• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136952

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 2:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'echt bedankt vootr je goede advies' ik breng mijn ggezicht naar de zijne en geef hem een zoen. 'heb je nog niet genoeg van mij, ik bedoel ik loop alleen maar te klagen tegen jou en zo eeet jij allrs van mij maar ik toon helemaal geen belangstelling in jou, hoe kan ik het goed maken'

    Austin
    Ik keek even met grote ogen naar Isabella en schudde daarna evne mijn hoofd om weer terug te komen. Ik trek Danny at meer naar me toe. 'Zullen wij even ergens met ze tweeën heen gaan?'vraag ik en kijk met een schuin oog naar Isabella. Ik breng mijn lippen even naar zijn oor maar inplaast van flusiteren zeg ik het gewoon zodat Isabella en Ian het ook kunnen horen. 'Dan krijg je nog een kusje.'

    [Godver, ik krijg jou nog wel! xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'Dat maakt echt helemaal niet uit hoor,ik vindt het helemaal niet erg'zeg ik en breng mijn hoofd wat ichter naar haar toe en zet mijn lippen op de hare. Wat ik zei was gemmeent,ik vond natuurlijk wel al die problemen erg voor haar maar ik vond het echt niet erg dat ze die tegen mij vertelde.

    Danny

    Ik voel hoe Austin me dichter tegen zich aantrekt.
    Ik word gek hier!
    "Austin, wat doe je?" Ik kijk hem aan. Ik kijk naar Isabella en Ian.
    "Waarom doe je dit?" Ik probeer hem van me vandaan te duwen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik kijk hem kwaad aan. 'Godsamme Austin. Hoe ver moet ik gaan?' ik kijk hem strak aan. Ik werd gek gewoon! Ik pak Ian steviger vast om me te bedwingen. Dit was zwaar klote! Ik wilde Austin zoenen en zijn armen om me heen en wel nu!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dit is best wel een vorm van Vreemdgaan al beseffen jullie het zelf niet hé xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik kijk naar Danny en glimlach. 'Wat ik doe? Samen met jou lopen en je wang kussen. En waarom, Omdat ik jou liever heb dan Isabella'zeg ik enbij het laatste kijk ik even onopmerkbaar naar Isabella. Die inmiddels een beetje flipt. Nee ze zoende Ian dus nu kan ze hem terug krijgen ook. 'Vindt je het erg dan?'vraag ik aan Danny en geef hem opnieuw lachend een kus op zijn wang.

    [xD ik besef het wel,maarja. Ik vindt het gwn fun om te schrijven]

    jasmine

    'ik vraag me echt af wat een jongen zoals jij met mij moet,ik ben harstikke verwend loop altijd te klagen, en jij bent gewoon het tegenovergestelde, jij hoort een meisje zoals isabella te hebben, niet zo klagend verwendnest als mij, jayson ik meen het jij verdiend wel beter' ik kijk hem serieus aan.

    Danny

    Ik krijg nog een kus op mijn wang van Austin. Ik wil hem weer wegduwen.
    "Kappen, ik wil hier niet tussen zitten!" Zeg ik, maar boos lukt het me niet.
    "Natuurlijk vind ik het erg, ik ben geen homo." Zeg ik dan.
    Hij en ik weten wel beter, maar beter dat zeggen dan bekennen.
    Ik probeer hem nogsteeds weg te krijgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Tease mijn lieve Danny nou toch niet zo, stouterd! xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'Luister is goed. Jij bent perfecht,ik hou van je. Ik wil geen ander meisje zoals Isabella. Ik heb jou en ik wil je ook niet kwijt,jij bent wat ik wil'zeg ik gemeend en geef er een kus.

    [Hmm ik ga nog ff door xD]
    Austin
    Ik laat Danny los en pak daarna zijn hand. Ik trek hem mee rihting de duien en kijk nog even met een schuin oog naar Isabella. Daarna kijk ik eer naar voor en ga op een duin zitten terwijl ik Danny naast me trek.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 22:26 ]

    Isabella

    'Nog even en ik sla je knock out Austin!' Ik flipte hem echt. Ik kon hier niet tegen! Ik kijk naar Austin. Weet je ik moet het negeren. Maar het lukte niet. Ze liepen naar de duinen en ik stopte met lopen. Ik volgde Austin en Danny met mijn ogen. Waar is mijn zelfbeheersing. 'Ik moet even zwemmen,' mompel ik. Ik ren naar het water en dook onder. Ik wilde Austin nu echt slaan en zoenen tegelijk'

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 22:31 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne