• Footie friends until the end.

    Marjolien Gómez ~
    Kim Sneijder ~
    Sanne Kaká ~
    Cheryl Torres ~
    Charissa van der Vaart ~
    Lotte Özil ~
    Amy Torres ~
    Claire Huntelaar ~
    Naomi Khedira ~
    Demi Ronaldo ~
    Lisanne Eriksen ~
    Jasmine Villa ~
    Manon Fabregas ~
    Emmely Özil ~




    “I want to win the Cup, and the way to the Cup is through Spain. You have to beat them because they are the best team in the world. They are very close to each other. People sometimes say you have to be like 11 friends on the field. It’s not the truth, but if you see the Spanish team play you have the feeling they are 11 friends having fun.”
    - Mario Gómez


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Pfoe, hoofdstuk af. =D Ik ga even wat drinken beneden en dan die van Amy en Demi lezen. (:


    ars moriendi

    Piazon schreef:
    Guys, als een jongen dit naar je stuurt, hoe moet je dat interpreteren? (:

    (...)

    Ter info; de jongen is mijn crush (:


    Oeehhhhh(flower)


    ~

    Huntelaar schreef:
    Pfoe, hoofdstuk af. =D Ik ga even wat drinken beneden en dan die van Amy en Demi lezen. (:


    Ik zag het! Heb al reactie achtergelaten, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)

    Ik zag het! Heb al reactie achtergelaten, haha.


    Ik ga ze morgen lezen(flower)


    ~

    Girls, ik ga slapen (: en dromen over Philippe, sowieso


    The truth may be orange!

    Huntelaar schreef:
    Pfoe, hoofdstuk af. =D Ik ga even wat drinken beneden en dan die van Amy en Demi lezen. (:


    Hij was echt weer geweldig Claire. Amy als ik tijd heb moet ik jou hele verhaal bijlezen. De eerst vier heb ik gelezen en de laatste vier maar daar tussen niet. Echt voordat ik weg ga heb ik dat gedaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    Girls, ik ga slapen (: en dromen over Philippe, sowieso


    Slaaplekker met je footie meid(flower)


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Hij was echt weer geweldig Claire. Amy als ik tijd heb moet ik jou hele verhaal bijlezen. De eerst vier heb ik gelezen en de laatste vier maar daar tussen niet. Echt voordat ik weg ga heb ik dat gedaan.

    Maakt niet uit hoor, zo geweldig is et nou ook weer niet, hihi. Ik heb vanmiddag alles bij gelezen van jou, volgens mij. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Maakt niet uit hoor, zo geweldig is et nou ook weer niet, hihi. Ik heb vanmiddag alles bij gelezen van jou, volgens mij. (:


    Hahaha. Ik vind het echt een geweldig verhaal maar doorlezen volledig kan ik niet. Even de tijd voor nemen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gaat die merrie van ons liggen en probeert te rollen in de boxxD


    ~

    Is het trouwens nieuw of zo dat je kan zien hoeveel credits iemand heeft en hoe vaak iemand iets in de spotlight gezet heeft? Staat zo onder tijd online, etc.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Is het trouwens nieuw of zo dat je kan zien hoeveel credits iemand heeft en hoe vaak iemand iets in de spotlight gezet heeft? Staat zo onder tijd online, etc.


    Ik kan dat niet zien haha, denk dat dat komt omdat je nu een mod bent (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aria schreef:
    Is het trouwens nieuw of zo dat je kan zien hoeveel credits iemand heeft en hoe vaak iemand iets in de spotlight gezet heeft? Staat zo onder tijd online, etc.


    Dat is nieuw volgens mij. Was me in ieder geval niet opgevallen.
    EDIT: ik heb het niet.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:19 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    Is het trouwens nieuw of zo dat je kan zien hoeveel credits iemand heeft en hoe vaak iemand iets in de spotlight gezet heeft? Staat zo onder tijd online, etc.


    Ik kan het ook niet zien:$


    ~

    Bisous schreef:
    Ik kan dat niet zien haha, denk dat dat komt omdat je nu een mod bent (:

    Boutella schreef:
    Dat is nieuw volgens mij. Was me in ieder geval niet opgevallen.
    EDIT: ik heb het niet.

    Khedira schreef:
    Ik kan het ook niet zien :$

    Zal inderdaad daar wel aan liggen dan, haha. Ik vond het zo vreemd, eigenlijk. Dat het daar plots stond en vroeg me af of het me nooit was opgevallen en het daar dus al die tijd al stond.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.