• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ik knikte."Zou ik ook doen als die kerel vervelend was." antwoorde ik en prutste wat met het bed.Hij was niet zo'n grote bedrijging.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Daar waren de flikken en de rechter het helaas niet helemaal mee eens,' zei ik glimlachend. 'Ik ben trouwens Jasper. Maar vertel eens wat jij hebt uitgevreten dan je in dit luxeuze hotel terecht bent gekomen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Hoi,' mompel ik. Ik schud lachend mijn voorhoofd. 'Ja, prima reden voor zittijd.' Ik voelde me weer kwaad worden. 'Ik had alleen die klootzak van een vader moeten vermoorden en niet mijn moeder,' sis ik. Het maakt me niet uit dat er een nieuw iemand bij is gaan zitten, ik maakte me er gewoon weer kwaad over. Ik zet mijn nagels hard in mijn handpalmen en bijt hard op mijn lip. Die klootzak... Ik voel het litteken op mijn buik branden en voel me gelijk weer vies als ik aan mijn vader denk. Gore klootzak dat het was.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    Ik lachte."Wel ik ben Jason en hoe ik hier terecht ben gekomen?" ik dacht even na."Wel ik heb mijn vader 4 keer proberen te vermoordn zonder succes en een paar winkels gesloopt."zei ik.En wachtte op een antwoord.

    Finn den Bakkere
    Toen ik buiten kwam leunde ik tegenn de muur,veel mensen waren er niet echt alleen 3 chiks op een bankje en wat andere rokers.Ik stak mijn sigaret aan en keek naar de littekens op mijn hand.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mysha Jae Lachesis
    Blijkbaar was ik niet de enige wiens vader geen goed had gedaan aan de opvoeding. Ik herinnerde me mijn achtste verjaardag nog steeds, haarscherp. Onwillekeurig ging er een rilling door mijn lichaam.
    "Mysha," stelde ik me voor, aangezien Sanne dat ook deed.
    Ik vroeg me af hoeveel meisjes hier uit de prostitutie kwamen. Hoeveel van hen dit vrijwillig deden, zoals ik had gedaan. In het begin was het dwang geweest, maar mijn verslaving aan drugs werd met de jaren groter en dus had ik er steeds meer voor over. Ik kwam er hoger door in rang, werkte mee, manipuleerde mensen, liet ze schaduwen, mijn orders namen levens.
    Maar toch was ik niet de baas van het zooitje, en werd ik regelmatig nog behandeld als een hond.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rikki Madeleine Beck

    Met mijn ogen gesloten zucht ik zacht. Mijn hoofd ligt tegen de hoofdsteun van de achterbank en door mijn gesloten ogen zie ik de opflikkerende lichtjes van de zon die afgewisseld worden met de schaduw van bomen en dergelijke die ervoor flitsen. Na een tijdje open ik mijn ogen, als ik naar buiten kijk zie ik dat we van de snelweg afrijden. Dat betekend dat we er bijna moeten zijn. Nu pas dringt de irritante muziek uit de radio mijn oren binnen. Stomme top 40. Ik word er bijna onpasselijk van. Uit mijn schoen haar ik een pakje sigaretten en uit mijn kleine bh een aansteker.
    "Niet roken in de auto." merkt de jonge agent op die achter het stuur zit. Zonder te laten merken dat ik hem gehoord heb, pak ik een sigaret uit het pakje en steek ik hem op. Ik stop alles weer weg en ik hoor de agent zuchten. Langzaam draai ik het raampje open zodat de rook weg kan. Gelukkig gunt hij dit arme meisje nog een sigaret voor we aankomen. Ik ben niet zenuwachtig, in tegendeel. Ik zie wel wat er gebeurd.
    Vlak nadat ik mijn opgerookte sigaret op de grond gegooit heb, stoppen we. Ik open nog even snel de brief die nu in mijn bezit is, de brief van deze instelling, dit internaat. Ik zuig de belangrijkste details op en stop hem weer weg. De jonge agent stapt uiteindelijk uit en opent mijn deur. Zijn blik staat waarschuwend maar ik probeer toch niets, dat weet hij nu ook wel. Ik sta langzaam op, strek mijn lange benen en de agent gooit de deur dicht. Ik leun er met mijn buik tegenaan en hij bevestigd de handboeien achter mijn rug. Dan pakt hij mij bij mijn bovenarm, pakt mijn kleine koffer en neemt me mee naar binnen. Het hek sluit achter ons en binnen maakt hij de handboeien los. We zijn bij een soort balie.
    "Succes." zegt hij alleen maar. Ik glimlach even en kijk even naar de persoon achter de balie. Niet interessant genoeg. Ik pak mijn koffertje en loop naar mijn kamer, kamernummer drie. Ik heb al snel de weg gevonden en open dan de deur. Blijkbaar is mijn kamergenote al aangekomen. Ik leg mijn koffer op het vrije bed en plof erop neer. Wat nu? Na een kwartiertje voor me uit gestaard te hebben, verlaat ik deze kamer en loop ik doelloos rond.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    'Sorry maar als we het over moord en motieven daarvoor gaan hebben enzo ben ik niet de goede gesprekspartner,' zei ik. 'Ik vermoed dat ik hier in dit huis het doetje ben.'
    Haat kon toch wel heel diep geworteld zitten. Mijn ouders verachtten me. Ik had ze ten schande gemaakt door het slechte pad opgemaakt vinden ze. Ze hadden me toch beter opgevoed? Vandaar dat ik in een opvangtehuis terechtkwam maar ik was een van de weinige meiden tussen de twaalf en de achttien en ging alleen maar meer de straat op zodat de jongens me niet lastig vielen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Lauren,' mompel ik. Ik kijk de twee aan. 'Zo wat brengt jullie hier?' Ik leun achterover en laat mijn woedde weer zakken. Als ik hier wegwilde kon ik maar beter mijn woedde onder controle houden. De regels uitvoeren was voor hen waarschijnlijk al slecht genoeg, maar dan ook nog mensen neersteken in een woede aanval. Dan zat ik weer gelijk vast. Ik kijk om me heen en zie dat er veel mensen roken. Daar ben ik nooit aanbegonnen, omdat je huid er lelijk van wordt en op een één of andere manier wilde ik dat niet. Misschien had dat te maken met het feit dat mijn moeder fotomodel was en ik op haar lijk, dus ik denk dat ik het ook kan worden. Kon ik ook, totdat ik die moorden begon te plegen. Mijn hele toekomst ligt in puin en dat is allemaal lekker mijn schuld.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Da's niet het slimste wat je kan doen,' zei ik. 'Maar wie van ons heeft wel gedaan wat wordt gezien als het beste? Ik werd steeds tegengehouden anders zou ik al een aantal moorden op mijn naam hebben staan.'
    Niemand van ons had de goede weg gekozen volgens anderen. We zouden spijt moeten hebben van onze daden, zeiden ze allemaal maar ik had geen spijt. Ik werd alleen maar kwader. Waarom zagen ze me nooit voor vol aan? Hadden ze dan niet door dat wanneer ik met ze alleen was ik ze een voor een zou kunnen vermorzelen? Ik reageerde niet op pijn en verachting als anderen. Het zorgde er alleen voor dat ik me sterker ging voelen.


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    'Overvallen, zakkenrollen, berovingen, het achterover drukken van spullen en alles wat verder onder diefstal kan worden gerekend,' somde ik op. 'Zoals ik al zei waarschijnlijk het doetje van Music Ends.'


    Remember to be ridiculous.

    Mysha Jae Lachesis
    "Prostitutie, geweldpleding, fraude, doodslag, moord.." som ik op, zonder enig greintje spijt of beschaming. Waarschijnlijk had de rechter meer opgenoemd, maar ik moest zeggen dat ik niet zijn hele preek aan had gehoord.
    Ik streek mijn lange lokken weer weg, wierp een geïrriteerde blik omhoog alsof de wind dan weg zou gaan. Met een zucht sloeg ik mijn benen over elkaar, toen ik me bedacht dat ik niet eens wist hoe lang ik hier moest zitten. Lang, waarschijnlijk. Tot ze dachten dat ik weer terug kon naar de 'normale' wereld. Maar wat moest ik daar? Ik was beslist niet dom, maar een opleiding had ik nooit gevolgd.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Rikki is dus vrij. :'D]


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik knik. 'Valt inderdaad wel mee Sanne,' grijns ik. Ik kijk naar Mysha en kijk haar even aan. 'Dat is redelijk veel,' zeg ik glimlachend. Ik had geen spijt van mijn daden, het was allemaal hun veriende loon. Vooral die klote klootzakken mochten dood. Ze konden dood neervallen. Ik was niet bang dat iemand me aan zou vallen, ik kon mezelf prima verdedigen. Het probleem dat ik niet minder strafbaar was gerekend was dat ik een agent had neergestoken toen ze mij wilde aanvallen. Het ging perongeluk, maar maak ze dat maar is wijs. Die mensen die je niet geloven maken mij zo kwaad dat ik mezelf niet meer kan beheersen. Ik bijt mijn kaken strak op elkaar om de woede aanval te onderdrukken. Dit ging nog lastig worden...

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chantrea schreef:
    Mysha Jae Lachesis
    "Prostitutie, geweldpleding, fraude, doodslag, moord.." som ik op, zonder enig greintje spijt of beschaming. Waarschijnlijk had de rechter meer opgenoemd, maar ik moest zeggen dat ik niet zijn hele preek aan had gehoord.
    Ik streek mijn lange lokken weer weg, wierp een geïrriteerde blik omhoog alsof de wind dan weg zou gaan. Met een zucht sloeg ik mijn benen over elkaar, toen ik me bedacht dat ik niet eens wist hoe lang ik hier moest zitten. Lang, waarschijnlijk. Tot ze dachten dat ik weer terug kon naar de 'normale' wereld. Maar wat moest ik daar? Ik was beslist niet dom, maar een opleiding had ik nooit gevolgd.

    [Dat dus.. :')]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Ja, heb het al aangepast:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne