• Heeey,

    Ik begrijp het even niet, Als ik zing heb ik een mooie stem alleja ik vind het toch, maar als ik het opneem is da zo shit?
    Maarja daar gaat het niet over, Hebben jullie tips Om mooier te kunnen zingen, Ik wil wel Verandering brengen in mijn stem, Ik ben trouwens 15j , :D

    Alvast bedankt

    1) Opnemen met gewoon een camera klinkt altijd screwed up
    2) Zangles; easy as can be


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    1) Een goede kwaliteit filmding.

    Je stem klinkt voor andere mensen (en opname-aparatuur) anders dan het voor jezelf klinkt. Dus waarschijnlijk ligt het daaraan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    DrayMalfoy schreef:
    1) Opnemen met gewoon een camera klinkt altijd screwed up
    2) Zangles; easy as can be


    Ja, maar hoe klinkt mij stem dan? hoe ik die zelf hoor of hoe da ding het opneemt?

    Reepicheep schreef:
    Je stem klinkt voor andere mensen (en opname-aparatuur) anders dan het voor jezelf klinkt. Dus waarschijnlijk ligt het daaraan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je hoort jezelf anders dan andere, omdat je je stem via je hoofd hoort en niet alleen via je oren, zoals andere. Als je je stem opneemt met goede apparatuur, hoor je het zoals andere het ongeveer horen(niemand hoort het zelfde als een ander).
    Als je je stem wilt verbeteren, zangles. Maar dat verandert je stem niet, daar leer je hem beter gebruiken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DrayMalfoy schreef:
    1) Opnemen met gewoon een camera klinkt altijd screwed up
    2) Zangles; easy as can be


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    MyFairyKing schreef:
    Je hoort jezelf anders dan andere, omdat je je stem via je hoofd hoort en niet alleen via je oren, zoals andere. Als je je stem opneemt met goede apparatuur, hoor je het zoals andere het ongeveer horen(niemand hoort het zelfde als een ander).
    Als je je stem wilt verbeteren, zangles. Maar dat verandert je stem niet, daar leer je hem beter gebruiken.


    -