• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136952

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 2:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    'Goed hoor,' glimlach ik. Ik kijk naar het strand waar Austin en Danny zijn. 'ga je ook mee met de boot?' ik kijk hem vragend aan en glimlach. Het zou heel gezellig kunnen worden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik kijk haar met grote ogen aan. 'Denk jij dat ook?'vraag ik aan haar. Ik voel hoe haar hand over mijn buik streeld en ik grinnik. 'Jij hebt wel iets met mijn buik hea, volgens mij ga ik net zoals jou met je haar een aanraak verbod doen met mijn buik'zeg ik plagend.

    jasmine

    'ik wil het niet geloven van mijn ogen moeder, maar mijn vader zegt het ook, en ik doe toch niks verkeerd, en waarschijnlijk vind jij het heel lekker als ik jou buik streel, en mijn haar is heel anders dan jou buik. ' ik doe zijn zonnebril omhoog en kijk in zijn ogen. 'je hebt echtmooie ogen'

    Jayson
    Ik slik even en knik begrijpelijk. 'Dat zou ik ook niet kunnen geloven van mijn moeder'zeg ik. Ik kijk haar even aan en glimlah haar opmerking over mijn buik en mijn haar laat me even grijnzen. Daarna doet ze mijn zonnebril omhoog en kijkt in mijn ogen. 'Je hebt echt mooie ogen'zegt ze en ik glimlach. 'Jij hebt veel mooiere ogen'zeg ik en geef haar een kus.

    Danny

    Ik kijk even naar Ian toen hij zei dat hij aan Alice dacht. Ja, het was allemaal ook zo ineens en zo.
    Ik kijk op als ik Austins stem hoor, hij zei iets over varen of zo?
    Ik ga achter Ian en Austin aan het water uit. "Hooi, Isa." Zeg ik en glimlach, dan breng ik mijn board terug naar het verhuurstandje en loop weer naar de andere terug.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    'Hoi,' zeg ik tegen Danny die weer verder loopt om zijn surfplank af te geven. ik richt me tot Austin. 'Gaan ze mee?' ik glimlach naar hem en werp een blik op Ian die in gedachte leek verzonken. Antwoord had hij nog niet gegeven, dus vroeg ik het maar aan Austin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Natuurlijk gaan we mee. Ik wel in ieder geval." Zeg ik met een glimlach als ik me weer bij de rest voeg.
    "Ik heb wel zin om te varen, maar is het niet duur?" Vraag ik en kijk de twee even aan.
    "Of leggen we allemaal wat bij?" Ik kijk naar Isabella.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    'Allemaal wat bij leggen lijkt me het beste.' Ik glimlach naar Danny. 'Gezellig dan moeten we nu even een bootverhuur vinden.' ik sta op en kijk de andere aan. 'Gaan jullie mee?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik laat me achterover in het zand vallen en draai mijn hoofd even zodat ik Danny aankijk. 'Gewoon iedereen bijleggen lijkt me het beste'zegt Isabella. Ik stop mijn handen onder mijn hoofd en sluit daarna mijn ogen even.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 20:47 ]

    Danny

    Ik knik naar Isabella en kijk dan naar Ian.
    "Gezellig toch, in een boot." Zeg ik tegen hem en kijk hem aan.
    Dan glimlach ik en kijk even rond.
    Ik zie dat Austin is gaan liggen ik geef hem een zetje.
    "Opstaan dan." Grinni ik.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 20:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    Langzaam sta ik weer op en klop het zand van mijn benen. Ik rek me uit en kijk naar Austin. Ik pak zijn handdoek en trek die onder hem vandaan. 'Hup opstaan!' Ik grinnik en gooi de handdoek in een propje neer. Dan sla ik mijn arm om Isabella's schouder en lach. 'Hoe hou jij het toch met hem vol?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    -

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 20:49 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    Ik voel hoe de handdoek onder me vandaan word getrokken en ik ga iets de lucht in. Daarna draai ik rond terwijl ik weer op de grond kom. 'Auw'zeg ik vragend en sta op. Ik kijk naar Ian,'die krijg je nog wel terug'

    [Ignored... xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    Ik lach. 'Ach ik ben niet bang. Isabella beschermt me wel.' ik grinnik en loop met haar alvast richting de haven. 'O en ik leen je meisje ook even,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne