• Titel is Expedition Unknown
    Afbeeldingen,







    En andere winterplaatjes als je die mooi vind.

    Eventjes een korte uitleg: Een groep mensen van rond de 20 gaat op een soort expeditie naar een dorpje in een deel van de wereld waar het altijd sneeuwt -zoiets als Antartica of Groenland.-

    Als lettertype iets heel zachts, ronde letters als je begrijpt wat ik bedoel.


    Moet ik nog iemand waarschuwen?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    Lieve mensjes,
    eindelijk ik heb ze allemaal opgeslagen (cat)
    Het heeft me ongeveer een half uur gekost (A)

    Nu ga ik dus nog beginnen met hoofdstuk schrijven -en natuurlijk het voorstellen van de mensen- en dán ga ik hem activeren en jullie een bericht er van geven.
    Ik vind het super lief dat jullie dit allemaal hebben gemaakt en het nog gaan lezen ook :P


    Weet je al welke je gaat nemen? Of ga je voor elk hoofdstuk een andere nemen?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik kijk naar het hoofdstuk uit. hehehe! klinkt zo leuk!


    Love is louder.

    Phootos schreef:
    (...)

    Weet je al welke je gaat nemen? Of ga je voor elk hoofdstuk een andere nemen?


    ik neem voor elk een ander. maar ik weet al welke mijne eerste wordt, sorry dat ik nu pas online ben weer we gaan in september verhuizen -vandaag voor het eerst huis gezien- dus ik moest even praten met mijn opa en mijn moeder er over, dus ik ga zo gelijk aan het 1ste hoofdstuk en het hoofdstuk met alle mensjes van de expeditie.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Het is niet veel, maar een begin is er. 
    Toch aan de mensen did niet gewaarschuwd wilden worden, heel erg bedankt als je toch wil lezen.
    Klik hier!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Mooi!<3

    Die tweede van Aeden vind ik ook mooi.


    dankje! (:


    “Things never happen the same way twice.”