• Hii,
    Nieuw topic geopend!
    Ik ben erachter gekomen hoe ik de covers goed kan plaatsen, dus ik kan weer beginnen!
    Ik ben ondertussen ook wat beter geworden, dus dat helpt ook (:

    Voorbeelden:





    Lijstje:
    Titel:
    Eventueel andere tekst:
    Afbeeldingen:
    (ik wil er max 2 zelf zoeken)
    Eventueel korte samenvatting:
    Username erbij?:


    Wachtlijst:


    Gemaakt:


    (Tijdelijk) Gesloten wegens drukte op school!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:54 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    ze zijn best wel mooi... _O_(Y)


    ©1998

    Bedankt!
    Heb jij er niet toevallig een nodig? (;


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Survive schreef:
    Titel: Carcer, prison.
    Eventueel andere tekst: /
    Afbeeldingen: (ik wil er max 2 zelf zoeken) deze, deze (maar dan het liefst zonder de bomen, dus alleen de lantaarn met misschien een beetje grond), en zou je ook nog een foto met een slot & sleutel willen zoeken? Geen hartjes slot.
    Eventueel korte samenvatting:
    (...)
    Username erbij?: Nee. c:

    Succes!

    Ps: ik vind je tot nu toe gemaakte covers mooi hoor. c:


    Hier is hij!
    Als ik nog wat moet veranderen zeg je het maar!


    groter


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    katl1 schreef:
    Oké, dit gaat misschien stom klinken, maar ik probeer al een tijdje zelf een cover te maken voor een verhaal dat ten vroegste in februari op Q komt (ik doe mee aan een wedstrijd, daarom). Maar aangezien het me totaal niet lukt roep ik toch maar even hulp in


    Titel: Meer dan een dier
    Eventuele andere tekst: Ingezonden voor de Paul Harland Prijs (klein)
    Sfeer: Hmm, moeilijke... Euhm, een beetje mysterieus misschien, niet vrolijk in elk geval... Droevig? Nou ja, ik weet het zelf niet goed, eerlijk gezegd
    Afbeeldingen: Een engel: je mag zelf kiezen welke, maar het moet er menselijk uitzien, meisje van ongeveer 17, witte vleugels, geen blauwe kledij (ik vind deze mooi)
    Een circus: (achtergrond?) Mag een tent zijn, niet noodzakelijk, maar het moet wel duidelijk zijn. geen duidelijke naam, niet kinderachtig (één, twee, of een andere)
    Wit paard: moet voor circuspaard kunnen doorgaan, eventueel met berijdster (meisje, 17j), niet stijgerend ofzo... (ik vind ni direct een foto)
    Username: Katl1 (graag op de cover)
    Eventuele korte uitleg over je story: oké, nu hopen dat niemand anders dit leest, anders is alles al verklapt...
    Natasha, 17j, woont al heel haar leven bij een circus, maar ze heeft geen vrienden. Haar moeder is amazone (paardrijdster dus) en zijzelf ook (op een witte merrie). Haar vader is leeuwentemmer. Op een bepaald moment zijn er stagiairs aan het werk aan het decor. Ze ziet een meisje van haar leeftijd en voelt zich daar op de ene of andere manier door aangetrokken, ze hoopt op een vriendin. Ze volgt het meisje om haar te kunnen spreken, maar Hélène blijkt vleugels te hebben en een gevallen engel te zijn. Toch is ze aardig en ze worden vriendinnen, maar niemand mag van de vleugels weten. de circusdirecteur (een hatelijk iemand) ontdekt het wel. Als Natascha denkt dat Hélène terug naar school is, merkt ze een paar weken later dat dat niet zo is. Hélène is gevangen genomen door de directeur en Natascha wordt gedwongen een act met haar te doen, wat ze allebei niet willen. Hélène wil niet gezien worden, en niet opgesloten en mishandeld natuurlijk, en Natascha wil haar vriendin dat niet aandoen. Dus gaan ze op zoek naar een manier om Hélène vrij te krijgen. maar dat is niet makkelijk want de directeur heeft ermee gedreigd Natascha's vader te vermoorden als er iets misloopt. En Natascha's merrie is daar behoorlijk belangrijk bij. (pff, dat is zowat het halve verhaal ;))

    PS: Ik vraag dit aan meer mensen, kijken welke de beste is


    Ik ben er niet heel blij mee, maar het wilde gewoon niet lukken...
    Zeg maar wat/als ik moet veranderen!


    groter

    Nogmaals sorry! Het is niet mijn beste werk...


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Moonlit schreef:
    Echt mooie covers!! misschien wil je er voor mij ook eentje maken :p

    Titel: The Hungergames || The First Quarter Quell
    Eventueel andere tekst: nee
    Afbeeldingen: (ik wil er max 2 zelf zoeken) http://favim.com/image/453515/ en het teken van district 5 (is te vinden op google)
    Eventueel korte samenvatting: de titel zegt het eigenlijk al; de eerste kwartskwelling. Met deze Honger Spelen moet iedereen zich inschrijven van 8 tot 18 jaar en de tributen zullen van dezelfde familie zijn. Het verhaal speelt zich af rond Dawn Malone, 17 jaar en woont in district 5. Zij en haar zusje worden getrokken bij de boete.
    Username erbij?: Ja, maar klein ergens in een hoekje of zoiets


    Hij is vrij simpel, maar ik vond dat ik er niet veel meer aan moest doen.
    Zeg het maar als ik iets moet veranderen!


    groter


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Titel: You may say i'm a dreamer
    Eventuele andere tekst: But i'm not the only one
    Afbeeldingen:




    Eventuele korte samenvatting: La-isha Natasha Aphrodite Raey heeft goud gewonnen in de catagorie Estafette bij de Olympische jeugdspelen. Dit is de derde keer voor haar. Ook woont ze alleen in een villa in Olympia. Ze is erg rijk maar er is een ding waarbij ze speciaal is. Ze is gestoord. In dit verhaal zie je de wereld uit het oogpunt van een echt gestoord meisje.
    Username erbij?: Nop

    Kun je een pb sturen met de link van de cover als ie klaar is? Ik moet namelijk op mijn iPod op het internet. Laptop is dood.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xBritta schreef:
    (...)

    Ik ben er niet heel blij mee, maar het wilde gewoon niet lukken...
    Zeg maar wat/als ik moet veranderen!


    groter

    Nogmaals sorry! Het is niet mijn beste werk...


    Hij is best goed hoor, dat wordt nog een moeilijke keuze ;)
    Enkel is de tekst niet goed leesbaar (titel wel natuurlijk) en zou mijn naam iets groter mogen
    En misschien de tent ietsje minder fel? (ik weet niet wat dat geeft...)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Dankje! hij is erg mooi geworden (Y)


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Moonlit schreef:
    Dankje! hij is erg mooi geworden (Y)


    Graag gedaan hoor!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    katl1 schreef:
    (...)

    Hij is best goed hoor, dat wordt nog een moeilijke keuze ;)
    Enkel is de tekst niet goed leesbaar (titel wel natuurlijk) en zou mijn naam iets groter mogen
    En misschien de tent ietsje minder fel? (ik weet niet wat dat geeft...)


    Ik heb dat gedaan en nog iets anders, omdat ik er nog niet helemaal blij mee was:



    Groter
    Ik hoop dat dit beter is!
    En mijn andere experiment:


    groter
    Er is niet veel veranderd, maarja...

    Ik hoop dat er wat tussen zit! Wil je het me ook laten weten of je hem wel of niet gekozen hebt?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Crocker schreef:
    Titel: Kattenogen
    Beschrijving van de story etc. Isis is een meisje dat helemaal geobsedeerd is door katten. Het zijn haar lievelingsdieren en ze beïnvloeden haar hele leven. Zelf heeft ze er ook drie. Bob, Maya en Sue. Ze is helemaal gek op hen en is eigenlijk benieuwd naar waar de katten over praten tegen elkaar, of ze überhaupt wel kunnen praten. Op een dag komt deze droom daadwerkelijk uit. Ze moet het echter geheim houden, ondanks haar grote enthousiasme. Maar zijn katten wel van die vredelievende dieren?
    Username Rebirthing
    Afbeeldingen:
    Een beschrijving van de sfeer Mysterieus, vooral de kat moet mysterieus uitkomen.


    Hier zijn ze!
    Ik heb meerdere opties (:


    Groter & zwart-wit
    Met deze ben ik niet zo blij, maar ik wilde hem wel neerzetten. Hier komt de andere:


    groter & zwart-wit

    Ik hoop dat er wat tussen zit!
    En als ik iets moet veranderen zeg je het maar!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 12:51 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    xBritta schreef:
    (...)

    Hier zijn ze!
    Ik heb meerdere opties (:


    Groter & zwart-wit
    Met deze ben ik niet zo blij, maar ik wilde hem wel neerzetten. Hier komt de andere:


    groter & zwart-wit

    Ik hoop dat er wat tussen zit!
    En als ik iets moet veranderen zeg je het maar!


    I like it ;3
    Thanks (:


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    (...)

    I like it ;3
    Thanks (:


    Graag gedaan! (:
    Zou je het willen zeggen als je (één van mijn) cover(s) wel of niet gebruikt? (: Ik wil dat altijd graag weten $:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Eenhoornpoep schreef:
    Titel: You may say i'm a dreamer
    Eventuele andere tekst: But i'm not the only one
    ....
    Eventuele korte samenvatting: La-isha Natasha Aphrodite Raey heeft goud gewonnen in de catagorie Estafette bij de Olympische jeugdspelen. Dit is de derde keer voor haar. Ook woont ze alleen in een villa in Olympia. Ze is erg rijk maar er is een ding waarbij ze speciaal is. Ze is gestoord. In dit verhaal zie je de wereld uit het oogpunt van een echt gestoord meisje.
    Username erbij?: Nop

    Kun je een pb sturen met de link van de cover als ie klaar is? Ik moet namelijk op mijn iPod op het internet. Laptop is dood.


    Hier is hij, en ik pb hem ook!


    groter

    Zeg het maar als ik wat moet veranderen!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    xBritta schreef:
    (...)

    Graag gedaan! (:
    Zou je het willen zeggen als je (één van mijn) cover(s) wel of niet gebruikt? (: Ik wil dat altijd graag weten $:


    Ik zal het melden ^^


    26 - 02 - '16