• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136952

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 2:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk naar Ian die met Isabella wegloopt.
    Ik steek mijn hand naar Austin.
    "Kom, hij gaat er vandoor." Grinnik ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik pak de hand van Danny aan en laat me omhoog trekken. 'Thanks'zeg ik als ik weer sta en kijk even naar Ian die met Isabella wegloopt. 'Geloof me,die gast grijp ik nog wel'zeg ik en zonder dat ik het weet het ik de hand van Danny niet losgelaten.

    [xD Dat laatste vond ik gewoon fun,ben echt in zo'n kloot stemming. In ander topic ben ik echt raar aan het doen met mijn rol:P]

    Danny

    Ik strek Austin omhoog en glimlach even.
    "Dat geloof ik maar graag." Grinnik ik.
    Ik kijk naar beneden en zie dat hij mijn hand nog vast heeft.
    "Kom, voor ze weg zijn." Zeg ik en trek hem aan die hand mee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik wordt door Danny meegetrokken en loop gauw mee. Ik kijk naar Ian en Isabella. Ik weet dat Ian niks doet en dat ze gewoon beste vrienden zijn maar alsnog.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:14 ]

    Danny

    Zodra we bij de twee zijn laat ik Austins hand los en duw Isabella en Ian uit een en doe mijn armen om hun schouders.
    "Goed, we zullen wel goed moeten kijken voro zo en stand, toch?" Grinnik ik en kijk naar Ian.
    Dan kijk ik naar Isabella. "Je vriendje loopt nogal alleen." zeg ik droogjes en kijk naar achter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    We zijn bij Ian en Isabella en Dann laat mijn hand los. Hij gaat tussen ze in lopen en ik haal mijn hand even door mijn haar. Ik spring op Danny's rug en schud mijn hoofd. 'Nee hoor, Ik loop niet en ben ook nog is niet alleen'zeg ik grijnzend. Het zag er misschien raar uit dat ik bij hem op de rug sprong maar ik beschoude Danny gewoon als een beste vriend en vond het dus niet heel raar.

    Isabella

    'O Ian? Nee joh.' ik lach en spring op ian af. Dan geef ik hem een kus op zijn wang en kijk op naar Austin. 'Of ben toch jij mijn vriendje,' grinnik ik. 'Ah sorry Ian, maAr volgens mij heb ik er nu twee,' grijns ik. 'Ik hoop dat je het niet erg vindt. Austin kan er wel mee leven.' ik kijk Ian grijnzend aan.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:25 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    -

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'waarom moet je mij toch altijd weer laten blozen, denk jij dat een moeder haar kind zou doodrijden?' Vraag ik hem. 'wil jij eigenlijk later kinderen' vraag ik hem en leg mijn hofd op zijn borstkast.

    Danny

    Ik verloor bijna mijn evenwicht toen Austin op mijn rug sprong.
    Ik lach even om wat hij zei.
    "Nee natuurlijk. Spring op mijn rug." Grinnik ik.
    "Dit ziet er volgens mij weird uit." Zeg ik lachend tegen hem.
    Ik kijk naar Isabella. "Ooooh je gaat vreemd!" Zeg ik kinderlijk en grinnik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'Omdat je schattig bent als je bloost'zeg ik en druk op haar neusje. 'En ik weet niet,het zal vast kunnen maar het is moeilijk te geloven'zeg ik en kijk even naar haar als ze de vraag stelt of ik later kinderen wil. 'Ja,ik denk het wel maar wel een stuk later'

    Austin
    'Ja dat klopt,ziet er heel raar uit'zeg ik grijnzend en haal mijn handen even door zijn haar. 'Ach ik zit wel lekker'zeg ik lachend en kijk daarna even naar Isabella en Ian. 'Je blijft van er af'grom ik een beetje als een grapje. Ik laat Danny met één hand los en pak Isabella schouder en trek der wat van Ian af. 'Echt niet dat ik het goed vindt jou te delen'

    Isabella

    Ik lach. 'En ik jouw wel delen met Danny zeker? Ian ik heb gezelschap nodig!' Lachend ren ik op Ian af en spring in zijn armen. Lachend houd ik me vast. 'Zo nu is het weer eerlijk verdeeld,' grijns ik. Ian draagt me als een prinsesje en ik lig eigenlijk wel lekker. Ik kijk om me heen en zie de haven nadere.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Nou is goed hoor'zeg ik 'Dan hou ik het wel lekker bij Danny'zeg ik lachend en sla mijn armen weer om zijn nek. 'Die is toch veel liever voor mij'zeg ik plagend. 'Hea Danny'grijns ik terwijl ik opnieuw mijn hand door zijn haar haal zodat het warrig zit. Oke,dit leek eigenlijk best wel homo...

    Ian

    Ik lach en draag Isabella als een prinsje. Ze is heel licht. Ik kijk naar Austin. 'He ik blijf van haar af, maar ze Komt toch echt naar mij toe,' grinnik ik. 'ik ben bang dat je concurrentie hebt,' grijns ik. Ik kijk Isabella aan. 'Je bent wel licht zeg!' Ik kijk haar verbaasd aan. 'Je bent zo ligt als een veertje.' ik gooi haar een stukje in de lucht en vang haar weer op. 'Eet je wel goed?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne