• Real footie friends.

    Marjolien Gómez
    Kim Sneijder
    Sanne Kaká
    Cheryl Torres
    Charissa van der Vaart
    Lotte Özil
    Amy Torres
    Claire Huntelaar
    Naomi Khedira
    Demi Ronaldo
    Lisanne Eriksen
    Jasmine Villa
    Manon Fabregas
    Emmely Özil


    Crazy shipnames

    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká


    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:26 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik vind het leuk dat Maarten zijn beste maatje is in Oranje, Maarten is een baas en het is leuk om dat mee te nemen in mijn verhaal haha.

    En hij is romantisch als het hem uitkomt. Geweldig. Gewoon geweldig. :')


    Maarten is echt geweldig.


    The odds are néver in our favor.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik vind het leuk dat Maarten zijn beste maatje is in Oranje, Maarten is een baas en het is leuk om dat mee te nemen in mijn verhaal haha.

    En hij is romantisch als het hem uitkomt. Geweldig. Gewoon geweldig. :')


    Ik heb wel het romantisch-stukje gemist in de video, geloof ik -- dat zal wel liggen aan het feit dat ik zo hard m'n best moet doen om alles te verstaan (:


    The truth may be orange!

    Here I am! Back from holiday! Maarrr... Ik ga gelijk weer; koffers uitpakken/bijkomen van de vliegreis.

    [IK HEB EEN TORRES SHIRT, EEN LIVERPOOL SJAALDING, UGG'S, LOUIS VUITTON TAS EN NOG VEEEEEEEEL MEER. Maar dat vertel ik allemaal later]

    KIM !!!
    Hoe was je vakantie (:

    T0RRES schreef:
    Here I am! Back from holiday! Maarrr... Ik ga gelijk weer; koffers uitpakken/bijkomen van de vliegreis.

    [IK HEB EEN TORRES SHIRT, EEN LIVERPOOL SJAALDING, UGG'S, LOUIS VUITTON TAS EN NOG VEEEEEEEEL MEER. Maar dat vertel ik allemaal later]


    Seems like you had a LOT of fun :3.


    The odds are néver in our favor.

    T0RRES schreef:
    Here I am! Back from holiday! Maarrr... Ik ga gelijk weer; koffers uitpakken/bijkomen van de vliegreis.

    [IK HEB EEN TORRES SHIRT, EEN LIVERPOOL SJAALDING, UGG'S, LOUIS VUITTON TAS EN NOG VEEEEEEEEL MEER. Maar dat vertel ik allemaal later]


    Je klinkt alsof je een geweldige tijd gehad hebt! Welkom terug (:

    en gosh, ik ben stiekem een klein beetje héél jaloers op je Torres shirt, dat wil ik ook zo ontzettend graag ;o


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Je klinkt alsof je een geweldige tijd gehad hebt! Welkom terug (:

    en gosh, ik ben stiekem een klein beetje héél jaloers op je Torres shirt, dat wil ik ook zo ontzettend graag ;o


    Hahaha, ik ook :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Piazon schreef:
    (...)

    Je klinkt alsof je een geweldige tijd gehad hebt! Welkom terug (:

    en gosh, ik ben stiekem een klein beetje héél jaloers op je Torres shirt, dat wil ik ook zo ontzettend graag ;o

    Ik heb ook een Torres shirt :Y)
    Maar volgensmij gaat die een beetje kapot

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 16:22 ]

    Guys, ik ga even mijn valies inpakken! Tot zo!


    The truth may be orange!

    Ik ben eerste paar dagen ziek geweest, was echt jammer. Maar het was verder zó leuk. Alleen die Turkse jongens zijn bloedirritant. Ze slepen je nog net niet aan je haren mee. En er was heeeeeeeeeeeeeeeeel veel voetbal stuff. In ELKE winkel voetbalshirts. Echt elke he! En er was een Bayern München winkel maar daar ben ik helaas niet in geweest. En het was zo'n 40 graden c:

    T0RRES schreef:
    Ik ben eerste paar dagen ziek geweest, was echt jammer. Maar het was verder zó leuk. Alleen die Turkse jongens zijn bloedirritant. Ze slepen je nog net niet aan je haren mee. En er was heeeeeeeeeeeeeeeeel veel voetbal stuff. In ELKE winkel voetbalshirts. Echt elke he! En er was een Bayern München winkel maar daar ben ik helaas niet in geweest. En het was zo'n 40 graden c:

    TOLD YOU ABOUT THE FOOTBALLSTUFF :3 ! Echt geweldig, op elke boulevard stikt het van de shirtjes.

    En ohhhh wat jammer! D: Daar was ik graag heen geweest joh!

    Heb je nog leuke mensen ontmoet??


    ars moriendi

    T0RRES schreef:
    Ik ben eerste paar dagen ziek geweest, was echt jammer. Maar het was verder zó leuk. Alleen die Turkse jongens zijn bloedirritant. Ze slepen je nog net niet aan je haren mee. En er was heeeeeeeeeeeeeeeeel veel voetbal stuff. In ELKE winkel voetbalshirts. Echt elke he! En er was een Bayern München winkel maar daar ben ik helaas niet in geweest. En het was zo'n 40 graden c:


    Ooohw, ben je naar Turrkije geweest? Ik wil daar ook echt heeeel graag heen gaan.


    The odds are néver in our favor.

    Op de dag van de finale liep ik in mijn Torres shirt door de straten, met als gevolg: 'ITALY WILL WIN, MY BEAUTY!' - En allemaal dat soort reacties. (krul)

    En iedereen dacht dat ik uit Zweden kwam.

    En ik heb gewoon een Liverpool sjaal voor 10 euro. :Y)

    Huntelaar schreef:
    TOLD YOU ABOUT THE FOOTBALLSTUFF :3 ! Echt geweldig, op elke boulevard stikt het van de shirtjes.

    En ohhhh wat jammer! D: Daar was ik graag heen geweest joh!

    Heb je nog leuke mensen ontmoet??


    Nou, ik zat aan het strand. En elke dag waren daar twee jongens met een lichaam zoals dit en vol tattoo's en een beetje de houding van Wesley Sneijder. Dus ik keek mijn ogen uit. Dat heeft mijn vader geweten, want die rent op hun af en zei: 'Excuse me, my daughter thinks you're the most handsome guy of the beach. Can we take a picture?'
    En hij zei ja. :9~

    Ik bezweek naast die spierbundel. :9~

    T0RRES schreef:
    (...)

    Nou, ik zat aan het strand. En elke dag waren daar twee jongens met een lichaam zoals dit en vol tattoo's en een beetje de houding van Wesley Sneijder. Dus ik keek mijn ogen uit. Dat heeft mijn vader geweten, want die rent op hun af en zei: 'Excuse me, my daughter thinks you're the most handsome guy of the beach. Can we take a picture?'
    En hij zei ja. :9~

    Ik bezweek naast die spierbundel. :9~


    HAHAHA, geweldige vader heb jij!


    The odds are néver in our favor.