• De Tweede Wereldoorlog was niet alleen veroorzaakt door Hitler, maar grotendeels door kinderen van de drie Griekse oppergoden; Zeus, Poseidon en Hades. De kinderen hadden zoveel macht dat ze een veel te hoge dunk van zichzelf hadden maar ook hun krachten niet onder controle konden houden. Om wille van die gebeurtenis, maar ook om wille van een profetie, sloten de Grote Drie een pact;

    "Een halfbloed, kind van een Grote god
    Wordt zestien ondanks zijn hachelijk lot
    Aanschouwt de wereld door de slaap geveld,
    Het vervloekte staal oogst de ziel van de held.
    Door een enkele keus zijn zijn dagen geteld.
    De triomf of teloorgang wacht het Olympisch veld."


    Een pact dat geen van de drie ooit nog kinderen zou krijgen. Nu is het het jaar 2017. De voorspelling is uitgekomen alsook een tweede voorspelling, maar na al die voorspellingen hebben de Grote Drie besloten dat het misschien beter is om het gewoon wat rustiger aan te doen en geen kinderen meer te krijgen, ook omdat hun echtgenotes meestal wat ongedurig worden. Alles gaat in Kamp Halfbloed zijn normale gang, de kinderen worden getraind en op queesten gestuurd als dat nodig is. Maar zijn ze wel allemaal sterk genoeg om het kamp te overleven?

    Kamp Halfbloed:



    Kamp Halfbloed ligt achter wat de halfgoden "Halfbloedheuvel" noemen, aan Long Island Sound. Het Grote Huis, een soort van boerderij, en de aardbeivelden zijn het enige van het Kamp dat nog gezien kan worden door de stervelingen. De grens van het Kamp wordt gevormd door Long Island Sound, Halfbloedheuvel en het bos. Die grenzen zijn magisch versterkt zodat alles en iedereen die toestemming heeft van een kamper, veilig daarbinnen wordt beschermd voor monsters en onweer. Het is onmogelijk voor stervelingen of monsters om het Kamp binnen te komen zonder die toestemming. Dan heb je nog Thalia's dennenboom waarin het Gulden Vlies hangt, die boom en dat Vlies zorgen ervoor dat de grenzen nog sterker zijn. Er ligt trouwens ook een draak bij de boom die het Vlies beschermd.

    Centraal gelegen in het Kamp heb je een blok huizen, twaalf om precies te zijn, die opgesteld staan in een grote U. Deze huizen vormen onderdak voor de halfgoden, voor elke god één. De huizen van Hera, Poseidon, Artemis en Zeus zijn onbewoond. Zeus en Poseidon hebben hun pact gelegd en Artemis en Hera hebben een eed afgelegd voor eeuwig maagd te blijven. Hades heeft geen huis.

    Verder heb je nog een arena, een klimmuur waarvan de lava naar beneden stort, een amfitheater waar 's avonds de samenzang plaatsvindt, volleybalvelden, stallen, wapenopslag, het bos waar vlaggenroof en wagenraces worden gehouden en voor de rest kan je altijd de kaart checken. :]


    REGELS:
    -Je neemt geen acties van iemand anders over.
    -16+ is NIET toegelaten.
    -OOC tussen haakjes.
    -Kamp Halfbloed is groot, dus zet even bij je naam en goddelijke ouder waar je bent, ander wordt het chaotisch.
    -Enkel Sif en ik kondigen activiteiten zoals wagenraces en vlaggenroof aan.
    -Enkel Sif en ik maken nieuwe topics aan, behalve als geen van beiden online is, dan mag de laatste die gepost heeft dat doen.
    -Als je een queeste wilt, vraag dat dan aan Sif of mij.
    -Alsjeblief geen mindere goden, alleen Olympische ouders.
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Goden en Chiron worden door iedereen gespeeld.


