• De Tweede Wereldoorlog was niet alleen veroorzaakt door Hitler, maar grotendeels door kinderen van de drie Griekse oppergoden; Zeus, Poseidon en Hades. De kinderen hadden zoveel macht dat ze een veel te hoge dunk van zichzelf hadden maar ook hun krachten niet onder controle konden houden. Om wille van die gebeurtenis, maar ook om wille van een profetie, sloten de Grote Drie een pact;

    "Een halfbloed, kind van een Grote god
    Wordt zestien ondanks zijn hachelijk lot
    Aanschouwt de wereld door de slaap geveld,
    Het vervloekte staal oogst de ziel van de held.
    Door een enkele keus zijn zijn dagen geteld.
    De triomf of teloorgang wacht het Olympisch veld."


    Een pact dat geen van de drie ooit nog kinderen zou krijgen. Nu is het het jaar 2017. De voorspelling is uitgekomen alsook een tweede voorspelling, maar na al die voorspellingen hebben de Grote Drie besloten dat het misschien beter is om het gewoon wat rustiger aan te doen en geen kinderen meer te krijgen, ook omdat hun echtgenotes meestal wat ongedurig worden. Alles gaat in Kamp Halfbloed zijn normale gang, de kinderen worden getraind en op queesten gestuurd als dat nodig is. Maar zijn ze wel allemaal sterk genoeg om het kamp te overleven?

    Kamp Halfbloed:



    Kamp Halfbloed ligt achter wat de halfgoden "Halfbloedheuvel" noemen, aan Long Island Sound. Het Grote Huis, een soort van boerderij, en de aardbeivelden zijn het enige van het Kamp dat nog gezien kan worden door de stervelingen. De grens van het Kamp wordt gevormd door Long Island Sound, Halfbloedheuvel en het bos. Die grenzen zijn magisch versterkt zodat alles en iedereen die toestemming heeft van een kamper, veilig daarbinnen wordt beschermd voor monsters en onweer. Het is onmogelijk voor stervelingen of monsters om het Kamp binnen te komen zonder die toestemming. Dan heb je nog Thalia's dennenboom waarin het Gulden Vlies hangt, die boom en dat Vlies zorgen ervoor dat de grenzen nog sterker zijn. Er ligt trouwens ook een draak bij de boom die het Vlies beschermd.

    Centraal gelegen in het Kamp heb je een blok huizen, twaalf om precies te zijn, die opgesteld staan in een grote U. Deze huizen vormen onderdak voor de halfgoden, voor elke god één. De huizen van Hera, Poseidon, Artemis en Zeus zijn onbewoond. Zeus en Poseidon hebben hun pact gelegd en Artemis en Hera hebben een eed afgelegd voor eeuwig maagd te blijven. Hades heeft geen huis.

    Verder heb je nog een arena, een klimmuur waarvan de lava naar beneden stort, een amfitheater waar 's avonds de samenzang plaatsvindt, volleybalvelden, stallen, wapenopslag, het bos waar vlaggenroof en wagenraces worden gehouden en voor de rest kan je altijd de kaart checken. :]


    REGELS:
    -Je neemt geen acties van iemand anders over.
    -16+ is NIET toegelaten.
    -OOC tussen haakjes.
    -Kamp Halfbloed is groot, dus zet even bij je naam en goddelijke ouder waar je bent, ander wordt het chaotisch.
    -Enkel Sif en ik kondigen activiteiten zoals wagenraces en vlaggenroof aan.
    -Enkel Sif en ik maken nieuwe topics aan, behalve als geen van beiden online is, dan mag de laatste die gepost heeft dat doen.
    -Als je een queeste wilt, vraag dat dan aan Sif of mij.
    -Alsjeblief geen mindere goden, alleen Olympische ouders.
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Goden en Chiron worden door iedereen gespeeld.


    In te vullen:
    Naam en voornaam:
    Gebouw:
    Leeftijd:
    [Tussen de 12 en de 18]
    Uiterlijk: [Foto+ uitleg]
    Karakter:
    Familie:
    Tijd op Kamp Halfbloed:
    Probleelm/Slechte karaktertrek:
    Extra:


    Personages:

    Nu kunnen er nog personages bij komen bij elk gebouw :]

    Aphrodite (liefde, vruchtbaarheid, schoonheid en beschermster van fauna en flora)
    -Jongen||Gereserveerd door Alladin
    -Julian Emilio Myles||17|| Sif
    -Naiya Vanity||15||Gebouwaanvoerder||Escritura - Pas woensdag of donderdag internet.
    -Madison Julliet Robinson||16||MoccaSins


    Apollo (orakel, boogschieten, ziekte en gezondheid, muziek, dichtkunst en de zon)
    -Jongen||Connor Spacer||17||Gebouwaanvoerder||Alladin
    -Rhiannon "Ryan" Samantha Chapman||16||Jarvis
    -Silva Apricis||16||WiccedWitch


    Ares (oorlog, krijgslust)
    -Hunter Celestin||18||Poeh
    -Fayenna "Fay" Quinn Kingsley||16||Gebouwaanvoerder||Sif
    -Ameliah Kaia Xanthe||16||Aragog
    -Jongen||Gereserveerd door WillNotLearn


    Demeter (landbouw en graan)
    -Damian Collin Singer||13||Sif
    -Cynthia Molly Penning||17||Gebouwaanvoerder||Poeh
    -Cali Betemé||14||LostDreamz


    Dionysus (wijn en feesten)
    -Aiden Michaël Damis||18||Gebouwaanvoerder||Prisoner
    -Madison Rosa Billington||17||Aragog


    Hephaistos (smeedwerk, vuur en ambachten)
    -Jongen||Gereserveerd door WillNotLearn
    -Aurelia Solana Denealy||17||Gebouwaanvoerder||Khedira
    -Philomena Amare Xaveniya||17||Prisoner


    Hermes (handel, verkeer, dieven, boodschapper van de goden)
    -Alec Morgani||17||Escritura
    -Fely Anpé Hendea||16||AlimaWeasly
    -Liselore Moneros||14||LostDreamz
    -Jongen||Gereserveerd door NightVision


    Athena (wijsheid, strategie, krijgskunst en het handwerk)
    -Alexander "Alex" Damian Abernathy||17||Gebouwaanvoerder||Jarvis
    -Elise Helena Castle||15||Jarvis


    Rollenstory

    VRAGEN MOGEN ALTIJD GESTELD WORDEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK OM MEE TE DOEN.


    Misschien moet ik hier even aan toevoegen dat Kamp Halfbloed niet mijn idee was, maar een kamp uit de geweldige reeks "Percy Jackson" van Rick Riordan, het hele idee van de goden die een pact sluiten en de profetie zelf ook, behoren aan hem toe.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:50 ]


    help

    Sif schreef:
    (...)

    Woop, Ares is populair, ik of Jarvis zal het je sturen, veel plezier in moviepark(:

    Als het morgen is, kan ik zwaaien naar die rol geloof ik :c
    Dankje!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Als het morgen is, kan ik zwaaien naar die rol geloof ik :c
    Dankje!


    Hahaha, Ares is echt een populaire god! XD.

    Sif schreef:
    (...)

    Hahaha, Ares is echt een populaire god! XD.

    I prefer Hades, maar die mag niet :'D.
    Anyway, het is echt stom want ik was nét te laat, volgens mij had ik een reactie op de eerste pagina ofzo :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik moet ff een half uurtje brb, m'n moeder moet even op de laptop. x

    Yeah, en ik duik m'n bedje in, moet zes uur opstaan. :c ciao. x


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Guys, laat anders maar.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Naam en voornaam: Cynthia Molly Penning, ze hoort liever de naam Molly.
    Gebouw: Demeter -Gebouwaanvoerder-
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Cynthia heeft lang blond haar en sproeten op haar gezicht. Haar ogen zijn blauw. Cynthia is klein, slank en lening. Ze heeft een mooie brede lach en parelwitte tanden.
    Karakter: Cynthia is een zacht persoon. Ze helpt graag mensen en lacht altijd. Ze haat niemand, zelfs niet als zij haar haten en zal nooit schelden. Cynthia heeft veel respect voor haar moeder en vader.
    Ze staat altijd klaar voor andere kampers en nieuwelingen. De andere kinderen van Demeter beschouwt ze echt als haar broers en zussen, ze zou door het vuur voor hen gaan.
    Cynthia is ijverig en goed in haar werk. Natuur is haar leven, graanvelden zijn haar hele wereld.
    Familie: Haar vader betekend heel veel voor Cynthia en ze zorgt er ook steeds voor dat hij bescherming heeft, voor ze zichzelf in veiligheid brengt. Jonas Penning is begon 50 en werkt in een kantoor als secretaris. Na Demeter is hij getrouwd met een lieve vrouw Jenna en samen hebben ze een zoontje van 5 die Daan (Dean) noemt.
    Tijd op Kamp Halfbloed: Negen jaar, ze kwam hier voor het eerst nadat haar vader bijna vermoord werd door een Harpij.
    Probleem/Slechte karaktertrek: Cynthia is vreselijk naïef en vertrouwt snel de verkeerde mensen.
    Extra: Cynthia's favoriete wapen is een boog, maar liever heeft ze helemaal gene wapen. Daar ziet ze het nut niet van in.
    ______

