• Niet meer van toepassing.

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:24 ]

Til hug og blod.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Waarom zo moeilijk doen als de, makkelijkere, oplossing allang gepost is?

Nou, ik denk dat in dit geval alle hulp welkom is (: Hij's vrij om 't te posten ^^

Klote, Nancy :/ Klinkt als een behoorlijk ingewikkeld virus. Ik hoop dat 't nog mogelijk is om 't te deleten D:

"I shut my eyes in order to see.'

Austen schreef:
    Dat is een virus. [: Ik zou zeggen, als je niet weet hoe het weg te krijgen, ga dan even naar een computer winkel, daar kennen ze het virus en weten ze hoe je het weg krijgt. De oplossing die hier gepost is, werkt ook, maar is namelijk vele moeilijker.
    Normaal moet je gewoon via een andere computer een bepaald programma downloaden (dit), op een USB-stick installeren, je computer via die USB-stick opstarten, dan gaat dat programma of je eigen anti-virus iets doen en dan zou het weg moeten zijn.

Pleur op, daar heb ik het geld niet voor en doe ik noet aan. Ik moet alleen bijoemand anders thuis gaan downloaden vrees ik, als ik enig bestand wil redden voor ik hem herinstalleer.

Til hug og blod.

Mirkwood schreef:
    (...)

Pleur op, daar heb ik het geld niet voor en doe ik noet aan. Ik moet alleen bijoemand anders thuis gaan downloaden vrees ik, als ik enig bestand wil redden voor ik hem herinstalleer.

Ik stel het alleen maar eventjes voor hoor, rustig. >.< Ik snap dat je geërgerd bent door dat virus, maar je moet het niet op mij uitwerken. Als je geen voorstellen op een normale manier aanvaard, maak dan ook geen topic aan.

[ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 14:50 ]

comfort in c h a o s

Mirkwood schreef:
    (...)

Jij bent degene die dat virus binnen heegt gehaald hoor, anderen proberen je alleen maar te helpen. Een béétje normaal doen mag ook wel.

Your make-up is terrible

Oh even serious. Ik vergat alleen de smiley erbij, bemoei je er gelijk allemaal mee :/

Til hug og blod.

Austen schreef:
    (...)
    Ik stel het alleen maar eventjes voor hoor, rustig. >.< Ik snap dat je geërgerd bent door dat virus, maar je moet het niet op mij uitwerken. Als je geen voorstellen op een normale manier aanvaard, maak dan ook geen topic aan.

Mijn oprechte excuses voor het vergeten van een smiley voor uw gemak. :W

Til hug og blod.

Ik kan dus i.i.g niks hiermee momenteel.

Til hug og blod.

Mirkwood schreef:
    Ik kan dus i.i.g niks hiermee momenteel.

Endure gaf je antwoord hoe je het kunt oplossen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Endure gaf je antwoord hoe je het kunt oplossen.

En dat werkt niet.

Til hug og blod.

Mirkwood schreef:
    (...)

An niet, als ik mn internet aansluit komt dat virus op dus downloaden gaat niet. :/

Heb je geen andere computer tot je beschikking? Ik neem aan dat je laptop niet de enige computer in huis is en, als dat wel het geval is, dat vrienden of kennissen ook nog wel een computer hebben.

[ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 15:21 ]

Melonpan schreef:
    (...)

Heb je geen andere computer tot je beschikking? Ik neem aan dat je laptop niet de enige computer in huis is en, als dat wel het geval is, dat vrienden of kennissen ook nog wel een computer hebben.

Val zei hetzelfde als jij (hij studeert it op universitair niveau), dus vanavond ga ik naar mijn tante. Jammer dat Val er zelf niet is, dan was het gister al over zonder veel moeite ):

Til hug og blod.

Hoe heb je dit virus dan gekregen/

Rexy schreef:
    Hoe heb je dit virus dan gekregen/

No idea. Ik zat op youtube en Q en toen bam, alarm geluid en voor ik iets kon zien of doen was het er.

Til hug og blod.

Mirkwood schreef:
    (...)

En dat werkt niet.

Waarom werkte het niet dan? Wat ging er mis/lukte niet?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Waarom werkte het niet dan? Wat ging er mis/lukte niet?

Ik kan er niet in veilige modus opkomen.

Til hug og blod.