• Real footie friends.

    Marjolien Gómez
    Kim Sneijder
    Sanne Kaká
    Cheryl Torres
    Charissa van der Vaart
    Lotte Özil
    Amy Torres
    Claire Huntelaar
    Naomi Khedira
    Demi Ronaldo
    Lisanne Eriksen
    Jasmine Villa
    Manon Fabregas
    Emmely Özil


    Crazy shipnames

    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká


    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:26 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bundesliga schreef:
    (...)

    JAJA. :9~

    Ik ga, een vriendin heeft eindelijk een huis en ik ga helpen verven.

    Toedels!

    Oehh gezellig! (: Have fun!



    Hele shitload aan Thomas-gifs, maar ik heb nou eenmaal een paar hele leuke gevonden dus I regret nothing. (cat)


    ars moriendi

    Schatttieeees! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sannneeeeeee! *__*


    ars moriendi

    Mijn verhaalidee, verzonnen bij het zwembad haha. :Y)

    Toran en Iker zijn beide drieëntwintig als ze denken dat ze samen de wereld aankunnen en willen dit bewijzen door te gaan trouwen. Ze zijn te naïef en te jong om te realiseren dat dit waarschijnlijk niks uithaalt op die leeftijd. Ze maken alleen maar ruzie met elkaar en gaan dus ook al scheiden na twee maanden. Toran besluit om te verhuizen naar het kleine dorpje waar ze oorspronkelijk vandaan komt om hier rustig aan haar eigen leven te werken, maar hier komt ze erachter dat ze zwanger is, zwanger van Iker. Ze gaat het hem echter niet vertellen en wil het kindje alleen opvoeden, waar haar familie compleet achter staat.
          Annabella, "Bella", wordt geboren en ondertussen is Toran druk bezig met het schrijven van een boek - iets waar ze al jaren van droomde. Als ze dit boek uitbrengt, is Bella vier jaar oud en Toran zelf 28. Het boek lijkt goed in de smaak te vallen en levert Toran extreem veel geld op. Ze verhuist van het kleine dorpje naar Madrid en zorgt ervoor dat alles naar wens is voor Bella.
          Ook begint Toran weer met daten, omdat ze toch wel een gezin wil opbouwen en niet voor eeuwig de alleenstaande moeder wil zijn. Ze heeft namelijk haar handen vol aan de opstandige, koppige Bella. Zo ontmoet ze de charmante Xabi Alonso, wie haar niet verteld dat hij een profvoetballer bij Real Madrid is. Toran valt zo goed als meteen voor Xabi en ook Bella is helemaal in de wolken bij hem. Maar Toran krijgt algauw door dat Xabi iets voor haar achterhoudt en gaat meteen uit van het ergste - hij is al getrouwd en ziet haar als een minnares.
          Maar dit blijkt niet waar te zijn, als Xabi toegeeft dat hij een profvoetballer is. Hij heeft dit achtergehouden, omdat hij niet wilde dat Toran op hem viel omdat hij dit was en bakken vol geld heeft. Toran respecteert dit en laat Xabi volledig toe in haar leven, net zoals Bella dat doet. Maar dingen worden gecomliceerd als Toran met Bella mee mag op diner met het team van Xabi, als ze al bijna een half jaar samen zijn, en hier Iker tegenkomt. Hij heeft totaal geen oog voor haar, maar wel voor het kleine meisje dat mee is gegaan. Ze moest óf van hem zijn óf Toran moest vreemd zijn gegaan toen ze samen waren.
          Iker wil hier kosten wat kost achter komen, maar heeft totaal geen behoefte aan contact met Toran - net zoals Toran dat ook niet met hem wil. Iker is immers nu samen met zijn verloofde en gaat binnen enkele maanden met haar trouwen. Maar alles wordt nog moeilijker als Iker toch wel heel veel dingen van zichzelf terug ziet in Bella.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb trouwens nog 2 ideeën voor een verhaal, maar die vind ik niet zo leuk. Hmmmm dilemma. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat is zo'n awesome idee Sanne! (yeah)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Helleu babes eindelijk pauze (flower)


    ~

    ^ Hi everyone.


    The odds are néver in our favor.

    Haai (:

    Kennen jullie de Janoskians? :')


    The odds are néver in our favor.

    Jongens, ik verveel me haha. De twee meisjes met wie ik hier om ga, zijn alle twee weg en mama en papa zijn ook gone. Pfff lonelyheid heerst haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking


    op 06:18

    Oké, volgensmij heb ik de droogste footie van allemaal. :') Hahaha.

    En nu ga ik schrijven :3 !

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 15:35 ]


    ars moriendi

    Klaas is wel erg enthousiast (: maar wat een cutie is het toch :Y)


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Klaas is wel erg enthousiast (: maar wat een cutie is het toch :Y)

    Ik vind het leuk dat Maarten zijn beste maatje is in Oranje, Maarten is een baas en het is leuk om dat mee te nemen in mijn verhaal haha.

    En hij is romantisch als het hem uitkomt. Geweldig. Gewoon geweldig. :')


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik vind het leuk dat Maarten zijn beste maatje is in Oranje, Maarten is een baas en het is leuk om dat mee te nemen in mijn verhaal haha.

    En hij is romantisch als het hem uitkomt. Geweldig. Gewoon geweldig. :')


    Lucky you, Claire (: Huntie & Stekel zijn mijn favoriete Oranjespelers :9~


    The truth may be orange!