• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Damon

    ´Kan ook´ grinnik ik.
    Ik leun tegen de muur, ´Ze geven binnenkort ook een reisje naar New york hé, De school.´ mompel ik..


    El Diablo.

    Quinn

    "Is dat?" Vroeg ik en wist gewoon dat mijn ogen opgewonden schitterden. "Dat wist ik niet, lijkt me in ieder geval wel leuk."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik grijnsde lief naar hem en streel zijn wangen zachtjes. 'Je bent toch zo prachtig als je lacht' zeg ik dromerig en laat mijn ene hand onder zijn shirt glijden, waarnaar ik zijn onderbuik teder streel. 'Ik hou van jou' zeg ik verliefd en kijk hem lief aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Uhhuh' grijns ik.
    'Met een bus naar New York, duurt iets van 5 uur vanaf hier.' grijns ik..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik lachte en beet vervolgens even op mijn lip, Blaine kon me zo gemakkelijk verlegen krijgen. Hij streelde mijn onderbuik teder waardoor er kippenvel ontstond bij mij en ik voelde tintelingen waar hij me streelde. 'Ik hou ook van jou.' zei ik lief tegen hem waarna mijn vingers zijn wang streelde en ik hem met een verliefde blik aan bleef kijken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Je gaat mee, toch?" Vroeg ik met een glimlach en haalde ondertussen alvast mijn mobieltje boven.
    Ik selecteerde iedereen vanuit glee die in mijn lijst stonden en stuurde ze allemaal een berichtje.
    "Hi guys, Ik wilde laten weten dat Damon ons trakteert op een reisje naar Spanje. We mogen in zijn villa verblijven. Laat me nog iets weten. xx Q."
    Ik liet mijn mobieltje aan Damon zien voordat ik op verzenden drukte.
    "Zo goed?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Mijn lippen plaats ik op de zijne en zoen hem teder, waarnaar ik een weg van kusjes maak naar zijn nek en daar plaats hield om daar teder kusjes te geven. Ik wist dat hij daardoor opgewonden kon raken, wat mij toch aan het lachen maakte. Mijn beidde handen ga ik onder zijn shirt en strelen zijn onderbuik en buik teder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Aw, zet je er niet bij dat ze me is op moeten zoeken op internet.' lach ik, en geef haar een snelle knipoog.
    Ik leun tegen de deur, en kijk haar aan..


    El Diablo.

    Quinn

    Lachend rolde ik met mijn ogen en begon mijn sms aan te passen.
    "Hi guys, Ik wilde laten weten dat Damon ons trakteert op een reisje naar Spanje, zoek hem op op google en je weet wel waarom. We mogen in zijn villa verblijven. Laat me nog iets weten. xx Q"
    Ik liet mijn mobieltje aan Damon zien. "Beter?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik grijns, 'perfect' grinnik ik.
    Ik druk een kus op haar lippen, en kijk haar aan..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik drukte op verzenden zodat iedereen uit glee het zou ontvangen en stak mijn mobieltje weer weg.
    Vanuit het niets, sprong ik lachend in zijn armen en keek hem aan. "Daar had ik eens zin in."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Hij streelde mij over mijn onderbuik en mijn buik waardoor ik kippenvel kreeg. Hij gaf mijn teder kusjes in mijn nek waardoor ik lichtelijk kreunde. Hij wist heel goed dat ik daar niet tegen kon en dat ik daar snel opgewonden van werd. 'Blaine, dat is gemeen.' zei ik hees. Ik duwde hem voorzichtig, maar op een speelse manier van me af. 'Je hebt rust nodig nu, en je mag geen..-' Ik zocht even naar de juiste woorden en ik keek hem aan. 'Zware handelingen doen.' zei ik bloedserieus. Oké, wat was dat nou weer voor een woordkeuze? Ineens maakte mijn mobiel een geluidje en haalde ik het tevoorschijn. Ik had een sms'je van Quinn en opende het. 'Oh. my. god.' zei ik een tikje dramatisch waarnaar ik mijn mobiel aan Blaine gaf. Waarom moesten we Damon eigenlijk googlen?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grinnik, en krijg opeens een sms.
    Damon, al begonnen met trainen?
    Ik zucht, en lach.
    'Die gasten laten me ook nooit met rust' grijns ik, en laat Quinn het smsje lezen..


    El Diablo.

    Quinn

    "Wat ga je sturen?" Vroeg ik nieuwsgierig en keek hem lachend aan. "Dat je inderdaad al aan het trainen bent? Of gewoon de waarheid?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Dat ik wel weer ga beginnen' grinnik ik.
    'Het moet wel als sterspeler, captain, aanvaller' grijns ik, ach ja..
    Tikkeltje arrogant..


    El Diablo.