• Mijn Footies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil


    ~


    ~


    Lovely Shipnames
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká


    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 15:10 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga even muziek synchroniseren dus reageer wat langzaam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wil schrijven maar mijn spul staat op de laptop en ik vind het hier eigenlijk wel gezellig beneden op de computer -dilemma-. Maar ik denk dat het morgen gaat worden, want ik kan niet weer tot 2 uur vannacht opblijven zoals met mijn eennalaatste hoofdstuk.. ik schrijf 's nachts wel het best for some reason..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ik wil schrijven maar mijn spul staat op de laptop en ik vind het hier eigenlijk wel gezellig beneden op de computer -dilemma-. Maar ik denk dat het morgen gaat worden, want ik kan niet weer tot 2 uur vannacht opblijven zoals met mijn eennalaatste hoofdstuk.. ik schrijf 's nachts wel het best for some reason..


    Dilemma dilemma. Ik weet ook niet of ik nog ga schrijven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Ik wil schrijven maar mijn spul staat op de laptop en ik vind het hier eigenlijk wel gezellig beneden op de computer -dilemma-. Maar ik denk dat het morgen gaat worden, want ik kan niet weer tot 2 uur vannacht opblijven zoals met mijn eennalaatste hoofdstuk.. ik schrijf 's nachts wel het best for some reason..

    Das bij mij ook, hahaha. In de avond en 's ochtends heel vroeg. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    (...)

    Dilemma dilemma. Ik weet ook niet of ik nog ga schrijven.


    *German gasp*

    Ik hoop het wel (: !


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)


    *German gasp*

    Ik hoop het wel (: !


    Hahaha. Vanavond sowieso niet meer. Rond een uurtje of elf ga ik eens lekker mijn bedje opzoeken.

    Morgen wordt sowieso een productief dagje; boodschappen doen, laatste dingetjes halen, even naar mijn oma, uit eten met mijn mama en ik wil tussendoor ook nog even naar mijn papa toe dus ik weet niet of er dan iets van komt .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Hahaha. Vanavond sowieso niet meer. Rond een uurtje of elf ga ik eens lekker mijn bedje opzoeken.

    Morgen wordt sowieso een productief dagje; boodschappen doen, laatste dingetjes halen, even naar mijn oma, uit eten met mijn mama en ik wil tussendoor ook nog even naar mijn papa toe dus ik weet niet of er dan iets van komt .

    .. en ondertussen ben ik weer de hele dag aan het werk. Net als overmorgen. En zondag. fml. >.<
    Ohh die voorpret alleen al is al zo leuk als je op reis gaat, hè? (:


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Hahaha. Vanavond sowieso niet meer. Rond een uurtje of elf ga ik eens lekker mijn bedje opzoeken.

    Morgen wordt sowieso een productief dagje; boodschappen doen, laatste dingetjes halen, even naar mijn oma, uit eten met mijn mama en ik wil tussendoor ook nog even naar mijn papa toe dus ik weet niet of er dan iets van komt .

    .. en ondertussen ben ik weer de hele dag aan het werk. Net als overmorgen. En zondag. fml. >.<
    Ohh die voorpret alleen al is al zo leuk als je op reis gaat, hè? (:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    .. en ondertussen ben ik weer de hele dag aan het werk. Net als overmorgen. En zondag. fml. >.<
    Ohh die voorpret alleen al is al zo leuk als je op reis gaat, hè? (:


    Nou, bij deze niet. Ik wil de hele dag in mijn bedje liggen, gezellig van mijn vriendinnen genieten, samen drankje doen ofzo. Ik wil geen werkhandschoenen van varkensleer kopen :') Haha. Ik moet alleen nog eten halen en bij de Gamma. Mijn oma heeft een cadeautje voor me dus dat is wel leuk. Langs mijn vader ga ik eigenlijk nooit en ik kijk er tegen op maar het wordt wel weer eens tijd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    Genius.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    is het raar dat ik 4 paar schoenen meeneem voor 5 dagen a. ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    is het raar dat ik 4 paar schoenen meeneem voor 5 dagen a. ?

    Raar misschien. Herkenbaar ook. :'D

    En Demi, je moet nou idd maar zoveel mogelijk tijd met familie, vriendinnen en iedereen die je straks gaat missen doorbrengen zoals met ons8D.


    ars moriendi

    Bisous schreef:
    is het raar dat ik 4 paar schoenen meeneem voor 5 dagen a. ?


    Nee, absoluut niet. Als ik plek had voor veertien paar all stars :')

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 22:49 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Raar misschien. Herkenbaar ook. :'D

    En Demi, je moet nou idd maar zoveel mogelijk tijd met familie, vriendinnen en iedereen die je straks gaat missen doorbrengen zoals met ons8D.


    Haha. Daar ben ik ook mee bezig ^^. Al zal ik jullie morgen wel minder spreken ): Ach. Jullie krijgen sowieso zaterochtend rond een uur of vijf nog een berichtje :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Haha. Daar ben ik ook mee bezig ^^. Al zal ik jullie morgen wel minder spreken ): Ach. Jullie krijgen sowieso zaterochtend rond een uur of vijf nog een berichtje :')

    *O*
    T wordt wel steeds stiller hier.. iedereen gaat weg.. =(


    ars moriendi