• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137026

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 9:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'Nou dat ben ik zeker niet' zeg ik lachend. 'ik zal nog wel eens met danny praten' zegt ze lachend en ik haal mijn schouders op. 'Als jij dat graag wil'zeg ik lachend.

    Isabella

    Ik kijk omhoog en geef hem een kus. 'Ja, hij is wel aardig.' Ik glimlach en kijk weer voor me uit. Ik kruip dichter tegen hem aan en sluit mijn ogen weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Oh!" Zeg ik lachend en schep nog wat water op wat ik weer in zijn gezicht gooi.
    Ik veeg het water van mijn gezicht af en kijk lachend naar Drew.
    Hij is echt superaardig, okee, wel mee dan aardig denk ik.
    "Maar het ROC hé, dat is echt een paar meter verder." Zeg ik lachen en geef hem weer een duwtje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine

    'Ja dat wil ik graag, ik wil graag op de hoogte blijven van de zaken' zeg ik lachend en pak zijn hoofd tussen mijn handen vast en geef hem een zoen.

    Andrew
    "Oh!" Zegt hij lachend en schept nog wat water wat die weer in mijn gezicht gooit. Ik kijk hem even nep-boos aan en veeg het water van mijn gezicht. Ik schep mijn beide handen vol met water en laat vanaf boven op het vallen zodat zijn haar ook nat wordt. Ik lach even en luister dan naar wat hij zegt. 'Maar het ROC hé, dat is echt een paar meter verder'zegt hij lachend en geeft hem weer een duwtje. 'Ja,dat zei ik toch net al'lach ik en geef hem een duwtje terug.

    Jayson
    'Oke,dan moet je dat maar doen hea'zeg ik lachend waarna ze mijn hoofd tussen haar handen neemt en me zoent. Ik lik even over haar lip terwijl ik haar wat dichter tegen me aantrek.

    Austin
    'Oke dat is mooi'zeg ik en glimlach even. Ik blijf met mijn hand door haar haar gaan en druk even een kusje op haar kruin. Daarna kijk ik even naar Danny en Drew die met een soort watergevecht bezig zijn.

    Danny

    "O ja, hehe was afgeleid." Zeg ik en schep net als hem mijn handen vol water en laat dat op zijn hoofd komen.
    "Ik heb zo de neiging je er in te duwen." Zeg ik grijnzend.
    Ik kijk Drew aan en lach.


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine

    Ik haal mijn lippen even van de zijne en fluister. 'ik heb het in iedegeval nou niet meer koud' daarna zet ik mijn lippen weer op de zijne en glij mijn tong in zijn mond en laat onze tongen met elkasr spelen.

    (eigenlijk vind ik het wrl zielig voor ian, want hij heeft helemaal niemand)

    [Triotje is wel goed hoor xd Nee grapje. Miss een bijrol nemen voor hem?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [maak je geen zorgen. Hij is niet op zoek:) haha misschien later:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik kijk met grote ogen naar Danny en spring op. 'Doe dat maar niet!'roep ik en schep tijdens het opstaan nog wat water wat ik in zijn gezicht spetter. Ik haal mijn hand even door mijn haar. Het zit nu helemaal warig,door de wind en dan ook nog door dat water.

    Danny

    "Oh, nu wil ik het juist!" Roep ik lachend en spring ook op, ik pak hem bij zijn schouders en duw hem naar de rant van de boot, ik duw hem naar achter maar laat hem niet los.
    "Nog wat te zeggen?" Vraag ik grijnzend en kijk hem aan. Ik hang nu half boven hem want als ik dat niet doe ligt hij er wel in.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jayson
    Ik grinnik en voel daarna hoe onze tongen met elkaar spelen. Ik ga plagend met mijn hand even door haar haar en stop dan de zoen. Ik hou mijn handen om haar heen terwijl ik haar nog dicht tegen me aanhou. We zaten hier met zijn alle op de boot en het leek me niet echt leuk voor de andere als wij uitgebreid aan het zoenen was. ik kijk even naar Ian en besluit even naar hem te gaan. Ik duw Jasmine voorzichtig van mijn schoot en glimlach even naar haar. 'ik ga even naar Ian'zeg ik en sta daarna op en loop naar Ian toe. 'Heey'zeg ik tegen hem en voel hoe de wind door mijn haren gaat.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:13 ]

    Klaine4Ever schreef:
    [Triotje is wel goed hoor xd Nee grapje. Miss een bijrol nemen voor hem?]


    Hahahaha triootje met ian erbij gezellig XD