    In te vullen:
    Naam en voornaam:
    Gebouw:
    Leeftijd:
    [Tussen de 12 en de 18]
    Uiterlijk: [Foto+ uitleg]
    Karakter:
    Familie:
    Tijd op Kamp Halfbloed:
    Probleelm/Slechte karaktertrek:
    Extra:


    Personages:

    Nu kunnen er nog personages bij komen bij elk gebouw :]

    Aphrodite (liefde, vruchtbaarheid, schoonheid en beschermster van fauna en flora)
    -Jongen||Gereserveerd door Alladin
    -Julian Emilio Myles||17|| Sif
    -Naiya Vanity||15||Gebouwaanvoerder||Escritura - Pas woensdag of donderdag internet.
    -Madison Julliet Robinson||16||MoccaSins


    Apollo (orakel, boogschieten, ziekte en gezondheid, muziek, dichtkunst en de zon)
    -Jongen||Connor Spacer||17||Gebouwaanvoerder||Alladin
    -Rhiannon "Ryan" Samantha Chapman||16||Jarvis
    -Silva Apricis||16||WiccedWitch


    Ares (oorlog, krijgslust)
    -Hunter Celestin||18||Poeh
    -Fayenna "Fay" Quinn Kingsley||16||Gebouwaanvoerder||Sif
    -Ameliah Kaia Xanthe||16||Aragog
    -Jongen||Gereserveerd door WillNotLearn


    Demeter (landbouw en graan)
    -Damian Collin Singer||13||Sif
    -Cynthia Molly Penning||17||Gebouwaanvoerder||Poeh
    -Cali Betemé||14||LostDreamz


    Dionysus (wijn en feesten)
    -Aiden Michaël Damis||18||Gebouwaanvoerder||Prisoner
    -Madison Rosa Billington||17||Aragog


    Hephaistos (smeedwerk, vuur en ambachten)
    -Jongen||Gereserveerd door WillNotLearn
    -Aurelia Solana Denealy||17||Gebouwaanvoerder||Khedira
    -Philomena Amare Xaveniya||17||Prisoner


    Hermes (handel, verkeer, dieven, boodschapper van de goden)
    -Alec Morgani||17||Escritura
    -Fely Anpé Hendea||16||AlimaWeasly
    -Liselore Moneros||14||LostDreamz
    -Jongen||Gereserveerd door NightVision


    Athena (wijsheid, strategie, krijgskunst en het handwerk)
    -Alexander "Alex" Damian Abernathy||17||Gebouwaanvoerder||Jarvis
    -Elise Helena Castle||15||Jarvis


    Rollenstory

    VRAGEN MOGEN ALTIJD GESTELD WORDEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK OM MEE TE DOEN.


    Misschien moet ik hier even aan toevoegen dat Kamp Halfbloed niet mijn idee was, maar een kamp uit de geweldige reeks "Percy Jackson" van Rick Riordan, het hele idee van de goden die een pact sluiten en de profetie zelf ook, behoren aan hem toe.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:50 ]


    help

    Khedira schreef:
    Naam en voornaam:Aurelia Solana Denealy
    Goddelijke ouder:Hephaistos
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk:


    Aurelia is een meisje met lang donker bruin haar. Ze heeft helder blauwe ogen met kleine glinstering erin. Aurelia heeft een slank figuur met mooie vrouwelijke vormen. Ze heeft een zachte huid met een licht bruin tintje.
    Karakter:komt
    Familie:komt
    Tijd op Kamp Halfbloed:Aurelia is nu een half jaar op het kamp.
    Probleem/Slechte karaktertrek:
    Extra: Aurelia heeft een tattoo van sierlijke krullen rond haar navel die aan sluit op het gedeelte op haar linkerheup. Verder heeft ze een magische haarclip met diamantjes. Die zorgt er altijd voor dat haar haren goed zitten.


    Als je wilt mag je nog aanvoerder zijn van het Hephaistosgebouw zijn. Dat aanvoerder-zijn, is gewoon voor de eerste. xd


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    Als je wilt mag je nog aanvoerder zijn van het Hephaistosgebouw zijn. Dat aanvoerder-zijn, is gewoon voor de eerste. xd


    Ja lijkt me wel leuk:) Wat moet ik dan precies doen? En wat bedoel je precies met familie:$ Moet ze speciale ouders hebben enzo? Want ik weet daar eigenlijk niet zoveel van:$


    ~

    OMG wil ik proberen een persoontje te creëren, kom ik niet verder dan de naam xD *faalfaal*


    :)

    Khedira schreef:
    (...)

    Ja lijkt me wel leuk:) Wat moet ik dan precies doen? En wat bedoel je precies met familie:$ Moet ze speciale ouders hebben enzo? Want ik weet daar eigenlijk niet zoveel van:$



    Dan moet je gewoon afkomen als er vergadering over het een of het ander is, dat wordt dan wel omgeroepen door Sif of ik xd En van familie is het je overige familie, dus niet je goddelijke ouder. Meestal weten de halfgoden niet dat een van hun ouders een god is, aangezien de monsters meteen op hen af komen als ze het zelf eenmaal weten. Halfgoden hebben een bepaalde geur die monsters aantrekt, die geur wordt meestal verdoezeld door de mensen bij wie je leeft. Als je een kind van een van de Grote drie bent, dan is je geur sterker en als je eenmaal zelf weet dat je een halfgod bent, wordt die geur nog sterker.


    help

    Jarvis schreef:
    (...)


