• Ik heb geen idee waar dit moet

    Vraagje aan iedereen hier die de pil al gebruikt: vinden jullie 14/15 te jong om te beginnen met de pil? Ik vertrek namelijk binnen 2 dagen op vakantie en even daarna op kamp en daar zijn mijn maandstonden niet echt welkom :$


    EDIT: Oké; het is dus niet te jong ^^ maar hebben jullie wat meer uitleg over de uitstelpil?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 13:54 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nee, hoor, het is niet raar, ik slik de pil zelf pas een paar maanden maar een vriendin van mij was al 12 toen ze ermee begon. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik was 13, dus nee ;)


    Life is hard and then we die

    EDIT: Oké; het is dus niet te jong ^^ maar hebben jullie wat meer uitleg over de uitstelpil?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Oh man, ik ben zo'n beginneling ;D een uitstelpil? Weet je toevallig hoe dat heet in de apotheker?


    Ivan schreef:
    (...)
    Ja ^^
    Try searching for Primolut N, die gebruik ik als ik op vakantie ga en ongesteld dreig te worden. Mag je volgens mij iets van maximaal 14 dagen gebruiken en daarna word je ongesteld :].


    ^dit dus

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 14:14 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oeps, erover gelezen. Dankjewel ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Endure schreef:
    (...)

    Dan moet je een zwaardere nemen of dan heb je de pil te lang doorgeslikt ;]


    Bij de prikpil is het normaal ^^


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    (...)

    Bij de prikpil is het normaal ^^


    Bah, prikpil.. Daar zou ik nou nooit aan beginnen :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben op 15e begonnen. Het is best handig hoor. Ik vergeet het alleen héél vaak :3.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Endure schreef:
    (...)

    Bah, prikpil.. Daar zou ik nou nooit aan beginnen :P


    Het is juist handiger, het nadeel is dat ie in een spier moet worden gespoten. |:
    Nja, dat is even vervelend maar dan hoef je 3 maanden niet meer :')


    26 - 02 - '16

    een vriendin van mij begon ook op haar 12e met de pil want bij haar deden haar hormonen heel raar ofzoiets. Idk. Maar zoals iedeereen al zegt is die leeftijd niet te jong (; &zelf gebruik ik nog niet de pil. Alhoewel ik wel die uitstelpil zou willen hebben. Ik moet altijd op die kut momenten ongesteld worden -.-


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ik begon op mijn 15e, dus je bent niet te jong. Je kan de pil gewoon doorslikken op vakantie, alleen hou er altijd rekening mee dat er toch nog bloedingen kunnen zijn. Dus voor de zekerheid altijd maandverband en tampons meenemen!


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    De uitstelpil? o.O
    Ik slik gewoon de normale pil..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Crocker schreef:
    (...)

    Het is juist handiger, het nadeel is dat ie in een spier moet worden gespoten. |:
    Nja, dat is even vervelend maar dan hoef je 3 maanden niet meer :')


    Ach, de pil slikken gaat bij mij automatisch a;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ach, de pil slikken gaat bij mij automatisch a;


    Oke :3
    Bij mij ging dat dus niet :')


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    (...)

    Oke :3
    Bij mij ging dat dus niet :')


    haha, dan kan je beter prikpil nemen ja ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.