• Ik wil heel graag een cover voor het verhaal waar ik volgende week aan wil beginnen, maar ben zelf hee slecht in het maken van covers. Misschien kan één van jullie mij helpen?

    Onderwerp:
    Een engel wordt naar de aarde gestuurd om daar de tovenaarswereld -van Harry Potter- te helpen om de vrede terug te brengen en Harry te helpen The Dark Lord te verslaan. Maar wat als ze verliefd wordt op de jongen wiens taak het is om alles waar zij voor vecht te vernietigen?

    Wat er in de cover moet staan:
    De titel van het verhaal: Face of an angel

    Met het liefste dit plaatjes op de achtergrond:
    Klik

    En dan een plaatje van Draco -uit jaar 4, 5 of 6- en één van de volgende plaatjes ervoor:
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik

    Als je een beter idee weet voor de cover, met dus andere plaatjes, mag dat natuurlijk ook. Be creative!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 17:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ik ga eens iets proberen :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    wat voor soort lettertype wil je graag?
    krullend, hoekig, dun, dik, etc?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beansprout schreef:
    wat voor soort lettertype wil je graag?
    krullend, hoekig, dun, dik, etc?

    krullend, maar niet zo overdreven krullend dat het niet meer leesbaar is. Dik of dun mag je zelf weten. Kijk maar wat het beste leesbaar is en je het mooiste vind


    Keep your head up, keep your heart strong







    Nummer 4

    En hier een zwartwit versie

    Als er iets veranderd moet worden, of een ander plaatje, gewoon zeggen :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beansprout schreef:
    En hier een zwartwit versie

    Als er iets veranderd moet worden, of een ander plaatje, gewoon zeggen :3

    Echt zwart-wit is die niet :3

    Ik kan het wel, maar ik heb er niet de juiste lettertype voor én die van Beansprout zijn al hartstikke gaaf :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DoctorReid schreef:
    (...)
    Echt zwart-wit is die niet :3

    Ik kan het wel, maar ik heb er niet de juiste lettertype voor én die van Beansprout zijn al hartstikke gaaf :3


    nou ja, grijstinten :3

    thank you (bloos) moet je nagaan dat ik een paar uur geleden mijn eerste cover gemaakt heb

    lang leve photoshop!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 17:58 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beansprout schreef:
    (...)

    nou ja, grijstinten :3

    thank you (bloos) moet je nagaan dat ik een paar uur geleden mijn eerste cover gemaakt heb

    lang leve photoshop!

    Die link geeft niet de de zwart-wit-versie aan, dat bedoel ik :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    (...)
    Echt zwart-wit is die niet :3

    Ik kan het wel, maar ik heb er niet de juiste lettertype voor én die van Beansprout zijn al hartstikke gaaf :3

    Welk lettertype je gebruikt maakt niet echt uit meid. Wil je het toch proberen? Dan kan ik namelijk uit meerdere kiezen...

    @Beansprout: zou je de gezichten van Draco en het meisje wat minder transparant willen maken?


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)
    Welk lettertype je gebruikt maakt niet echt uit meid. Wil je het toch proberen? Dan kan ik namelijk uit meerdere kiezen...

    @Beansprout: zou je de gezichten van Draco en het meisje wat minder transparant willen maken?

    Is goed hoor :3
    *gaat GIMP opstarten*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ThoseWords schreef:
    (...)
    Welk lettertype je gebruikt maakt niet echt uit meid. Wil je het toch proberen? Dan kan ik namelijk uit meerdere kiezen...

    @Beansprout: zou je de gezichten van Draco en het meisje wat minder transparant willen maken?


    sure :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis





    Is dit beter?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik was niet helemaal tevreden over hoe Draco stond :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    Ik was niet helemaal tevreden over hoe Draco stond :3


    whoohh, deze is echt onwijs mooi!!!

    @beansprout: Zo is ie beter ja, dank je!


    Keep your head up, keep your heart strong