• Ik ben weer terug van ban. Hoi
    Alleen Waspik mocht dus niet en aangezien de username die ik eigenlijk wilde al bezet was heb ik maar een oude terug genomen.
    Dus. Hi, ImAwesome.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I'm awesome as well.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je bent geband omdat je 'Waspik' heette? What the fuck.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Barnabas schreef:
    Het niveau van de gebanden gaat met iedere seconde naar beneden. (cat)



    --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Mevrouw zoekt aandacht, haar vriendinnetjes komen herrie schoppen op het forum. I am annoyed.


    Wie schopt er herrie en wie zoekt aandacht? Het is een simpele naams-verandering niet een aanleiding tot ruzie.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    En jij, irriteert mij (cat)


    Okay. Now I shallt head over to the other corner, the Looking-for-fucks-to-give-corner.


    quidquid excusatio prandium pro

    Uneventful schreef:
    Je bent geband omdat je 'Waspik' heette? What the fuck.


    Er was [volens mij] al eerder tegen haar gezegt dat zulke namen niet mogen. Punt, klaar, uit.
    And if you see other names like that and think it's "unfair" - Report them.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Okay. Now I shallt head over to the other corner, the Looking-for-fucks-to-give-corner.


    IDGAF about you.

    Vain schreef:
    (...)

    Wie schopt er herrie en wie zoekt aandacht? Het is een simpele naams-verandering niet een aanleiding tot ruzie.


    Het gaat niet om dit topic, maar al de anderen. Sev heeft er volgens mij geen geopened, but others have.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uneventful schreef:
    Je bent geband omdat je 'Waspik' heette? What the fuck.

    Waspik mocht niet en blijkbaar hebben de mods daar een pb voor gestuurd met de vraag om mijn username te veranderen. Maar ik las mijn pb's op dat moment niet omdat ik gek werd van iedereen die vroeg om die lijst. Alleen de mods dachten dat ik mijn username niet wilde veranderen en ze vonden het leuk om me toen te bannen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vain schreef:
    (...)

    Wie schopt er herrie en wie zoekt aandacht? Het is een simpele naams-verandering niet een aanleiding tot ruzie.


    Volgens mij heb je iets gemist :/


    i put the fun in funeral

    Uneventful schreef:
    Je bent geband omdat je 'Waspik' heette? What the fuck.


    Ik vind dat ook wel vaag, dat was een plaatsnaam toch?


    26 - 02 - '16

    ImAwesome schreef:
    (...)
    Waspik mocht niet en blijkbaar hebben de mods daar een pb voor gestuurd met de vraag om mijn username te veranderen. Maar ik las mijn pb's op dat moment niet omdat ik gek werd van iedereen die vroeg om die lijst. Alleen de mods dachten dat ik mijn username niet wilde veranderen en ze vonden het leuk om me toen te bannen.


    Ze genieten van jou die pijn lijd.. Mwuahah!


    ars moriendi

    Audacity schreef:
    (...)

    Volgens mij heb je iets gemist :/


    Volgens mij ook.

    @Lizz: Welke andere topics? Waarover?

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Mevrouw zoekt aandacht, haar vriendinnetjes komen herrie schoppen op het forum. I am annoyed.


    Nu moet je ophouden. Ik maak een topic aan omdat ik mijn username heb veranderd zoals bijna iedereen op Q hier doet. En dan opeens zoek ik aandacht.
    En dat die andere allemaal het forum onder gaan spammen heb ik niks mee te maken.


    "Ignite, my love. Ignite."