• Niet meer van toepassing.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:24 ]


    Til hug og blod.

    Hoezo is je laptop vergrendeld?


    quidquid excusatio prandium pro

    En waarom is die dan vergrendeld?


    El Diablo.

    Huh? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Waarom is ie dan vergrendeld? Heb ik iets gemist?


    Deep inside, I've never felt alive

    Piraterij, illegale muziekstukken...


    Til hug og blod.

    Sefie schreef:
    Huh? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Waarom is ie dan vergrendeld? Heb ik iets gemist?


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Mirkwood schreef:
    Piraterij, illegale muziekstukken...

    Wacht: ik dacht dat ACTA was verworpen door de EU? How the fuck do they know?


    Deep inside, I've never felt alive



    Nee echt, waarschijnlijk is er een oplossing voor je probleem. Kan je niet bellen naar de plaats waar je je laptop gekocht hebt? Iemand moet toch weten wat te doen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sefie schreef:
    (...)
    Wacht: ik dacht dat ACTA was verworpen door de EU? How the fuck do they know?

    Buma Stemra is een bedrijf dat copyrights beschermd van artiesten.


    Til hug og blod.

    Frodo schreef:



    Nee echt, waarschijnlijk is er een oplossing voor je probleem. Kan je niet bellen naar de plaats waar je je laptop gekocht hebt? Iemand moet toch weten wat te doen.


    Hij is 2ehands en het komt door downloaden, dus het is niet de schuld ban een winkel. Alleen is dit echt uit het niets, want ik download nooit veel.


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)
    Buma Stemra is een bedrijf dat copyrights beschermd van artiesten.

    O, ik begin er al iets meer van te snappen.
    I haven't the foggest, over wat je zou moeten doen. Gewoon betalen? :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is nep en da tis een virus --'''

    Hmm en anders, hoezo voor illegale shit? Je mag gewoon van alles downloaden, als je het maar niet verkoopt en dergelijke.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je mag muziek gewoon downloaden hoor, wtf, het is gewoon een virus.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Voila, je had gewoon even moetengooglen --''

    Het burma sterma virus of iets dergelijks.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm, ik heb het gevoel dat er iets niet klopt...
    Staat het in het Nederlands?
    Ik heb één keer ook zo iets gehad dat mijn computer vergrendelt was door de cyber politie en als ik ook 100 euro zou betalen, kon ik er weer op.

    Maar alles was in het Duits geschreven, wat ik al niet vertrouwde dus ging ik mijn vader halen en bleek dat het volgens mijn vader iets van pishing was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Endure schreef:
    Voila, je had gewoon even moetengooglen --''

    Het burma sterma virus of iets dergelijks.


    Wat zij zegt.^^


    Pshht, I'm an angel undercover.