• Hii,
    Nieuw topic geopend!
    Ik ben erachter gekomen hoe ik de covers goed kan plaatsen, dus ik kan weer beginnen!
    Ik ben ondertussen ook wat beter geworden, dus dat helpt ook (:

    Voorbeelden:





    Lijstje:
    Titel:
    Eventueel andere tekst:
    Afbeeldingen:
    (ik wil er max 2 zelf zoeken)
    Eventueel korte samenvatting:
    Username erbij?:


    Wachtlijst:


    Gemaakt:


    (Tijdelijk) Gesloten wegens drukte op school!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:54 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik weet dat Meteor er eentje zoekt, in het topic crea. Heeft ze er een topic over geopent.Als je een cover voor haar maakt krijg je 3 credits ofzo...


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xGlimmer schreef:
    Ik weet dat Meteor er eentje zoekt, in het topic crea. Heeft ze er een topic over geopent.Als je een cover voor haar maakt krijg je 3 credits ofzo...


    Ja, daar heb ik al gekeken, maar ze heeft al zulke mooie!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Je kunt het gewoon proberen die van jouw zijn ook mooi!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    titel: chained to each other (moet er niet mee op)
    eventueel andere tekst: nope, enkel plaatjes, ook username moet er niet mee op xD
    afbeeldingen:
    deze en deze als achtergrond

    dit plaatje in het midden hij moet aan de kant staan van het meisje met de donkerbruine haren
    en hij moet aan de kant staan van het meisje met de lichtbruine haren

    een beetje een duistere sfeer, als het kan, en voor de rest... ik hoop dat het lukt :X

    hylketjeuhx schreef:
    titel: chained to each other (moet er niet mee op)
    eventueel andere tekst: nope, enkel plaatjes, ook username moet er niet mee op xD
    afbeeldingen:
    deze en deze als achtergrond

    dit plaatje in het midden hij moet aan de kant staan van het meisje met de donkerbruine haren
    en hij moet aan de kant staan van het meisje met de lichtbruine haren

    een beetje een duistere sfeer, als het kan, en voor de rest... ik hoop dat het lukt :X


    Ik wil wel wat proberen, maar de tweede link van een jongen doet het niet...


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    vergeten een abo te nemen op het topic

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 13:49 ]

    LittleMixer schreef:
    (...)

    Ik wil wel wat proberen, maar de tweede link van een jongen doet het niet...

    raar... bij mij werken ze wel...

    Maar kan je een nieuwe link sturen van die andere jongen?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    ik zal ze even opnieuw sturen, maar anders, misschien doen ze het dan wel :Y)

    1
    2
    werken ze nu wel?

    Ja, bedankt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    Ja, bedankt!


    graag gedaan (heart2)

    omg, ik sliep, ni gezien da ik het vroeg aan iemand die het al gedaan had xD

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 21:48 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Titel: The Dream Trip
    Eventueel andere tekst: Nope
    Afbeeldingen: Haar en Haar Je mag het laatste meisje ook weglaten als dat beter uitkomt. Met One Direction of alleen met Harry Kijk maar wat mooier uitkomt. ;) En misschien London als achtergrond. Je mag wel andere foto's van 1D/Harry en Londen gebruiken als je betere vind! ;)
    Eventueel korte samenvatting: The only thing that you need is a friend, a vacation and lots of luck.
    Mijn leven en dat van mijn vriendin veranderde door maar 1 vakantie. Alles waar we ooit van gedroomd hadden werd opeens realiteit. Maar is alles wat erbij komt kijken het wel waard. Hadden we toch andere keuzes moeten maken in die ene vakantie. Je veranderd je hele leven door en je leven veranderd met je mee, maar is dit misschien een te grote verandering. Kan ik dit wel aan.
    Username erbij?: Ja, maar als ik hem eens verander kan ik dan aan je vragen of je de cover wilt veranderen naar mijn nieuwe username?

    xxx

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 16:19 ]


    Just being myself and if you don't like what you see, look away.