• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137026

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 9:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik loop grijnzend naast Ian. 'Of we maken een spooktocht dan kunnen ze niet meer slapen'grijns ik en pak ondertussen wat hout op. Ik kijk een beetje het bos door,het is inderdaad best groot.

    Danny

    "Wow allemaal? Oké..." Zeg ik dan.
    "Alleen Austin weet het. Ik weet niet of ik het andere wil vertellen, bang voor hun reactie." Zeg ik zacht. Ik kijk Drew weer aan. Hij heeft mooie ogen. Mooier dan ieder ander.
    Het lijkt wel of ik verlangende gevoelens voor hem heb, maar hoe kan dat?
    Ik bedoel jongens kunnen toch niet- O fock, ga ik daar ook nog over nadenken...


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine

    'ja veel beter, maar jij bent natuurlijk ook altijd zo warm he' zeg ik lachend en loop naar de boot en trek andrews vest aan, het is wrl veel te groot maarja, daarna loop ik naar danny en andrew toe. 'ik denk dat ik misschien stoor, maar ik heb een vraagje vinden jullie elkaar leuk'

    Andrew
    'Ja allemaal,en als het goede vrienden zijn horen ze normaal te reageren'zeg ik tegen hem en kijk even in zijn mooie ogen. Ineens komt Jasmine naar toe. 'ik denk dat ik misschien stoor, maar ik heb een vraagje vinden jullie elkaar leuk?'vraagt ze ineens en ik kijk eerst even naar Danny en dan naar haar.

    Danny

    "Ja nee natuurlijk, Jasmine. Ik val op jongens, ik ben geen facking fag." Zeg ik en schuif bij Drew vandaan. "We zijn gewoon vrienden, mag toch?" Ik kijk Drew even verontschuldigend aan, en dan kijk ik naar Jasmine.
    "Of mogen jongens geen vrienden meer zijn?" Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauw aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine

    'Hallo, dat zeg ik toch niet, ik bedoel het helemaal niet verkeerd, het was maar gewoon een vraag ik wist niet dat je boos werd' ik kijk danny verontwaardigd aan.

    Andrew
    Danny zegt wat tegen Jasmine en kijkt me even verontsculdigend aan. Ik snap best dat die het niet wilt vertellen en dat die Jasmine ineens aan ons gaat vragen of we elkaar leuk vinden vindt ik eigenlijk wel een beetje raar.

    Danny

    Ik kijk Jasmine aan.
    "Het is ook echt een vraag die je stelt aan twee jongens, hé?" Zeg ik geïrriteerd tegen haar.
    "En ik snap al helemaal niet dat je het aan mij vraagt." Zeg ik en rol met mijn ogen. "Hallo, ik ben het Danny." Zeg ik en gooi mijn armen even in de lucht.


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine

    'Nou dan niet joh, nou andrew in iedergeval bedankt dat ik je vest aanmag' ik glimlach naar hem en loop terug. 'Jayson, ian waar zijn jullie' schreeuw ik.

    Danny

    Ik laat mezelf achterover in het zand vallen.
    "Vertel vooral háár geen dingen, dan weet iedereen het binnen een tel." Zeg ik met een zucht.
    "Sorry," Zeg ik dan. "ik reageerde te fel hé?" Ik kijk opzij naar Drew.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik knik even naar Jasmine en kijk daarna naar Danny. Ik ga in het zand zitten en zucht binnenmonds. Waarom moest ze nou ineens komen met zo'n vraag? 'Ik reageerde te vel hé?'vraagt Danny en ik haal mijn schouders op. 'Ze gelooft je nu tenminste'mompel ik en ga liggen met mijn handen onder mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 0:30 ]

    jasmine

    Ik hoor niks van jayson en ian dus stap ik maar op austin af, de latste keer dat wij hadden gepraat wad over de eerdere gebeurtenissen tussen ons. 'hey austin kan ik je misschien ergens meehelpen en let maar niet op mijn vest hoor want die us namelijk van andrew'

    Danny

    "Is er iets?" Vraag ik en kijk naar Drew.
    Heb ik iets verkeerd gedaan? Nee toch? Zeg dat het niet zo is.
    Ik ga iets dichter bij Drew liggen.
    "Heb ik iets fout gedaan?" Ik kijk hem aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    Ik kijk naar Jasmine en haal mijn schouders op. 'Uhm,kan je de koelbox daar even pakken?'vraag ik aan haar aangezien ik toch nu het vlees erop moet leggen. 'Heb je al honger eigenlijk?'

    Andrew
    'Is er iets?'vraagt Danny en kijkt me aan. Hij komt iets dichter bij liggen. 'Heb ik iets fout gedaan?'vraagt hij en ik schud mijn hoofd. 'Nee,er is niks en je hebt niks fout gedaan hoor'zeg ik en kijk hem even glimlachend aan.