• Real footie friends.

    Marjolien Gómez
    Kim Sneijder
    Sanne Kaká
    Cheryl Torres
    Charissa van der Vaart
    Lotte Özil
    Amy Torres
    Claire Huntelaar
    Naomi Khedira
    Demi Ronaldo
    Lisanne Eriksen
    Jasmine Villa
    Manon Fabregas
    Emmely Özil


    Crazy shipnames

    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká


    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:26 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    T0RRES schreef:
    (...)

    Nou, ik zat aan het strand. En elke dag waren daar twee jongens met een lichaam zoals dit en vol tattoo's en een beetje de houding van Wesley Sneijder. Dus ik keek mijn ogen uit. Dat heeft mijn vader geweten, want die rent op hun af en zei: 'Excuse me, my daughter thinks you're the most handsome guy of the beach. Can we take a picture?'
    En hij zei ja. :9~

    Ik bezweek naast die spierbundel. :9~


    Wat ne baas is jouw vader! ;'D


    The truth may be orange!

    Nou, op dat moment dacht ik; Zwaar voor schut, pap!

    Maar de foto is leuk geworden en ze waren super blij en vereerd! c:

    T0RRES schreef:
    Nou, op dat moment dacht ik; Zwaar voor schut, pap!

    Maar de foto is leuk geworden en ze waren super blij en vereerd! c:


    Can we see it *puppyoogjes* ?


    The odds are néver in our favor.

    Show it! (:


    The truth may be orange!

    Me vader gaat later pas alle foto's op de pc zetten (hoop deze week) dus zodra ik hem heb, laat ik hem zien c:

    T0RRES schreef:
    (...)

    Nou, ik zat aan het strand. En elke dag waren daar twee jongens met een lichaam zoals dit en vol tattoo's en een beetje de houding van Wesley Sneijder. Dus ik keek mijn ogen uit. Dat heeft mijn vader geweten, want die rent op hun af en zei: 'Excuse me, my daughter thinks you're the most handsome guy of the beach. Can we take a picture?'
    En hij zei ja. :9~

    Ik bezweek naast die spierbundel. :9~

    Omg geweldig hahaha wat een bazenvader! :'D Die foto wil ik echt zien :'D


    ars moriendi

    Verder zaten we in een restaurant en toen kwam er een Turkse ober naar ons toe, en richtte zich op mij (in gebrekkig Nederlands): Meisje, ga je dansen met me?. Dus ik zo van; 'dacht het niet, zit hier goed'. Waarop die zei: Echt niet, ook niet paaldansen of buikdansen, meisje?
    En mijn moeder gelijk: Nee, we willen we betalen. (cat)
    Ik zo: Nou ja zeg, dat is zó onbeleefd om tegen een meid te zeggen!

    ---

    En ik heb zoveel dingen, zo goedkoop gekocht. Omdat als je dreigt om weg te gaan, verlagen ze al in de helft van de prijs.

    Mijn valies is te klein ;o


    The truth may be orange!

    En er was een moskee tegenover ons hotel. En de eerste nachten word je steeds wakker er van maar daarna 'wen' je eraan. En ook als je in een restaurant gaat eten, word de muziek uitgezet zodra de moskee begint. Heel mooi om te zien.

    Ik ga naar de Mac Donalds. Denk niet dat ik nog online zal zijn vandaag, ben bekaf!

    T0RRES schreef:
    Verder zaten we in een restaurant en toen kwam er een Turkse ober naar ons toe, en richtte zich op mij (in gebrekkig Nederlands): Meisje, ga je dansen met me?. Dus ik zo van; 'dacht het niet, zit hier goed'. Waarop die zei: Echt niet, ook niet paaldansen of buikdansen, meisje?
    En mijn moeder gelijk: Nee, we willen we betalen. (cat)
    Ik zo: Nou ja zeg, dat is zó onbeleefd om tegen een meid te zeggen!

    ---

    En ik heb zoveel dingen, zo goedkoop gekocht. Omdat als je dreigt om weg te gaan, verlagen ze al in de helft van de prijs.

    Was hij knap? :9~

    Wow, haha, dat is echt baas! Steeds maar doen alsof je weggaat zeker?


    ars moriendi

    T0RRES schreef:
    Verder zaten we in een restaurant en toen kwam er een Turkse ober naar ons toe, en richtte zich op mij (in gebrekkig Nederlands): Meisje, ga je dansen met me?. Dus ik zo van; 'dacht het niet, zit hier goed'. Waarop die zei: Echt niet, ook niet paaldansen of buikdansen, meisje?
    En mijn moeder gelijk: Nee, we willen we betalen. (cat)
    Ik zo: Nou ja zeg, dat is zó onbeleefd om tegen een meid te zeggen!

    ---

    En ik heb zoveel dingen, zo goedkoop gekocht. Omdat als je dreigt om weg te gaan, verlagen ze al in de helft van de prijs.

    Haha, zeker onbeleefd

    T0RRES schreef:
    Verder zaten we in een restaurant en toen kwam er een Turkse ober naar ons toe, en richtte zich op mij (in gebrekkig Nederlands): Meisje, ga je dansen met me?. Dus ik zo van; 'dacht het niet, zit hier goed'. Waarop die zei: Echt niet, ook niet paaldansen of buikdansen, meisje?
    En mijn moeder gelijk: Nee, we willen we betalen. (cat)
    Ik zo: Nou ja zeg, dat is zó onbeleefd om tegen een meid te zeggen!

    ---

    En ik heb zoveel dingen, zo goedkoop gekocht. Omdat als je dreigt om weg te gaan, verlagen ze al in de helft van de prijs.


    Ik zie het al voor me ''Ook niet paaldansen?''.


    The odds are néver in our favor.

    Babes ik ben door naar de 2e en heb nu officieel vakantie *O*


    ~