• 10 jongeren, jongens en meisje worden bij elkaar gebracht in een groot kasteel. Waarom weten ze niet, wel weten ze van zichzelf dat ze niet normaal zijn. In het kasteel word ze verteld dat ze toverkrachten hebben. Iedereen heeft iets uit een andere curve, een soort groep. Er zijn in totaal 6 curves. Communicatie(1), natuur(2), helal(3), tijd(4), besturing(5) en de alleskunners. Er zijn maar 2 alles kunners, de begeleiders. Zij bezitten alle 5 andere krachten en zijn gekozen om de aardse strijders op te leiden.


    Personage regels:
    * Ouder dan 14 jonger dan 20.
    * De kracht moet binnen de curves vallen. (bijv. watersturing hoort bij Natuur)
    * foto bij het peronage mag, niet verplicht. (zonder foto graag beschrijving van het uiterlijk)
    * gedrags eigenschappen moeten ook in het RPG naar voren komen. (bijv, als je zegt dat iemand bitchy is moet degene zich ook zo in het RPG gedragen.)

    Wat zoek ik?
    5 meiden met ieder een kracht uit een andere curve. VOL!
    curve 1- Milena Divears
    curve 2- Alivine Delouse
    curve 3- Elwyn Liama Willows
    curve 4- Sage Evangeline Clark
    curve 5- Weer beschikbaar


    5 jongens met ieder een kracht uit een andere curve.
    curve 1- gereserveerd door willnotlearn
    curve 2- Aiden Renaldson
    curve 3- Jason Dave Delouse
    curve 4- Camiel Arduen
    curve 5- Elric Cardiel


    2 begeleiders, een eis is dat ze allebei ouder dan 25 moeten zijn
    -Nathan Alexander Night
    -Beschikbaar


    RPG regels:
    - OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    - Naamsverandering doorgeven
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Ik open nieuwe topics, als er na 24 uur na het sluiten van een oud topic nog geen nieuw is, pb mij dan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Voor personage:


    Naam:
    leeftijd:
    geslacht:
    curve:
    kracht:
    eigenschappen:
    bijzonderheden:
    foto of beschrijving:

    De Story

    Het 1e topic.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 20:47 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Solera schreef:
    (...)

    heb je al een rol?
    je hebt nog tot 7 uur...


    Ben bijna klaar, maar word net weer naar beneden geroepen om af te wassen >.<


    Credendo Vides

    Paddo schreef:
    Ik wil graag Curve 4 en 5 :) Dan maak ik wel twee jongens aan :D als dat mag teminste :)


    jahoor!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Hier mijn rol, als er iets niet aan klopt hoor ik het graag.


    Naam: Elwyn Liama Willows
    leeftijd: 17
    geslacht: Vrouw
    curve: 3
    kracht: Transfiguratie (gedaanteverwisseling; Mensen en dieren.)
    eigenschappen: Elwyn is een rustig dromerig meisje , ze houd ervan om op avontuur te gaan en leeft soms een beetje in haar eigen wereldje, ze kan daarnaast ook koppig, eigenwijs, maar ook teruggetrokken en laat haar mening alleen horen als ze het zelf echt nodig vind, wanneer iemand het van haar vraagt of wanneer ze het gewoon kwijt wilt.
    Ze is grotendeels onzeker, dit komt ook doordat ze in haar verleden door haar gave al in zoveel dingen is veranderd dat ze soms even vergeet wie ze nou werkelijk is.
    bijzonderheden: Soms ziet ze de gevaar in de transformatie niet, zo is het wel eens voor gekomen dat ze een hele week in de gedaante van een kat zat, puur omdat ze gewoon even vergeten was dat ze een mens is.
    foto of beschrijving:


    Elwyn heeft lang blond haar, dat vaak of in krullen of in slag over haar schouders heen valt.
    Ze heeft blauw grijzige ogen, maar elke keer wanneer ze in iets veranderd schiet er een gouden gloed doorheen.
    Ze is van zichzelf 1.71 lang en heeft een “normaal” postuur (niet te dun, niet te dik, gewoon een perfecte BMI)


    Credendo Vides

    Naam: Camiel Arduen
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Man
    Curve: 4
    Kracht:

    Tijd besturen. Hij kan mensen zwakker maken door ze oud te maken of beter door ze jonger te maken. Daardoor kan die mensen zelfs zo erg maken dat ze weer net een baby zijn of juist zo dat ze ouder zijn dan dat iemand werkelijk kan worden.

    Eigenschappen: Camiel is een rustige jongen die altijd kalm blijft, ik welke situatie dan ook. Hij vertrouwt mensen snel en vertelt dan ook snel alle dingen van hem aan die persoon. Hij is een persoon die als je hem vertrouwt dan ook door het vuur gaat voor je en alles zal opvangen van een vuist tot aan een kogel.

    Bijzonderheden:

    Camiel kan dankzij de tijd te besturen mensen ouder en jonger maken, zwakker en sterker. Hoewel het soms wel is mis kan gaan doordat die vergeet dat iemand jonger is gemaakt of ouder omdat het lichaam het zelfde blijft maar de ziel juist verrandert.

    Foto of beschrijving:




    Naam: Elric Cardiel
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Man
    Curve: 5
    Kracht:

    Summoning.

    Eigenschappen:

    Elric is een agressieve jongen, toen die erachter kwam wat zijn krachten waren begon het agressief zijn pas echt. Hij wilde de krachten niet, hij vond ze niks waard, tot die erachter kwam dat die de ergste dingen tot leven kon laten komen.
    Elric is ook erg tegen strijdig als die begeleid word door mensen, hij wilt nooit luisteren en word vaak als een probleem kind gezien.
    Elric is voor de rest een jongen die alleen om zichzelf geeft, als mensen hem vertrouwen kan het hem niks schelen en zou die ze zo laten stikken. Hij leeft liever op zichzelf dan dat die met andere moet leven.
    Pesten vind Elric ook geweldig, mensen laten huilen voor de grap en treiteren tot ze er niet meer tegen kunnen.

    Bijzonderheden:

    Elric kan alles wat die bedenkt tot leven laten komen met een paar simpele woordjes, hoewel het gevaarlijk is als mensen met zijn gedachten gaan spelen. Dan kan die het ergste wat er bestaat los laten op de wereld en het de duisternis in gooien voor de eeuwigheid.
    Hoewel Elric dingen tot leven kan laten brengen kan die ze ook zo weer laten verpulveren tot stof.

    Foto of beschrijving:



    {Sorry dat ik ze zolaat pas invul, was nogal druk bezig met dingen}

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 23:09 ]

    Ja uh Paddo, die van mij was ook tijd stilzetten en vertragen. Bedenk iets orgineels.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ja uh Paddo, die van mij was ook tijd stilzetten en vertragen. Bedenk iets orgineels.


    Uhhh sorry ik had de gene die deze topic gemaakt heeft een PB gestuurd en daarin zei die gene dat t goed was, dus moet je nie gaan zeiken tegen mij

    Naam:
    Aiden Renaldson
    leeftijd:
    19
    geslacht:
    Man
    curve:
    2
    kracht:
    Het besturen van het element vuur
    eigenschappen:
    Aiden is een onvoorspelbaar en wispelturig. De ene dag is hij vriendelijk en de andere kan hij opeens koeltjes en afstandelijk zijn. Hij weet dit van zichzelf en probeert er aan te werken maar je karakter veranderen is niet iets wat je makkelijk doet. Ook al gedraagt hij zich soms alsof het hem allemaal niks doet wil dat niet zeggen dat het zo is. Hij is soms hardst zijn voor de mensen waar hij het meeste van houd. Dit gedrag is een soort van zelfbescherming waar hij geen controle over heeft.
    bijzonderheden:
    Aiden heeft een slechte band met zijn vader. Een moeder heeft hij niet. Ze begrijpen elkaar totaal niet en er is veel ruzie daardoor. Zijn vader kan niks met het gedrag van zijn zoon en Aiden kan niks met zijn vader. De ruzies met zijn vader lopen vaak uit de hand. Uiteindelijk heeft Aiden het huis verlaten om zichzelf en zijn vader een rustiger bestaan te gunnen. Vlak daarna kwam hij in het kasteel terecht.
    foto of beschrijving:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 1:14 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    WillNotLearn schreef:
    Naam: Daniël Emilio Scagotti
    leeftijd: 19
    geslacht: Mannelijk
    curve: 1
    kracht: Gedachten lezen & sturen
    eigenschappen: Hij is eigenwijs en doet dingen op zijn eigen manier, als hij iets moet doen doet hij dit dan waarschijnlijk ook anders dan de bedoeling is. Verder vertrouwt hij mensen niet snel maar als je zijn vertrouwen krijgt kan hij erg aardig zijn.
    bijzonderheden:
    foto of beschrijving:




    Daniël heeft donkerblond haar en felblauwe ogen.


    Don't be like the rest of them, darling

    ATTENTIE

    ER ZIJN WEER ROLLEN BESCHIKBAAR! 1 BEGELEIDSTER EN 1 MEISJE, WIE O WIE VULT DE ROLLEN!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Naam: Stephany Selfira Delores
    leeftijd: 27
    geslacht: Vrouw
    curve: Begeleider
    kracht: Alles (specialiteit: Het laten verschijnen en verdwijnen, Natuur.)
    eigenschappen: Steph, is een vrolijke meid, ze kan goed met iedereen overweg en is heel spontaan. Ze heeft erg last van een ochtend humeur. Ze kent het kasteel op haar duimpje want als kind kwam ze hier veel.
    bijzonderheden: Steph is een afstammeling van de allereerste aardse strijder
    foto of beschrijving:


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Mag ik een begeleider reserveren?

    Cloudbreaker schreef:
    Mag ik een begeleider reserveren?

    De begeleider is alweer bezet, er is wel een meisje nog over.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Mag ik nog curve 5 meisje reserveren?


    help

    ik wil ook wel graag curve 5 meisje :$


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Courteous schreef:
    (...)
    De begeleider is alweer bezet, er is wel een meisje nog over.


    Er staat: Beschikbaar ?!