• Ik heb geen idee waar dit moet

    Vraagje aan iedereen hier die de pil al gebruikt: vinden jullie 14/15 te jong om te beginnen met de pil? Ik vertrek namelijk binnen 2 dagen op vakantie en even daarna op kamp en daar zijn mijn maandstonden niet echt welkom :$


    EDIT: Oké; het is dus niet te jong ^^ maar hebben jullie wat meer uitleg over de uitstelpil?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 13:54 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Endure schreef:
    (...)

    Bestaat er een uitstelpil? o_O''

    Ja ^^
    Try searching for Primolut N, die gebruik ik als ik op vakantie ga en ongesteld dreig te worden. Mag je volgens mij iets van maximaal 14 dagen gebruiken en daarna word je ongesteld :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, je mag zelf weten wanneer je aan de pil begint, er zit geen leeftijd aan verbonden.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    xlufjoetoexx schreef:
    Awkward conversation with your parents coming up.

    Ik zou gewoon tampons gebruiken als ik jou was, maar als je echt de pil wilt gebruiken, zou ik er eens met je ouders over praten.
    Het wordt wel haasten dan, want voor de pil heb je een doktersvoorschrift nodig.

    Sam tegen moeder: Mams, ik ga naar de dokter heen, de pil halen.
    Moeder: WHAT?!
    Sam *trollface*: uitstelpil voor naar Turkije heen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Authentic schreef:
    Nee, je mag zelf weten wanneer je aan de pil begint, er zit geen leeftijd aan verbonden.


    26 - 02 - '16

    Ik was 15, dus nee, vind ik niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Maareh, het kan zijn dat als je bijv. doorslikt je een doorbraakbloeding kan krijgen. Dat is helaas niet te vermijden. Ik heb zelf ook een soort pil, een wat andere dan jij, maar ik krijg ook last van doorbraakbloedingen.


    26 - 02 - '16

    Nee hoor.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Crocker schreef:
    Maareh, het kan zijn dat als je bijv. doorslikt je een doorbraakbloeding kan krijgen. Dat is helaas niet te vermijden. Ik heb zelf ook een soort pil, een wat andere dan jij, maar ik krijg ook last van doorbraakbloedingen.


    Dan moet je een zwaardere nemen of dan heb je de pil te lang doorgeslikt ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, volgend vraagje dan: ik vertrek donderdag op vakantie en 14 augustus op kamp. Als ik nu begin met de pil, kan ik mijn maanstonden dan uitstellen als ik op kamp ben?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nee ik vind dat niet te jong, maar je moet wel oppassen want als je net aan de pil begint kun je nog doorbraakbloedingen krijgen :)


    Believe in yourself, change the world.

    Authentic schreef:
    Nee, je mag zelf weten wanneer je aan de pil begint, er zit geen leeftijd aan verbonden.


    The artist is the kid that survived.

    Frodo schreef:
    Oké, volgend vraagje dan: ik vertrek donderdag op vakantie en 14 augustus op kamp. Als ik nu begin met de pil, kan ik mijn maanstonden dan uitstellen als ik op kamp ben?


    Nee, je moet echt al een aantal maanden de pil slikken voor je het kan gaan uitstellen. Als ik jou was, zou ik een uitstelpil halen en dan precies tussen je vakantie en kamp ongesteld worden (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Authentic schreef:
    Nee, je mag zelf weten wanneer je aan de pil begint, er zit geen leeftijd aan verbonden.

    Dat wist ik totaal niet? nuja, niet dat ik denk dat jullie liegen, maar mijn dokter raadde me het heel sterk af er al mee te beginnen voor mijn 15, omdat het iets was met hormonen en groei enzo ;s Ik weet in ieder geval wel dat ik hem daarom eerst niet heb gekregen.


    effort never betrays you

    Lilium schreef:
    (...)

    Nee, je moet echt al een aantal maanden de pil slikken voor je het kan gaan uitstellen. Als ik jou was, zou ik een uitstelpil halen en dan precies tussen je vakantie en kamp ongesteld worden (:


    Oh man, ik ben zo'n beginneling ;D een uitstelpil? Weet je toevallig hoe dat heet in de apotheker?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aliciana schreef:
    (...)
    Dat wist ik totaal niet? nuja, niet dat ik denk dat jullie liegen, maar mijn dokter raadde me het heel sterk af er al mee te beginnen voor mijn 15, omdat het iets was met hormonen en groei enzo ;s Ik weet in ieder geval wel dat ik hem daarom eerst niet heb gekregen.

    Als jij per se de pil wilde, had hij hem gewoon moeten geven. Afraden mag, maar hij mag je niet weigeren hem te geven ;]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."