    Naam en voornaam: Hunter Celestin
    Gebouw: Ares
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Hunter heeft donkerbruin, bijna zwart haar en een beginnende baard. Hij is heel groot en sterk gespierd. Vaak draagt Hunter een wit shirt, zwarte jeans en leren jack.
    Karakter: Hunter is zoals de meeste Areskinderen een echte krijger. Vechten is zijn lust en zijn leven. Hij is arrogant en zelfzeker. Tegen een gevecht zegt hij nooit nee en een geintje uithalen met anderen kampers doet hij ook wel. Hunter is tegen zijn broers en zussen vriendelijk, altijd paraat te helpen bij een gevecht. Hij ziet zichzelf als hun grote papa, als Ares, wat hij duidelijk niet is. Maar hij is hier al bijna zijn hele leven dus heeft hij wel wat ervaring.
    Familie: Zijn moeder Teresa liet hem achter op Halfbloedheuvel toen hij 3 was. Ze kon het leven van haar zoon als halfgod niet aan en gaf hem met bloedend hart aan Chiron. Twee dagen daarna pleegde Teresa zelfmoord.
    Tijd op Kamp Halfbloed: Vijftien jaar.
    Probleem/Slechte karaktertrek: Hunter is nogal agressief en speelt graag spelletjes met andere kamper's voeten.
    Extra: Op zijn rechterschouder heeft Hunter een litteken als aandenken van zijn eerste queeste. Het litteken op zijn been kreeg hij bij zijn twee queeste.
    Hunter heeft al veel queesten achter de rug maar is ze nog steeds niet beu en kickt op nieuwe avonturen.

    Goed zo?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 21:41 ]


    kindness is never a burden.

    Khedira schreef:
    (...)

    Welke naam is dat voor mij dan, van het gebouw? Want ik moet gebouw invullen bij mijn rol:$


    Even voor iedereen:

    JE GEBOUW IS GEWOON DE NAAM VAN JE GODDELIJKE OUDER.


    help

    Aragog schreef:
    (...)
    I prefer Hades, maar die mag niet :'D.
    Anyway, het is echt stom want ik was nét te laat, volgens mij had ik een reactie op de eerste pagina ofzo :c


    Maakte eigenlijk niet echt veel uit, hoor. xd Romy wilde haar al vanaf het begin, dushjah.


    help

    Poeh schreef:
    Naam en voornaam: Cynthia Molly Penning, ze hoort liever de naam Molly.
    Gebouw: Demeter -Gebouwaanvoerder-
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Cynthia heeft lang blond haar en sproeten op haar gezicht. Haar ogen zijn blauw. Cynthia is klein, slank en lening. Ze heeft een mooie brede lach en parelwitte tanden.
    Karakter: Vul ik morgen in.
    Familie: Vul ik morgen in.
    Tijd op Kamp Halfbloed: Vul ik morgen in.
    Probleem/Slechte karaktertrek: Vul ik morgen in.
    Extra: Vul ik morgen in.
    ______

    Ik vind het wel ergens balen dat Artemis er niet bij zit.
    ______
    Naam en voornaam: Hunter Celestin
    Gebouw: Ares
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Karakter: Vul ik morgen in.
    Familie: Vul ik morgen in.
    Tijd op Kamp Halfbloed: Vul ik morgen in.
    Probleem/Slechte karaktertrek: Vul ik morgen in.
    Extra: Vul ik morgen in.

    Ik begon met gasten te zoeken die op Fayenna leken aangezien zij familie zijn, same daddy, maar aangezien dat kinda onmogelijk is -voor een dummie als ik-heb ik die poging gestaakt. Is dat een probleem?


    Grrr... Ik wilde Freya. En nee, is geen probleem. Er wordt eigenlijk alleen gezegd hoe de kinderen van Poseidon, Hades, Zeus, Athena en Hermes eruit zien, dushjah. Ik moet ophouden met dushjah te zeggen.


    help

    Artemis kan sowieso niet, in de mythologie zelf staat dat ze gezworen heeft nooit kinderen te krijgen. Ze is een van de maagd godinnen, net als Hestia, Hera en Athena.


    help

    Zijn er nog reserveringen die ik over het hoofd gezien heb?


    help

    Hahah, ik heb net m'n laptop terug naar m'n kamer gesneaked.. so I'm back.
    @ Poeh, ik vind hem nog best wel lijken hoor xdd.

    Mag ik De jongen van Dionysus reserveren


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Mag ik De jongen van Dionysus reserveren


    Yeup!


    help