• Footie friends until the end.

    Marjolien Gómez ~
    Kim Sneijder ~
    Sanne Kaká ~
    Cheryl Torres ~
    Charissa van der Vaart ~
    Lotte Özil ~
    Amy Torres ~
    Claire Huntelaar ~
    Naomi Khedira ~
    Demi Ronaldo ~
    Lisanne Eriksen ~
    Jasmine Villa ~
    Manon Fabregas ~
    Emmely Özil ~




    “I want to win the Cup, and the way to the Cup is through Spain. You have to beat them because they are the best team in the world. They are very close to each other. People sometimes say you have to be like 11 friends on the field. It’s not the truth, but if you see the Spanish team play you have the feeling they are 11 friends having fun.”
    - Mario Gómez


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    I'va a bucketlist :Y) Met mijn vriendinnen.


    Ik en een vriendin gaan er ook eentje maken. Weet al wat dingen die er op komen (:

    #Spaans leren
    #Rio de Janeiro bezoeken
    #Het noorderlicht zien
    #Een instrument leren te bespelen

    Nu nog de rest verzinnen a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    Die heb ik gezien ja a. Ben de laatste tijd verslaafd aan dans routines kijken.


    deze is echt mooi (:



    Deze heb ik vandaag al zeker acht keer bekeken. Echt geobsedeerd door deze dans.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 21:32 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Alle 4 de verstandskiezen moeten eruit. :C


    Ohh je had me dat nog verteld ja:$


    ~

    Boutella schreef:
    (...)


    Deze heb ik vandaag al zeker acht keer bekeken. Echt geobsedeerd door deze dans.



    Die ken ik ook a.

    Deze hier onder vind ik ook echt super, alleen maar al door wat het gezicht van Allison (het meisje) uitstraalt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Ouuuui^^
    En ik moet iemand vermoorden? I missed something.


    Ja die Revenna zou jij vermoorden;) Mja ik zou het wel fijn vinden als je elke dag even iets post. We zijn nu met nog een paar dus het is een beetje vervelend als er 1 niet doorgaat dan:)


    ~

    Bisous schreef:
    (...)

    Ik en een vriendin gaan er ook eentje maken. Weet al wat dingen die er op komen (:

    #Spaans leren
    #Rio de Janeiro bezoeken
    #Het noorderlicht zien
    #Een instrument leren te bespelen

    Nu nog de rest verzinnen a.


    Ik heb meer vreemde dingen erop. Hahaha.

    #. Minstens acht pannekoeken eten in vijftien minuten
    #. Met Ben en Sander naar de Ardenne; mijn moeder laat me liever alleen naar Rusland gaan dus dat zegt genoeg.
    #. 600 reactie onder één Fb bericht - hebben we al gedaan.-

    Meer zoals dat soort dingen maar het blaadje ligt bij een vriendin thuis dus precies weet ik het niet. Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Guys.
    Ik ga me PC afsluiten, en in bedje TV kijken, hopelijk slaap ik weer goed vannacht. C:

    Trusten alvast! <3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Slaap lekker en beterschap Lien! (K)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khedira schreef:
    (...)

    Ja die Revenna zou jij vermoorden;) Mja ik zou het wel fijn vinden als je elke dag even iets post. We zijn nu met nog een paar dus het is een beetje vervelend als er 1 niet doorgaat dan:)

    ...oh.
    Niet meegekregen, lol.
    *gaat typen*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Ik heb er geen ruimte voor, en rechts onder zit dwars, die staat niet rechtop maar ligt tegen me andere kies aan. ;x


    Oh, ik begijp het. Ik had dat toen mijn snijtand in mijn tandvlees was blijven hangen, hij kwam nooit door en maakte de wortel van mijn hoektand kapot. Toen hebben ze een gat in mijn tandvlees gebrand met zo'n brander en er een slotje opgezet en naar beneden getrokken. Helaas wel te laat voor mijn hoektand die heeft niet eens meer één centimeter wortel meer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    Guys.
    Ik ga me PC afsluiten, en in bedje TV kijken, hopelijk slaap ik weer goed vannacht. C:

    Trusten alvast! <3


    Bye Lien!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    Guys.
    Ik ga me PC afsluiten, en in bedje TV kijken, hopelijk slaap ik weer goed vannacht. C:

    Trusten alvast! <3


    Slaaplekker met Mario babe & tot morgen (flower)


    ~

    Mijn topics

    Ik heb zin in een dansfilmpjes spam maar dat zal ik jullie besparen, tenzij jullie je heel erg vervelen a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mannschaft schreef:
    (...)
    ...oh.
    Niet meegekregen, lol.
    *gaat typen*


    Hhahhaa is goed meid(flower)


    ~