• Ik heb dus sinds vandaag een plaatjesbeugel.
    Hoera. Not.
    Dit is 'ie, al zie je alleen de bovenkant aangezien ik een overbeet heb die met die beugel dus ook verholpen moet worden.


    Beugel leuk? Lol nope. Doet hartstikke pijn. Kan nauwelijks eten en het doet al pijn als ik mijn tanden al op elkaar zet. Broodje eten gaat nauwelijks. Dat gaat dan zo een paar dagen. >_>

    En nog een vraagje.

    Hoe oud schatten jullie mij op de foto, zonder op mijn profiel voor mijn leeftijd te kijken? Ik vind dat gewoon leuk om te weten. :"D

    Kan je een overbeet wegkrijgen met slotjes dan? Ik moest zo'n heel ding in mijn mond die mijn onderkaak naar voren zette 24/7. Dat was pas verschrikkelijk, want je moest dat ook doen als ik moest eten enzo en echt, dat was echt vies :').

    Maar ik denk 11/12.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    12 of 13.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Lancelot schreef:
    Kan je een overbeet wegkrijgen met slotjes dan? Ik moest zo'n heel ding in mijn mond die mijn onderkaak naar voren zette 24/7. Dat was pas verschrikkelijk, want je moest dat ook doen als ik moest eten enzo en echt, dat was echt vies :').

    Maar ik denk 11/12.

    Die van mij is dus ook 24/7, en ik kan eten. Hoera.

    Ik heb in het begin ook erg afgezien van die blokjes, ik heb ze nu 2 jaar.. Het doet nu geen pijn meer, enkel eventjes nadat ze het hebben aangespannen. Je kan Royco-pureetjes eten, of Aiki-noedels. (:
    + ik schat je 12/13.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    13


    Life is all about having a good time.

    Nadat die beugel eruit is gaan je tanden weer scheef staan, geloof me. Ik heb nu voor de tweede keer een beugel.
    En ik weet wel hoe oud je bent dus ik ga niet gokken c:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    15?

    ze hebben mij ook een soort van beugel aan graden van wegen me kaak.
    mijn kaak schiet de heletijd uit de kom. als niet ver betert moet ik beugel zo dat me kaken niet van elkaar kunnen:S het heeft zijn goeie dagen en zijn slechte dagen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 10:42 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Quiescent schreef:
    12/13


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.