• een alien sim bij de sims 2 kan niet zwanger worden van een alien baby(cat) en dat leek me nou net zo coolxD

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 19:25 ]


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Oh wist ik niet. o.o
    Ik vind heksen cool. :'D En weerwolven ook. Wel jammer dat wij nachtleven niet hebben, anders kan je vampier worden. :x

    Sacrifices schreef:
    Oh wist ik niet. o.o
    Ik vind heksen cool. :'D En weerwolven ook. Wel jammer dat wij nachtleven niet hebben, anders kan je vampier worden. :x


    Ik moet nog steeds een heks maken :'D ik kom er maar geen een tegen :( waar zitten de heksen?(A)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Die kunnen wel zwanger worden hoor.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sacrifices schreef:
    Oh wist ik niet. o.o
    Ik vind heksen cool. :'D En weerwolven ook. Wel jammer dat wij nachtleven niet hebben, anders kan je vampier worden. :x

    Ik vind niet hoe je heksen en weerwolven kan worden? DDDD:


    Has no one told you she's not breathing?

    LizzyTennant schreef:
    (...)

    Ik moet nog steeds een heks maken :'D ik kom er maar geen een tegen :( waar zitten de heksen?(A)


    Ik doe dat heel sneaky met een code. (cat)
    Dan moet je dat intypen en dan op je brievenbus en dan kan je een goede of een kwade heks oproepen, net welke je wil worden. Wil je hem weten? Want dan ga ik hem even opzoeken. (krul)

    Delirious schreef:
    (...)
    Ik vind niet hoe je heksen en weerwolven kan worden? DDDD:


    Die weerwolf kan je worden doordat er zo'n hond, weetjewel, zo'n wolf met gele ogen. Ooit aan je deur gehad? Nou, word daar vrienden mee, en die veranderd je tot weerwolf. Je moet hem btw ook in huis nemen. :'D En dus goede vrienden mee worden. Je kan hem ook aan je deur krijgen door die code. Ja ik ben nogal codegeobsedeerd. :'D Maar je moet er wel uitbreidingspakket huisdieren voor hebben.

    Sacrifices schreef:
    (...)

    Ik doe dat heel sneaky met een code. (cat)
    Dan moet je dat intypen en dan op je brievenbus en dan kan je een goede of een kwade heks oproepen, net welke je wil worden. Wil je hem weten? Want dan ga ik hem even opzoeken. (krul)


    oh ik wil weten:9~


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Sweeney schreef:
    Die kunnen wel zwanger worden hoor.


    Kunnen alien mannen ook zwanger worden?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    LizzyTennant schreef:
    (...)

    oh ik wil weten:9~


    boolProp testingcheatsenabled true die intypen in dat witte balkje. En dan met de shift op je brievenbus klikken. En dan krijg je zo'n keuze menu en dan staat ergens iets met Witch ofzo. En dan moet je kiezen tussen een goede of slechte heks. Maar net wat je wil worden. (cat)
    Je moet er trouwens wel uitbreidingspakket Seizoenen voor gebruiken.
    Voor die weerwolven kan dit ook, alleen moet je 'Leader of the pack.' op klikken bij de brievenbus. Dan ben je nog niet gelijk weerwolf maar dan krijg je die hond wel aan de deur. Anders duurt het altijd heel lang. En nu voel ik me een sims nerd. (nerd)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 19:33 ]

    Sacrifices schreef:
    (...)

    boolProp testingcheatsenabled true die intypen in dat witte balkje. En dan met de shift op je brievenbus klikken. En dan krijg je zo'n keuze menu en dan staat ergens iets met Witch ofzo. En dan moet je kiezen tussen een goede of slechte heks. Maar net wat je wil worden. (cat)
    Je moet er trouwens wel uitbreidingspakket Seizoenen voor gebruiken.
    Voor die weerwolven kan dit ook, alleen moet je 'Leader of the pack.' op klikken bij de brievenbus. Dan ben je nog niet gelijk weerwolf maar dan krijg je die hond wel aan de deur. Anders duurt het altijd heel lang. En nu voel ik me een sims nerd. (nerd)


    Gelukkig heb ik alle uitbreidingen :'D
    ik ga het morgen uitproberen(dance)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Oh grapje, voor heks moet je appartementsleven hebben. (cat)
    Als je trouwens 'natuurlijk' heks wil worden, dus door een heks te ontmoeten dan moet je in de Belladonnabaan naar de familie Vrolijk gaan, want die hebben contact met mensen. Dat las ik net ergens toen ik die code ging opzoeken. :x

    Ik weet wel dat mannen wanneer ze ontvoerd worden door Aliens zwanger terugkomen, maar nu trap ik waarschijnlijk een open deur in. Maar in vreemdvoort heeft die ene alien man toch ook een zoon en een dochter met zijn vrouw?


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Sacrifices schreef:
    Oh grapje, voor heks moet je appartementsleven hebben. (cat)
    Als je trouwens 'natuurlijk' heks wil worden, dus door een heks te ontmoeten dan moet je in de Belladonnabaan naar de familie Vrolijk gaan, want die hebben contact met mensen. Dat las ik net ergens toen ik die code ging opzoeken. :x


    Whahaha lol, nou ik heb ook appartemenstsleven :'D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    LizzyTennant schreef:
    (...)

    Kunnen alien mannen ook zwanger worden?

    Nee, alleen alien vrouwen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Elies94 schreef:
    Ik weet wel dat mannen wanneer ze ontvoerd worden door Aliens zwanger terugkomen, maar nu trap ik waarschijnlijk een open deur in. Maar in vreemdvoort heeft die ene alien man toch ook een zoon en een dochter met zijn vrouw?


    Ik speel in een eigen buurt, en ik heb een man en vrouw alien en het leek me erg grappig dat die man zwanger werd :'D
    Ik ben echt nog nooit in andere buurten geweest:P dus ik zou het niet weten


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'