• Ik ben weer terug van ban. Hoi
    Alleen Waspik mocht dus niet en aangezien de username die ik eigenlijk wilde al bezet was heb ik maar een oude terug genomen.
    Dus. Hi, ImAwesome.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vain schreef:
    (...)

    Volgens mij ook.

    @Lizz: Welke andere topics? Waarover?


    FUUUUU enb Cousinzoned. Kijk eens bij hun gemaakte topics. Ze maken nu al een hele tijd onzin-topics om de "Quizsletten" te irriteren. Sevda heeft dan ook - voor zo ver ik weet- niets gedaan, behalve die verkeerde username opnieuw nemen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    IDGAF about you.


    Oh. Oh god. I am bored.

    Ik probeer me te amuseren met jullie kneusjes. In plaats van amusant te doen komen jullie met comebacks waar de gemiddelde mentaal getardeerde hamster zich voor zou schamen. Amuse me, serf!


    quidquid excusatio prandium pro

    ImAwesome schreef:
    (...)
    Waspik mocht niet en blijkbaar hebben de mods daar een pb voor gestuurd met de vraag om mijn username te veranderen. Maar ik las mijn pb's op dat moment niet omdat ik gek werd van iedereen die vroeg om die lijst. Alleen de mods dachten dat ik mijn username niet wilde veranderen en ze vonden het leuk om me toen te bannen.


    Dude, ik hoor tegenwoordig echt alleen maar negatieve dingen over de mods. Seriously.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dude, ik hoor tegenwoordig echt alleen maar negatieve dingen over de mods. Seriously.


    Wat voor negatiefs heb ik over de mods gezegd in mijn kleine uitleg?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het wordt weer ouderwets gezellig op Quizlet.


    26 - 02 - '16

    Escritura schreef:
    (...)

    FUUUUU enb Cousinzoned. Kijk eens bij hun gemaakte topics. Ze maken nu al een hele tijd onzin-topics om de "Quizsletten" te irriteren. Sevda heeft dan ook - voor zo ver ik weet- niets gedaan, behalve die verkeerde username opnieuw nemen.


    Wat heeft dit nou weer met Sevda te maken dan :'D /confused

    Escritura schreef:
    (...)

    FUUUUU enb Cousinzoned. Kijk eens bij hun gemaakte topics. Ze maken nu al een hele tijd onzin-topics om de "Quizsletten" te irriteren. Sevda heeft dan ook - voor zo ver ik weet- niets gedaan, behalve die verkeerde username opnieuw nemen.


    Wat heeft Sevda hier mee te maken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vain schreef:
    (...)

    Wat heeft dit nou weer met Sevda te maken dan :'D /confused


    I have no idea. 8D I'm just annoyed with FUUUU and Cousinzoned. Why there's an argument here - Beats me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Wat heeft Sevda hier mee te maken?


    *Facepalm* Sarita. Sorry. Ik haal jullie steeds door elkaar. Fail. :W I need to learn names better. Sorry.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Crocker schreef:
    Het wordt weer ouderwets gezellig op Quizlet.




    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind de reacties in dit topic echt nergens op slaan. Ik heb tot de helft gelezen en toen ben ik gekapt. Wat een niveau zeg -.-
    En Alwin, waarom moet je weer zo'n reactie plaatsen. Je had toch kunnen weten dat die reactie zoiets zou oproepen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Escritura schreef:
    (...)

    I have no idea. 8D I'm just annoyed with FUUUU and Cousinzoned. Why there's an argument here - Beats me.

    Probably because this topic is still open and the other ones are closed. Cousinzoned and FUUUU are here, so they come with there problems towards them here :3
    Ik reageer eigenlijk alleen als er iets gevraagd wordt of als er iets geniaals wordt gezegd...

    En Sarita heeft hier ook niks mee te maken x'D

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 17:56 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Escritura schreef:
    (...)

    *Facepalm* Sarita. Sorry. Ik haal jullie steeds door elkaar. Fail. :W I need to learn names better. Sorry.



    Hahaha, ik dacht al dat je Sarita bedoelde (cat), maar alsnog hebben Maartje en Ellen het gedaan dan, Sarita niet? I don't get the point.

    Welkom terug dan!


    Ex astris, sciencia

    Vain schreef:
    (...)


    Hahaha, ik dacht al dat je Sarita bedoelde (cat), maar alsnog hebben Maartje en Ellen het gedaan dan, Sarita niet? I don't get the point.

    Jup. Onzintopics van hun worden aangemaakt, Alwin plaatst vage reactie hier, wordt op gereageerd door één van de twee, mensen zijn gefrustreerd door andere topics, reageren het hier af. Jup, andere mensen zijn schuldig.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis