• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Quinn

    "Hou je ego in toom, superster," Lachte ik en porde zacht in zijn buik. "Niets is erger dan een verwaande ster."
    Ik drukte een kus op zijn lippen en grinnikte even.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'tis wel zo' zeg ik, en kijk haar aan.
    'Je krijgt wel veel negativiteit, maar veel meer positief' grijns ik.
    'En funny filmpjes' lach ik..


    El Diablo.

    Quinn

    "Je krijgt vast alles wat je wilt," Merkte ik op en glimlachte. "Ik zou jaloers moeten zijn, maar eigenlijk ben ik dat niet."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik barst in lachen uit, waarnaar hij 'zware handelingen' zegt en kom niet meer bij. 'Je bedoelt gewoon, dat ik geen seks mag hebben' lach ik en kijk hem lachend aan, waarnaar zijn mobiel een geluidje maakt, omdat hij een bericht gekregen heeft. 'Oh. my. god.' zei hij een tikje dramatisch waarnaar hij het gelezen heeft en geeft zijn mobiel aan mij. Ik lees het berichtje ook en dacht na. 'Inderdaad, hij zag er al zo bekend uit' zeg ik fronsend. 'Hij is de voetballer van spanje, volgens mij' zeg ik tegen Kurt. 'Dus hij heeft wel meerdere villa's. Is wel leuk dat we dan naar spanje gaan' zeg ik glimlachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ineens barstte hij in lachen uit en kwam hij niet meer bij door mijn woordkeuze. Soms kan ik maar beter mijn uitspraken voor me houden. 'Nou, lach me niet uit. Dat is gemeen.' zei ik met een pruillipje tegen hem. 'Voetballer? uit Spanje?' herhaalde ik daarna ongelofelijk. Was dat echt waar? En zo ja, wat deed hij dan in Lima als hij overal op de wereld kon zijn? 'Ik had hem gewoon niet herkent.' zei ik schouderophalend. 'Ik kijk nooit sport, maar dat is echt ongelofelijk.' zei ik verbijsterd waarna ik snel Blaine weer aan keek omdat ik weer bang werd dat hij jaloers werd. 'Voor de duidelijkheid, ik vind het gewoon bijzonder dat hij ook nog beroemd is, meer niet.' zei ik snel tegen hem. 'Dus, gaan we mee?' vroeg ik waarnaar ik mijn wenkbrauwen op trok en hem vragend aan keek. Dit zou ideaal zijn, Blaine en ik hadden het er nog over dat we naar een warm land wilden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Soms' lach ik.
    'Tis wel leuk hoor.' grinnik ik..

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 22:05 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Is goed. Dan kunnen we daar onze zware handelingen doen' zeg ik proestend van het lachen en tranen van lachen kwamen naar beneden. Uiteindelijk ben ik klaar met lachen en kijk hem glimlachend aan. 'Ja, lijk me leuk om Spanje zelf te zien. En ik weet het, Kurt. Ik ben niet jaloers. Ik weet dat je van mij houdt' zeg ik lief en zoen hem teder. 'Maak je geen zorgen' zeg ik lief en streel zijn wang. 'Sms, Quinn maar dat we mee gaan' zeg ik glimlachend en lach nog een beetje om hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Wat haat je eigenlijk aan beroemd zijn?" Vroeg ik plots en wist eigenlijk niet vanwaar de vraag kwam.
    Als ik de sterren op tv zag, hadden ze het altijd enorm moeilijk met paparazzi en fans die net iets te stalkerig werden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Eh, overal behalve hier nooit rust' zeg ik droogjes.
    Wat? Het is wel zo..


    El Diablo.

    Kurt

    'Blaine, het was heel serieus, hoor.' zei ik nep-beledigd. Waarna ik lachend mijn hoofd schudde. 'Dit ga ik nog lang aan moeten horen, niet?' vroeg ik een beetje beschaamd. Ik glimlachte voor de rest liefdevol naar hem en sms'te Quinn terug. 'Omg! Dat zag ik niet aankomen van Damon! Bedank hem voor de uitnodiging and count us in! (Ik & Blaine dus) xx K.' verstuurde ik terug naar Quinn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik knikte en glimlachte. "Ik ga me even klaarmaken, ik weet niet wat jij gaat doen."
    Snel wierp ik nog een blik in de spiegel in de hal en merkte dat mijn wangen een lichte blos hadden, al had ik werkelijk geen idee hoe het kwam.
    Wanneer ik een sms kreeg, glimlachte ik.
    "Kurt en Blaine komen," Lachte ik. "Al weet ik niet of ze zich afvragen wat ik zo vroeg bij jou doe."

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 22:30 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Hou het shirt aan!' grijns ik.
    Ik lach kort, en ga weer op mijn iphone..


    El Diablo.

    Quinn

    "Maar ik wil in bad," Zei ik en trok lachend grote ogen. "Wil je nu zeggen dat ik met je shirt in bad moet?"
    Ik hield mijn hoofd een tikkeltje schuin en plaatste een hand in mijn heup.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Kan je doen.' grinnik ik.
    Ik kijk haar aan, en grijns breed..


    El Diablo.

    Quinn

    "Ja?" vroeg ik en wandelde rustig de badkamer in waar ik het bad vol water liep lopen. "Zoals je wilt."
    Lachend deed ik er een hoop badschuim bij waardoor de hele badkamer enorm goed rook.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.