• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136952

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 2:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Uhm moet ik even in rollentopic alles invullen over hem?]

    Ian

    'Iets drinken is lekker.' ik sta op. 'Lang leven de singles,' lach ik. 'Wat jaloezie toch allemaal met je kan doen...,' ik grinnik. 'Ik denk dat ze beide spijt hebben, gaan praten en dan binnen tien minuten weer zoenen,' lach ik. Mijn lach was niet helemaal gemeend. Ik hoopte dat het zo zou gaan...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ehm doe maar gewoon in deze:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hmm, Ian en Danny gaan natuurlijk naar een terrasje hé? Miss kan die jongen 'toevallig' daar ook zijn? xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Oke,dan reageer ik dus ff niet met Jayson en Austin xD Want anders lukt het niet die rol te maken.]

    [ja kan. Maar kan Austin eerstr even reageren? Wat is hij aan het doen in dat winkeltje?]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 23:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik knikte, vast wel." Zeg ik en kijk rond.
    "Is dat misschien een gezellig terrasje?" Vraag ik en wijs naar een van de vele terrasjes.
    "Ik vind hem leuk, dus we gaan er heen." Grinnik ik en loop er al heen.
    "O wacht. Geld." Lach ik. "Neem jij een plekje in beslag, dan sprint ik terug om geld te halen, oké?" Vraag ik en kijk Ian aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Pff even eenn leuke foto zoeken hoor xD]

    [Geen van 1D okay? En ook geen JB! xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    Ik loop het winkeltje in en kijk naar de prijzen om te huren. Ik zie een mooie boot die nog wel mee valt met de prijs om te huren voor een week. Ik had niet genoeg geld meegenomen dat ik hem al kon komen dus liep ik eer het winkeltje uit,terug naar de camping.

    Ian

    'Is goed. Neem ook geld mee voor de boot,' grinnik ik. Ik loop het terrasje op en neem een tafeltje voor 4. 'Drie andere komen nog,' leg ik uit. De ober knikt en loopt weer weg. En zo zit
    Ik weer is alleen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haha,ik dach eigenlijk gwn aan een onbekende gast, wat vind je van deze? klik

    Isabella

    Ik zucht en laat me op een bankje bij de boulevard vallen. Had ik iets fout gedaan?
    Austin was ermee begonnen, toch? Ik had Ian nooit op zijn lippen moeten kussen. Ik zucht en laat mijn hoofd op mijn handen steunen. Austin had me gewoon alleen achter gelaten. Was hij zo boos?!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja die is leuk! :9~]


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine

    'Awh wat leuk, een klein broertje, heb ik altijd gewild ik was altijd de jongste thuis. Ik kijk hem aan en glimlach, ik kan echt nog steeds niet geloven dat een jongen als hij verliefd op mij is. 'je moet me nu niet uitlachen hoor, maar ik heb thuis op mijn kamer al een hele schets gemaakt van hoe mijn trouwjurk er later uit moet zien' ik begin te blozen want eigenlijk mag niemand dit weten.