• Ik ben weer terug van ban. Hoi
    Alleen Waspik mocht dus niet en aangezien de username die ik eigenlijk wilde al bezet was heb ik maar een oude terug genomen.
    Dus. Hi, ImAwesome.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vain schreef:
    (...)


    Hahaha, ik dacht al dat je Sarita bedoelde (cat), maar alsnog hebben Maartje en Ellen het gedaan dan, Sarita niet? I don't get the point.


    Kijk maar bij hun forum geschiedenis, staat vol onzin.


    i put the fun in funeral

    Still, welcome back Sarita. Je weet vast al hoe ik erover denk via Twitter (ik ben ColouredWind voor als je het niet weet)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Vain schreef:
    (...)


    Hahaha, ik dacht al dat je Sarita bedoelde (cat), maar alsnog hebben Maartje en Ellen het gedaan dan, Sarita niet? I don't get the point.


    I died a little inside. :'D Sevda en Sarita, het lijkt op elkaar okay?
    And no, you don't get my point. ^^ Ik bedoel dat ik me irriteer aan hun voor het maken van de vele onzintopics op korte tijd. Waarom Sarita hier haat krijgt, I don't know. Voor zover ik weet heeft ze alleen dit topic gemaakt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Wat voor negatiefs heb ik over de mods gezegd in mijn kleine uitleg?


    Ik heb het niet over jouw reactie maar over Quizlet in het algemeen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Escritura schreef:
    (...)

    I died a little inside. :'D Sevda en Sarita, het lijkt op elkaar okay?
    And no, you don't get my point. ^^ Ik bedoel dat ik me irriteer aan hun voor het maken van de vele onzintopics op korte tijd. Waarom Sarita hier haat krijgt, I don't know. Voor zover ik weet heeft ze alleen dit topic gemaakt.


    Oké Ik snap waarom dat irritant is, ik snap niet waarom dat hier uitgevochten moet worden :'D maar het is duidelijk dat dat niet zo hoort.

    Wat toevallig dat er steeds dezelfde mensen zijn als er dit soort conflicten op het forum ontstaan. (cat)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 18:03 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Vain schreef:
    (...)

    Oké Ik snap waarom dat irritant is, ik snap niet waarom dat hier uitgevochten moet worden :'D maar het is duidelijk dat dat niet zo hoort.


    I don't get it either, I'm just trying to explain it to you. and I failed. But they're banned now and all is good, so I declare this argument irrelevant.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    I don't get it either, I'm just trying to explain it to you. and I failed. But they're banned now and all is good, so I declare this argument irrelevant.

    Waarom steeds Engels? D:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Waarom steeds Engels? D:


    Sorry. D: Het gaat vanzelf. That's what happens when you live in England.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Sorry. D: Het gaat vanzelf. That's what happens when you live in England.

    Ge ken de groeten uit Brabant krijgen. :Y) Haha wel echt supervet dat je daar woont. Maar dat is offtopic.


    ars moriendi

    Escritura schreef:
    (...)

    Sorry. D: Het gaat vanzelf. That's what happens when you live in England.


    Haha, ik ken het probleem (soortvan) Ik ging na teveel op tumblr zitten opeens op een Nederlands forum engels tegen mensen praten. Ik had het niet eens door /genant ;$

    Ontopic: Mooie naam Sarita, toch jammer dat je wéér een ban hebt.

    Vain schreef:
    (...)

    Haha, ik ken het probleem (soortvan) Ik ging na teveel op tumblr zitten opeens op een Nederlands forum engels tegen mensen praten. Ik had het niet eens door /genant ;$

    Ontopic: Mooie naam Sarita, toch jammer dat je wéér een ban hebt.


    Wacht, waarom heeft zij nou weer een ban? .__.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Wacht, waarom heeft zij nou weer een ban? .__.


    Schijnbaar moest ze nog één dag of zo? /msn.


    Your make-up is terrible

    Audacity schreef:
    (...)

    Wacht, waarom heeft zij nou weer een ban? .__.

    Haar ban zou tot 9 juli moeten lopen, het is vandaag de 8e, dus vandaar nog een dagban (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Frodo schreef:
    Ik vond al dat je zo afwezig was op het forum (; helloo!


    Birds born in a cage think flying is an illness.