• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners, minimaal drie of meer zinnen.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Aurora Delila Whitlock CxStylinson
    - Fiona Evelyn Sinclair Chat
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -



    Invullen! En graag een beetje uitgebreid.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Heksen vanaf 16 en hunters vanaf 18)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 19:16 ]


    Your make-up is terrible

    Rol: Hunter
    Naam: Angelica 'Angel' Wolfe
    Leeftijd: 20
    Karakter: Angelica is een vrouw die van normen en waarden houd. Ze is niet tegendraads maar ook niet zomaar meegaand. Ze kan goed de leiding nemen en is soms wat eigenwijs en mysterieus. Ze kan goed luisteren en is geweldig goed in leugens vertellen. Ze kan erg streng zijn, zeker als het over dingen op het werk gaat, maar aan de andere kant is ze wel eens losbandig en kan ze enorm veel praten en lachen.
    Uiterlijk:



    Angelica is een hele stijlvolle dame, bijna altijd op hakken en in een jurkje of een rokje met een blouse. Haar krullende blonde haar draagt ze vaak opgestoken, als het los is, hangt het tot over haar schouders, en haar lippen zijn altijd bloedrood gestift. Haar ogen zijn donkerbruin maar in het licht lijken ze een paarse gloed te hebben. Ze is slank maar heeft haar vrouwelijke kenmerken goed zitten, wat bredere heupen en volle borsten. Ze is één meter negenenzestig, een reden waarom ze vaak hakken draagt. Ze is heel sportief en dat kan je zien aan haar lichaam.
    Extra: Angelica's familie is een familie van hunters, ze ermee opgegroeit en zo het vak ingerolt. Ze rookt af en toe en neemt af en toe een glaasje alcohol, niets overdreven.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 13:19 ]


    Your make-up is terrible

    Iemand?


    Your make-up is terrible

    Ik wil wel graag een heks, maar wat houdt dat precies in?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik wil wel graag een heks, maar wat houdt dat precies in?

    Voor hen gaat het er vooral om om niet te laten zien aan de buitenwereld dat ze heksen zijn en ze zijn altijd aan het vechten tegen de heksenjagers. De heksen mogen het zelf beslissen, of ze verdedigen zichzelf of ze gaan even hard terug in de aanval, bijvoorbeeld.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Voor hen gaat het er vooral om om niet te laten zien aan de buitenwereld dat ze heksen zijn en ze zijn altijd aan het vechten tegen de heksenjagers. De heksen mogen het zelf beslissen, of ze verdedigen zichzelf of ze gaan even hard terug in de aanval, bijvoorbeeld.


    Dan wil ik er eentje reserveren (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Meisje of jongen? :3


    Your make-up is terrible

    Ik wil ook wel een heksje reserveren, een meisje graag :).


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nvm, je mag er maar éen. Even denken. :'D

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 10:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ja, oké, ik reseveer een vrouwelijke Hunter.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 10:55 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Meisje ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zou ik misschien mogen meedoen?
    Dan reserveer ik een mannelijke heks, tovenaar..


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Maar ik heb wel nog een vraagje.
    Het speelt zich af in 2012, maar leven de heksen 'modern' of volgens oude rituelen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oehh, zou ik mijn personage kunnen veranderen? Ik kreeg ineens een idee (;

    Een vrouwelijke hunter alsjeblieft ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    BlueRiver schreef:
    Maar ik heb wel nog een vraagje.
    Het speelt zich af in 2012, maar leven de heksen 'modern' of volgens oude rituelen?


    Ze leven op zich gewoon modern maar de spreuken enzovoorts die ze gebruiken zijn natuurlijk heel erg oud.


    Your make-up is terrible

    ehmm
    Ja ik wil wel meedoen.
    Ik heb vakantie dus heb wel tijd.
    máár In het weekend werk ik het hele weekend teld dat ook als geen tijd? want 's avonds kan ik wel even posten?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]