• 10 jongeren, jongens en meisje worden bij elkaar gebracht in een groot kasteel. Waarom weten ze niet, wel weten ze van zichzelf dat ze niet normaal zijn. In het kasteel word ze verteld dat ze toverkrachten hebben. Iedereen heeft iets uit een andere curve, een soort groep. Er zijn in totaal 6 curves. Communicatie(1), natuur(2), helal(3), tijd(4), besturing(5) en de alleskunners. Er zijn maar 2 alles kunners, de begeleiders. Zij bezitten alle 5 andere krachten en zijn gekozen om de aardse strijders op te leiden.


    Personage regels:
    * Ouder dan 14 jonger dan 20.
    * De kracht moet binnen de curves vallen. (bijv. watersturing hoort bij Natuur)
    * foto bij het peronage mag, niet verplicht. (zonder foto graag beschrijving van het uiterlijk)
    * gedrags eigenschappen moeten ook in het RPG naar voren komen. (bijv, als je zegt dat iemand bitchy is moet degene zich ook zo in het RPG gedragen.)

    Wat zoek ik?
    5 meiden met ieder een kracht uit een andere curve. VOL!
    curve 1- Milena Divears
    curve 2- Alivine Delouse
    curve 3- Elwyn Liama Willows
    curve 4- Sage Evangeline Clark
    curve 5- Weer beschikbaar


    5 jongens met ieder een kracht uit een andere curve.
    curve 1- gereserveerd door willnotlearn
    curve 2- Aiden Renaldson
    curve 3- Jason Dave Delouse
    curve 4- Camiel Arduen
    curve 5- Elric Cardiel


    2 begeleiders, een eis is dat ze allebei ouder dan 25 moeten zijn
    -Nathan Alexander Night
    -Beschikbaar


    RPG regels:
    - OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    - Naamsverandering doorgeven
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Ik open nieuwe topics, als er na 24 uur na het sluiten van een oud topic nog geen nieuw is, pb mij dan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Voor personage:


    Naam:
    leeftijd:
    geslacht:
    curve:
    kracht:
    eigenschappen:
    bijzonderheden:
    foto of beschrijving:

    De Story

    Het 1e topic.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 20:47 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik wil wel graag een meisje met tijd, curve 4 dus.


    Your make-up is terrible

    Lijkt me wel een interessante RPG ^^
    Maar wat moeten we allemaal precies over de personages vertellen?


    Credendo Vides

    Een rpg van jouw.. I'm in!

    mag ik een begeleider en een jongen curve 1 reserveren?


    Don't be like the rest of them, darling

    DreamerN schreef:
    Lijkt me wel een interessante RPG ^^
    Maar wat moeten we allemaal precies over de personages vertellen?


    staat er nu bij


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    mag ik een Begeleider reseveren

    Naam:Flower Adriana Drea
    leeftijd:25
    geslacht:Vrouw
    curve:6
    kracht:Alles
    eigenschappen:Later
    bijzonderheden:Ze kan alle krachten. Het is altijd zo in haar famillie gegaan dat je alle krachten moet kunnen en begeleider moet worden. Ze is het daar volledig mee onneens. Daarom is ze vaak geiriteerd. Ze is gedwongen om dit te doen.
    foto of beschrijving:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:15 ]

    Naam: Alivine Delouse
    leeftijd: 18
    geslacht: meisje
    curve: 2
    kracht: ze kan met dieren praten, en ook genezen.
    eigenschappen: Alivine is een lief meisje met een heel open karakter. Ze houd er niet van dingen voor mensen verborgen te houden. Ze is heel spontaan en kan onverwacht uit de hoek komen.
    bijzonderheden: Alivine is opgegroeid in een pleegezin, samen met nog 13 andere kinderen die uit huis geplaatst waren.
    foto of beschrijving:


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Als "gave",zou transfiguratie dan ook een mogelijkheid kunnen zijn? zo ja, onder welke curve valt die dan ?


    Credendo Vides

    Mag ik ook nog meisje ui 5 reseveren

    DreamerN schreef:
    Als "gave",zou transfiguratie dan ook een mogelijkheid kunnen zijn? zo ja, onder welke curve valt die dan ?

    dat kan, die valt dan onder helal


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Timmons schreef:
    Mag ik ook nog meisje ui 5 reseveren


    jahoor


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Naam: Sage Evangeline Clark
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Curve: 4-tijd
    Kracht: De tijd vertragen waardoor zij sneller lijkt te zijn. Na veel oefeningen zal ze de tijd ook voor enkele secondes kunnen stil leggen.
    Eigenschappen: Het meest overheersende bij Sage is haar verlegenheid. Bij andere meisjes kan ze nog redelijk zichzelf zijn, evenals bij vrienden maar bij jongens amper. Ze klapt bij vreemden altijd dicht en kijkt liever de kat uit de boom bij veel dingen. Ook vormt ze niet graag haar eigen mening maar neemt ze die van anderen over, voor de veiligheid. Maar ze is heel lief en beschermend, ze zou nooit een vlieg kwaad kunnen doen.
    Bijzonderheden: Ze is maagd, rookt niet en drinkt niet. Heeft dit ook nog nooit gedaan. Ze is de jongste van vier kinderen uit het gezin thuis en kan met iedereen goed opschieten behalve met haar vader, die agressief was.
    Foto of beschrijving:


    Ze heeft donkerblauwe ogen en donkerbruin haar, tegen zwart aan. Ze is klein, één meter vijfenvijftig en redelijk dun. Vanwege haar verlegenheid draagt ze geen opvallende kleding en draagt ze ook geen opvallende make-up.


    Your make-up is terrible

    Naam:Beyonce Chevelly Knowles
    leeftijd:18
    geslacht:vrouw
    curve:5
    kracht:telephathie
    eigenschappen:Later
    bijzonderheden:Ze wist het allang
    foto of beschrijving:

    Rol: begeleider
    Naam: Nathan Alexander Night
    leeftijd: 25
    geslacht: Mannelijk
    curve: Alle curves
    kracht: /
    eigenschappen: Hij is erg sociaal en helpt mensen graag, verder is hij erg eigenwijs en doet dingen op zijn eigen manier, als hij verplicht word iets te doen vind hij altijd wel een manier om deze verplichting totaal naar zijn manier om te zetten.
    bijzonderheden: /komt later
    foto of beschrijving:


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Jason Dave Delouse
    leeftijd: 15
    geslacht: jongen
    curve: 3
    kracht: Hij kan tijdreizen, dit is soms gevaarlijk want wat hij veranderd kan invloed hebben op dingen in het verleden of in de toekomst.
    eigenschappen: Hij is een durfal, niks houd hem tegen en hij zal geen blad voor de mond nemen. Er zijn weinig mensen die hij echt goed vertrouwd. Hij is erg sociaal.
    bijzonderheden: Hij is het broertje van Alivine, als hem iets dwars zit komt hij als eerst naar haar toe.
    foto of beschrijving:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 20:15 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore