• Hii,
    Nieuw topic geopend!
    Ik ben erachter gekomen hoe ik de covers goed kan plaatsen, dus ik kan weer beginnen!
    Ik ben ondertussen ook wat beter geworden, dus dat helpt ook (:

    Voorbeelden:





    Lijstje:
    Titel:
    Eventueel andere tekst:
    Afbeeldingen:
    (ik wil er max 2 zelf zoeken)
    Eventueel korte samenvatting:
    Username erbij?:


    Wachtlijst:


    Gemaakt:


    (Tijdelijk) Gesloten wegens drukte op school!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:54 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    HalStyler schreef:
    Titel: The Dream Trip
    Eventueel andere tekst: Nope
    Afbeeldingen: Haar en Haar Je mag het laatste meisje ook weglaten als dat beter uitkomt. Met One Direction of alleen met Harry Kijk maar wat mooier uitkomt. ;) En misschien London als achtergrond. Je mag wel andere foto's van 1D/Harry en Londen gebruiken als je betere vind! ;)
    Eventueel korte samenvatting: The only thing that you need is a friend, a vacation and lots of luck.
    Mijn leven en dat van mijn vriendin veranderde door maar 1 vakantie. Alles waar we ooit van gedroomd hadden werd opeens realiteit. Maar is alles wat erbij komt kijken het wel waard. Hadden we toch andere keuzes moeten maken in die ene vakantie. Je veranderd je hele leven door en je leven veranderd met je mee, maar is dit misschien een te grote verandering. Kan ik dit wel aan.
    Username erbij?: Ja, maar als ik hem eens verander kan ik dan aan je vragen of je de cover wilt veranderen naar mijn nieuwe username?

    xxx


    Ja, tuurlijk!

    De covers komen ergens deze of volgende week.

    Greetz


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Titel: Step and Slide
    Eventueel andere tekst: -
    Afbeeldingen:




    Dansstudio is de achtergrond, als ie te klein is mag je een andere zoeken.
    Eventueel korte samenvatting: Jailynn is een danseres. Ze danst ballet, klassiek, strretdance, breakdance etc. Maar als One Direction in de dansstudio komt kijken, stopt ze niet zoals de anderen. Ze geeft niks om domme boybandjes. En het blijkt dat ze in de buurt van de jongens komt te wonen, wat voor ongeluk kan er nog meer bij? En ja hoor, Zayn Malik word ook nog is verliefd op haar. Krijgt ze dan alleen maar ongeluk?
    Username erbij?: Nope

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    hylketjeuhx schreef:
    titel: chained to each other (moet er niet mee op)
    eventueel andere tekst: nope, enkel plaatjes, ook username moet er niet mee op xD
    afbeeldingen:
    deze en deze als achtergrond

    dit plaatje in het midden hij moet aan de kant staan van het meisje met de donkerbruine haren
    en hij moet aan de kant staan van het meisje met de lichtbruine haren

    een beetje een duistere sfeer, als het kan, en voor de rest... ik hoop dat het lukt :X


    Hier is hij!
    Ik kan alles nog veranderen, dus als dat moet: zeg het maar!


    Groter


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    tQ ^^

    hylketjeuhx schreef:
    tQ ^^


    Wacht wat? Ik ben niet heel goed in afkortingen, haha..
    Faal


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    (...)

    Wacht wat? Ik ben niet heel goed in afkortingen, haha..
    Faal

    thank you, oftewel, bedankt ^^xD

    Titel: Ochtenddauw
    Eventueel andere tekst: /
    Afbeeldingen:
    1.
    2.
    3.
    Eventueel korte samenvatting: Twee magische landen zijn in een oorlog, Aurora een normale aardse meisje word door de koningin van Arzona - een van de magische landen - ontvoerd omdat zij de kracht van het leven heeft. Ze loopt gevaar en kan zij vrede brengen tussen de twee werelden?
    Username erbij?: Ja

    Zou je me trouwens willen melden wanneer hij af is?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 13:32 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Hoe maak jij je covers?


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Hoe maak jij je covers?


    Ik gebruik gimp, als je dat bedoelt (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    (...)

    Ik gebruik gimp, als je dat bedoelt (:


    Oke :3


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Oke :3
    waarom wilde je dat eigenlijk weten?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    (...)waarom wilde je dat eigenlijk weten?


    Omdat ik je covers best goed vind en ik ook covers wil leren maken :3


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Omdat ik je covers best goed vind en ik ook covers wil leren maken :3


    Haha, okee (:
    Hier ergens op q staat ook een gimpgids, zo heb ik het ook geleerd (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    HalStyler schreef:
    Titel: The Dream Trip
    Eventueel andere tekst: Nope
    Afbeeldingen: Haar en Haar Je mag het laatste meisje ook weglaten als dat beter uitkomt. Met One Direction of alleen met Harry Kijk maar wat mooier uitkomt. ;) En misschien London als achtergrond. Je mag wel andere foto's van 1D/Harry en Londen gebruiken als je betere vind! ;)
    Eventueel korte samenvatting: The only thing that you need is a friend, a vacation and lots of luck.
    Mijn leven en dat van mijn vriendin veranderde door maar 1 vakantie. Alles waar we ooit van gedroomd hadden werd opeens realiteit. Maar is alles wat erbij komt kijken het wel waard. Hadden we toch andere keuzes moeten maken in die ene vakantie. Je veranderd je hele leven door en je leven veranderd met je mee, maar is dit misschien een te grote verandering. Kan ik dit wel aan.
    Username erbij?: Ja, maar als ik hem eens verander kan ik dan aan je vragen of je de cover wilt veranderen naar mijn nieuwe username?

    xxx


    Hii!
    Hier is hij dan!



    groter

    Ik kan alles nog veranderen als je wil!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Titel: I Hope
    Afbeeldingen: (ik wil er max 2 zelf zoeken)





    Username erbij?: XMissMarije

    Ik zie wel wat je er van maakt liefst wel in kleur.