeken van Suzanne Vermeer of Saskia Noort gekeken? Ze schrijven allebei wel mooi, maar het kan dat je het niks vindt omdat het niet de genres zijn die jij zoekt helaas...

    Even een vraagje, waar heb je de boeken van Darren Shan vandaan? :$ ik ben daar namelijk al een tijdje aar op zoek, maar kan ze helaas niet vinden als ebook versie...


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    PurpleCandy schreef:
    De hunger games triologie? Heb ze zelf nog niet gelezen, maar ik hoor veel positieve reacties ervan... Verder Stephen King boeken? Ennnn Karin Slaughter, die schrijft ook allemaal boeken in het genre horror of thriller.

    Heb je ook al eens naar de boeken van Suzanne Vermeer of Saskia Noort gekeken? Ze schrijven allebei wel mooi, maar het kan dat je het niks vindt omdat het niet de genres zijn die jij zoekt helaas...

    Even een vraagje, waar heb je de boeken van Darren Shan vandaan? :$ ik ben daar namelijk al een tijdje aar op zoek, maar kan ze helaas niet vinden als ebook versie...


    De hongerspelen vond ik niet echt 'misselijk makend'. Maar zeker de moeite waard om te lezen!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    PurpleCandy schreef:
    De hunger games triologie? Heb ze zelf nog niet gelezen, maar ik hoor veel positieve reacties ervan... Verder Stephen King boeken? Ennnn Karin Slaughter, die schrijft ook allemaal boeken in het genre horror of thriller.

    Heb je ook al eens naar de boeken van Suzanne Vermeer of Saskia Noort gekeken? Ze schrijven allebei wel mooi, maar het kan dat je het niks vindt omdat het niet de genres zijn die jij zoekt helaas...

    Even een vraagje, waar heb je de boeken van Darren Shan vandaan? :$ ik ben daar namelijk al een tijdje aar op zoek, maar kan ze helaas niet vinden als ebook versie...


    Heeel erg lang zoeken naar een goede download , maar als je , je email adres geeft dan kan ik ze ook gewoon via hotmail sturen , ik heb de hele Darren shan saga , Demonata saga en de Saga van Larten crepsley (:


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Het Nachtcircus van Erin Morgenstern is een heel leuk boek. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    de pinedeep trilogy is heel goed maar is helaas enkel in het engels verkrijgbaar, maar je kunt ze wel gratis lezen op google books


    Life is full of choices and trying

    Ken jij trouwens nog meer van die boeken? (: Want als je Darren Shan leuk vindt, ken je vast nog wel meer gave boeken ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heuuj.

    De boeken van Darren Shan zijn inderdaad veaat leuk ! <3 '
    Heb ze een hele tijd geleden allemaal gelezen.
    Maar ik weet ook nog wel wat leuke boeken chek is out:

    - Fallen
    - Kwelling
    - Fallen in love van Lauren kate

    - Bezwering
    - Afrekening
    - Ontwaken van Kelly Armstrong

    - DE TWILIGHT SAGA IS OOK LEUK!

    - True blood boeken van Charlaine Harris vind ik zelf ook goed.
    - L.J Smith schrijft ook mooie boeken over The vampire diaries.

    x

    Darren Shan heb ik nooit gelezen, maar er is naar 't schijnt wel een link met Anthony Horowitz en dat is een zeer goeie schrijver ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik raad je alle boeken van Dan Brown aan. In Nederland & Engels te lezen. Ik raad je Nederlands, het zijn nog al ingewikkelde verhalen.


    Life is full of fake people

    de bezoeker miss? soort triller/detective boek


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    LaJoie schreef:
    Darren Shan heb ik nooit gelezen, maar er is naar 't schijnt wel een link met Anthony Horowitz en dat is een zeer goeie schrijver ;]


    Darren Shan zijn boeken zijn erg goed, omdat ook niet alles goed loopt.
    Op een gegeven moment is er zo'n stuk van: Ja, dit en dat en toen was ie gered! Yes! .. Dat was wat ik hoopte, in het echt viel ie en blablabla.
    Hahaha, het zit gewoon vol goede plot twists enzo (: En de personages zijn heel goed uitgewerkt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben momenteel zelf bezig met de Grijze Jager en ik vind ze echt gaaf, zeker een aanrader, maar ik zou het niet weten verder, want ik heb ooit één boek van Darren Shan gelezen en ik vond er persoonlijk niks aan.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis