• Mijn Footies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil


    ~


    ~


    Lovely Shipnames
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká


    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 15:10 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Hola, alles zit erin. Ik heb straks alleen geen slaapzak, geen koekjes en geen schoenen :')


    Goed bezig! _O_


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Goed bezig! _O_


    Hij is niet meer te tillen. Geloof dat ik over de 23KG heen zit. Even wegen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Grote kan bier erbij. ^^


    En dan.... Bier en tieten!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Hij is niet meer te tillen. Geloof dat ik over de 23KG heen zit. Even wegen.


    Voor zo'n klein beetje doen ze niet moeilijk toch?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    Hij is niet meer te tillen. Geloof dat ik over de 23KG heen zit. Even wegen.


    Dan moet je iets van 5 euro per extra kilo bijbetalen toch?


    The odds are néver in our favor.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Voor zo'n klein beetje doen ze niet moeilijk toch?


    Nou, ik moet dan behoorlijk bijbetalen aangezien het een 10 uurs vlucht is etc. Bla bla bla. Maar ik ga er nog een paar schoenen en koekjes inproppen want anders overleef ik niet :') Daarna wegen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    En dan.... Bier en tieten!


    TRALALALA!
    Schnaps HAHA.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    TRALALALA!
    Schnaps HAHA.


    Volgend jaar ga ik samen met vriendinnen naar Oktoberfest in München incl. Dirndl's. Dan wordt het bier en tieten!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    17,5 KG dus wie wilt er mee in mijn tas? :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Volgend jaar ga ik samen met vriendinnen naar Oktoberfest in München incl. Dirndl's. Dan wordt het bier en tieten!


    Wij hebben volgende week Oostemoer, dan worden alle straten van Borger versierd met een thema, en komen er via een route allemaal versierde karren door de straten.
    & Mijn broer heeft een grote chalet gebouwd van het Oktoberfest ^^
    OMG STRAKS KOM JE MARIO TEGEN WEKGFJEGJJW!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Wij hebben volgende week Oostemoer, dan worden alle straten van Borger versierd met een thema, en komen er via een route allemaal versierde karren door de straten.
    & Mijn broer heeft een grote chalet gebouwd van het Oktoberfest ^^
    OMG STRAKS KOM JE MARIO TEGEN WEKGFJEGJJW!


    In Z'meer hebben wij nooit zulke feeste ): Daarvoor hebben we strandfeesten op Scheveningen :') Hahaha. Dan ga ik zo hard gillen! Hahaha. Ik denk het niet maar oké; hopen mag. Daarvoor gaan we ons voorbereiden bij Guus Meeuwis 'Groots met een zachte G'. Echt volgend jaar; ik verheug me nu al.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Altijd als ik Shakira luister, beweeg ik altijd me buik, HAHA.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    Altijd als ik Shakira luister, beweeg ik altijd me buik, HAHA.


    Ik ga altijd heel falend buikdansen.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ik ga altijd heel falend buikdansen.


    *Voelt zich aangesproken*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    *Voelt zich aangesproken*


    Laten we samen gaan buikdansen voor onze boys! HAHAHAHA.

    Oke ik ben ff beneden.


    Normal girl at day, Catwoman at night.