    Dan moet je gewoon afkomen als er vergadering over het een of het ander is, dat wordt dan wel omgeroepen door Sif of ik xd En van familie is het je overige familie, dus niet je goddelijke ouder. Meestal weten de halfgoden niet dat een van hun ouders een god is, aangezien de monsters meteen op hen af komen als ze het zelf eenmaal weten. Halfgoden hebben een bepaalde geur die monsters aantrekt, die geur wordt meestal verdoezeld door de mensen bij wie je leeft. Als je een kind van een van de Grote drie bent, dan is je geur sterker en als je eenmaal zelf weet dat je een halfgod bent, wordt die geur nog sterker.


    Okee, dus ik kan gewoon moeder en vader en een broertje invullen ofzo:) En aanvoerder zijn lijkt me wel leuk:) Wil ik wel doen:D


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Okee, dus ik kan gewoon moeder en vader en een broertje invullen ofzo:) En aanvoerder zijn lijkt me wel leuk:) Wil ik wel doen:D


    Yep, gewoon even hun namen daar bij "familie" droppen en hun band uitleggen. xd Ik had geen inspiratie, dus is Alex gewoon tegen een boom gelopen en alles vergeten. Simpel als dat.


    help

    Jarvis, ik heb je hier over trouwens gegb't...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    Jarvis, ik heb je hier over trouwens gegb't...


    I know, ik vraag het alleen even aan Sif, omdat zij co-topicownerding is. :]


    help

    Naam en voornaam: Fayenna Quinn Kingsley, word liever ‘Fay’ genoemd.
    Goddelijke ouder: Ares – Aanvoerder.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk:


    Fay heeft lang, donkerbruin haar, dat meestal erg krullerig is. Haar ogen zijn een erg opvallende mix van bruin en groen, waar altijd een ondeugende blik in staat. Haar wenkbrauwen zijn geëpileerd en staan altijd fronsend. Haar lippen zijn meestal donkerroze of rood gestift, en staan altijd in een arrogante glimlach. Ze is lang, redelijk gespierd en dun, zo’n typisch atletisch figuur. Je zou haar nooit in een bikini of een kort truitje zien lopen, aangezien ze een grote brandwond op haar rug heeft zitten.
    Karakter: Fay is een typische dochter van Ares; een kort lontje, een grote mond en arrogant. Ze is erg uitdagend en gaat bijna nooit een weddenschap of gevecht uit de weg en lost haar problemen vaak op met geweld. Ze is sluw en houdt van macht en leiderschap. Ergens diep in Fay, zit ook nog een aardig meisje met een vreemd gevoel voor humor, maar tenzij je een van haar állerbeste vrienden bent, krijg je deze niet te zien. Ze heeft snel haar oordeel klaar en vind het verschrikkelijk als mensen haar verbeteren, ook al doet ze dit zelf vaak bij anderen. Ze is erg goed in gevechts- en oorlog strategieën en heeft soms hele originele manieren om mensen leed aan te doen.
    Familie: Fay is opgegroeid in een van die ‘perfecte gezinnen’, keurige kinderen, ouders met goede banen en nooit ook maar een krasje op hun perfecte façade. Binnenshuis was het heel anders. Haar zussen waren constant Fay en haar kleine zusje aan het pesten en haar ouders waren erg agressief tegenover elkaar, maar ook tegen hun kinderen. Toen haar vader een keer teveel gedronken had, heeft hij Fay in de openhaard gegooid, waardoor haar rug verbrandde. Ze is daarna weggelopen en kwam er achter dat haar vader haar vader niet was, en ze vertrok naar Kamp Half Bloed, om nooit meer terug te keren.
    Tijd op Kamp Halfbloed: 7 jaar.
    Probleem/Slechte karaktertrek: Faye is nogal onvoorspelbaar, soms weet ze zelf niet eens wat ze gaat doen en bedenkt ze dit gewoon ter plaatse. Ook kan ze niet tegen haar verlies, ze word dan agressief en probeert wraak te nemen op haar overwinnaar.
    Extra: Ze heeft een lang, scherp, zwart zwaard genaamd drepáni (Q laat me geen Grieks posten :c) vertaald: ‘Zeis’. Haar gevechtstechniek is vaak onbepaald en nogal onorthodox, met vreemde bewegingen, veel afleidingen en moedige aanvallen, wat gepaard met haar ADHD nogal gevaarlijk kan zijn. Ook is ze verslaafd aan toffees en allergisch voor vis.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:19 ]

    Jarvis schreef:
    (...)

    Yep, gewoon even hun namen daar bij "familie" droppen en hun band uitleggen. xd Ik had geen inspiratie, dus is Alex gewoon tegen een boom gelopen en alles vergeten. Simpel als dat.


    Hahahha okeexD. En welk gebouw bedoel je? Ik kan op dat plaatje niet goed zien wat er bij staat:$


    ~

    Jarvis schreef:
    (...)

    I know, ik vraag het alleen even aan Sif, omdat zij co-topicownerding is. :]


    Ik vind 't prima c:

    Sif schreef:
    (...)

    Ik vind 't prima c:


    Dankje :D
    Ik was net alles aan het opzetten en zo... ):
    Ik zal even een perfecte personage op tafel gooien, hoop ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mag ik trouwens een zoon hebben van een van de Grote Drie? Of mag dat niet...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Vooraam en naam:
    Naiya Vanity

    Goddelijke ouder:
    Aphrodite

    Leeftijd:
    15

    Uiterlijk:
    - Hartvormig gezicht
    - Bleke huid
    - Geboren met witblond haar, regelmatig geverft in verschillende kleuren. De kleuren zijn vooral pastel. Momenteel is het licht blauw.
    - Haar ogen zijn zo donkerbruin dat ze er zwart uitzien
    - Ze draagt altijd haar make-up
    - Ze heeft een dun middel, iets te brede heupen en smalle borsten.
    - Ze draagt gothic/punk kleding

    Karakter:
    Naiya is een charmant maar luidruchtig meisje. Ze is erg duidelijk over haar mening en laat zeker niet met zich sollen. Ze is normaal zeer aardig er flirterig, behalve als ze je echt niet mag. Hier heeft ze niet eens een reden voor nodig.
    Ze is ook erg netjes en actief. Haar deel van het huisje is altijd schoon, haar bed is altijd opgemaakt en haar kledingkast is netjes. Ze houd van enorm veel bands/zangers en zangeressen en heeft dan ook veel posters en foto's op de muur boven haar bed.
    Haar uiterlijk is zeer belangrijk voor haar – Ze haat het om er hetzelfde uit te zien als de rest. Ze doet dan ook erg haar best om te zorgen dat ze apart en mooi is. Als iemand daar verandering in probeert te brengen, als grap of niet, kan ze heel erg kwaad worden.
    Als Naiya eenmaal kwaad is zal ze dat zeer lang blijven. Als ze echt een persoon niet uit kan staan zal ze die persoon ook dwars zitten door ze te verslaan bij spellen of wedstrijden of door kinderachtige 'grappen. (Bijvoorbeeld kleding verpesten, haar van de ander in vieze kleurenverven, etc.)

    Familie:
    Naiya heeft geen familie. Zegroeide op met haar vader, die erg ziek en zwak was. Toen Naiya 13 was, viel een monster haar aan toen ze met haar vader ging winkelen. Haar vader stierf hierbij. Sinds toen heeft ze in Kamp Halfbloed gewoond.

    Tijd op Kamp Halfbloed:
    2 jaar, sinds ze 13 was.

    Probleem/Slechte karaktertrek:
    Naiya kan zeer kinderachtig zijn. Als ze gevraagt word om te stoppen met flirten zal ze dit ook niet doen. Ook is ze zeer overemotioneel en huilt snel, zeker als haar vader word vernoemd.

    Extra:
    Naiya heeft een magische spiegel gekregen van haar moeder. Ze kreeg deze een week nadat ze aankwam op Kamp Halfbloed. De spiegel verscheen tijdens het kampvuur. Dit voorwerp werkt haar make-up en haar bij doormiddel van magie, iedere keer dat ze er in kijkt. Het werkt voor anderen alleen als ze toestemming hebben van Naiya.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alladin schreef:
    Jarvis, ik heb je hier over trouwens gegb't...


    En bij deze ben je co-topic-owner geworden :]

    Maak jij dan de story met personages? ^^


    help