• Titel is Expedition Unknown
    Afbeeldingen,







    En andere winterplaatjes als je die mooi vind.

    Eventjes een korte uitleg: Een groep mensen van rond de 20 gaat op een soort expeditie naar een dorpje in een deel van de wereld waar het altijd sneeuwt -zoiets als Antartica of Groenland.-

    Als lettertype iets heel zachts, ronde letters als je begrijpt wat ik bedoel.


    Moet ik nog iemand waarschuwen?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    ze zijn allemaal heel mooi,m aar willen de volgende alsjeblieft andere plaatjescombinaties maken, want ik heb wel genoeg van die zoals ze hier voor zijn. Ze zijn wel mooi, maar anders is het zo zonde. Als jullie zelf nog leuke winterplaatjes hebben of zo, zal wel fijn zijn.
    1 plaatje hier van gebruiken is niet erg , of 2, of llemaal, maar alsjeblieft met ook nog iets anders, anders zijn ze allemaal gelijk en dat is zo jammer dan...


    Wat had je in gedachten? Of wat heb je juist niet in gedachten? Dan ga ik zoeken (: Ik heb verder toch niet veel te doen vandaag ;3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Alladin schreef:
    ze zijn allemaal heel mooi,m aar willen de volgende alsjeblieft andere plaatjescombinaties maken, want ik heb wel genoeg van die zoals ze hier voor zijn. Ze zijn wel mooi, maar anders is het zo zonde. Als jullie zelf nog leuke winterplaatjes hebben of zo, zal wel fijn zijn.
    1 plaatje hier van gebruiken is niet erg , of 2, of llemaal, maar alsjeblieft met ook nog iets anders, anders zijn ze allemaal gelijk en dat is zo jammer dan...


    Ik probeer straks wel nog iets anders (:. Maar zometeen ga ik ff eten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alladin schreef:
    (...)

    Is goed maar ik ga deze denk ik niet gebruiken, omdat ik zelf best goed ben in photoshop en zo en weet wat je er mee kan, jammer genoeg is hij hier tijdelijk niet gebruikbaar, en vind de kleur letters er niet echt bij passen...
    wel lief dat je het probeerde.
    Ik zal je wel waarschuwen.


    Geeft niks ik ben er ook niet goed in xD
    Dankje!


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

    PrimRue schreef:
    (...)

    Geeft niks ik ben er ook niet goed in xD
    Dankje!

    Hihi, daarom juist extra bedankt voor de moeite ;)
    Ik ga hem toch gebruiken, oké? gewoon omdat ik me hier zo lui voel terwijl vet veel mensen voor mij bezig zijn :o Ik kan niet eens huiswerk maken, omdat dat er niet is. (":

    Ps, ik heb iets winterigs in gedachten. haha, dat kon je zelf ook wel bedenken denk ik. Wat ben ik toch weer flauw.
    Iets met sneeuw, een rustig dorpje in de sneeuw, beetje verlaten en wonen alleen rustige en aparte mensen. Zoiets,,


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Het is iets heel anders, maar misschien vind je het wel leuk.

    KWARTET! Hm, ik wil 't vanavond nog wel proberen? (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat woord zocht ik, je titel doet me echt denken aan kwartet hahah.:Y)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Nog wat geprobeerd


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:


    Nog wat geprobeerd


    Die bessen (wat zijn het?) zag ik ook! Alleen die stond er niet mooi bij bij mij, hih. c:

    Ze zijn echt mooi !!!
    Waarom kwartet??


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    O ja die titel , dat was ook mijn bedoeling XD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oké, ik ben geen pro :$ Dus het is niet fantastisch..


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    prejudices schreef:
    (...)

    Die bessen (wat zijn het?) zag ik ook! Alleen die stond er niet mooi bij bij mij, hih. c:

    In de naam van de afbeelding staat: nature-macro-snow-winter-berries
    Ik weet het verder ook niet...


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk



    Ik weet niet of dit een soort van wedstrijd is, maar ik heb toch even snel een foto bewerkt. Ik had tijd over. Je mag me trouwens waarschuwen als de story begint.


    Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world. (Einstein)

    Yuliette schreef:
    (...)
    In de naam van de afbeelding staat: nature-macro-snow-winter-berries
    Ik weet het verder ook niet...


    We houden het op bessen. c: