• Niet meer van toepassing.

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:24 ]

Til hug og blod.

Endure schreef:
    Voila, je had gewoon even moetengooglen --''

Het burma sterma virus of iets dergelijks.

Dat gaat erg lastig, op mn laptop kan ik niks en deze telefoon ook nauwelijks :/

Til hug og blod.

Mirkwood schreef:
    (...)

Dat gaat erg lastig, op mn laptop kan ik niks en deze telefoon ook nauwelijks :/

Je kan hem opstarten en dan meteen F8, hoppa.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    Voila, je had gewoon even moetengooglen --''

Het burma sterma virus of iets dergelijks.

Dat.
    Ik zou me echt rotgeschrokken zijn o.o

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Luhan schreef:
    (...)

Dat.
    Ik zou me echt rotgeschrokken zijn o.o

Dat deed ik ook, want het is erg overtuigend opgesteld. Ben nu bezig met scannen enalles.

Til hug og blod.

Wat een geniaal virus, sorry dat ik het zeg (cat) Die mensen worden steeds slimmer. Maar inderdaad, gewoon doen wat Endure zegt en dan zou het goed moeten komen. Als de online scanners trouwens niks vinden raad ik je het programma Malwarebytes Anti-Malware aan. Dit is een hele goede, gratis virusscanner.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Vriendin van me kreeg die melding gister ook, maar zag meteen dat het een virus was. Ze heeft het trouwens nog niet weg gekregen :[.

i put the fun in funeral

Brand Ubuntu op een CDtje.
    Vanaf het CDtje booten.
    Harde schijf mounten.
    Belangrijke Bestanden op een USB zetten.
    Windows er opnieuw opzetten.

[ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 13:02 ]

Frodo schreef:

Nee echt, waarschijnlijk is er een oplossing voor je probleem. Kan je niet bellen naar de plaats waar je je laptop gekocht hebt? Iemand moet toch weten wat te doen.

Birds born in a cage think flying is an illness.

Melonpan schreef:
    Vanaf het CDtje booten.
    Harde schijf mounten.

Waarom zo moeilijk doen als de, makkelijkere, oplossing allang gepost is?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

omg... ik zou egt doodgaan

imma rip this shit, till my bones collapse.

DarkSavior schreef:
    (...)

Het zou zo kunnen zijn dat het virus een backdoor heeft geïnstalleerd die niet gedetecteerd wordt.

Waarom de makkelijkere optie kiezen als de moeilijkere veiliger is?

DarkSavior schreef:
    (...)

Ik lan niks van dit alles, als ik safe opstart krijg ik een blue screen en anders nog steeds dat tering virus.

Til hug og blod.

Melonpan schreef:
    Vanaf het CDtje booten.
    Harde schijf mounten.

An niet, als ik mn internet aansluit komt dat virus op dus downloaden gaat niet. :/

Til hug og blod.

DarkSavior schreef:
    Wat een geniaal virus, sorry dat ik het zeg (cat) Die mensen worden steeds slimmer. Maar inderdaad, gewoon doen wat Endure zegt en dan zou het goed moeten komen. Als de online scanners trouwens niks vinden raad ik je het programma Malwarebytes Anti-Malware aan. Dit is een hele goede, gratis virusscanner.

Nou briljant - vooral omdatze de boel zo verkankeren dat ik er niks mee kan.

Til hug og blod.

Dat is een virus. [: Ik zou zeggen, als je niet weet hoe het weg te krijgen, ga dan even naar een computer winkel, daar kennen ze het virus en weten ze hoe je het weg krijgt. De oplossing die hier gepost is, werkt ook, maar is namelijk vele moeilijker.
    Normaal moet je gewoon via een andere computer een bepaald programma downloaden (dit), op een USB-stick installeren, je computer via die USB-stick opstarten, dan gaat dat programma of je eigen anti-virus iets doen en dan zou het weg moeten zijn. Zo was het tenminste bij iemand die ik ken.

[ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 14:44 ]

comfort in c h a o s