• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Oh, nice xd]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lauren Campbell

    Ik kijk haar kil aan. 'Mijn moeder vermoord. Mijn vader proberen neer te steken, gevlucht en in een jaar tijd dat ik vermist was nog meer mensen neergestoken,' zeg ik simpel. Verdere uitleg krijgt ze niet. Nu niet. Ik kijk strak voor me uit. Wachtend op haar reactie, al kan mij die niet zoveel schelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Finn den Bakkere
    Ik grinnikte."Zou ik beter doen ,maar wil ik dat.En daarop weet ik mijn antwoord al.Ik probeerde nog een poging om te zoeken en met veel geluk vond ik er een in mijn sok.Wat dat die daar doet weet ik niet ,maar ik heb er een."Wel als je me zoekt ben ik buiten." zeg ik en wandel de kamer uit .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Ik heb iemand in elkaar geramd. Was niet de eerste keer dat ik voor zo'n incident op het bureau terecht kwam maar dit keer is het niet zeker of hij ooit nog zal kunnen lopen,' zei ik. 'Die gast werkte me gewoon de hele avond al op m'n zenuwen.'
    Ik ging er vanuit dat ik lang niet de ergste "misdaden" had begaan. Ik was niet rouwig om mijn acties en was blij dat ik aan TBS en de bajes was ontsnapt. Anders had ik mooi geweigerd om hier naartoe te komen.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Wel als je me zoekt ben ik buiten,' zei Finn en ging weg. Ik haalde weer mijn schouders op. Ik was blij dat ik gestopt was. Dan zat je niet met die problemen. Bovendien, het geld kon ik wel voor wat beters gebruiken. Mijn koffer liet ik gesloten en ik legde hem aan het hoofdeind van mijn bed. Ik ging de kamer uit en ging maar een beetje rondlopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mag ik even een samenvatting? xd.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Kan Mysha naar iemand toe oid?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik ook alsjeblieft. Ik dacht dat we pas rond 6 uur begonnen? Ben nu pas terug van mijn werk...]


    Your make-up is terrible

    [mensen komen aan, gaan naar hun kamers en beginnen een paar gesprekjes.]
    Sanne Hoogdoorn
    Ik haalde mijn schouders op. Ik had geweten dat er moordenaars tussen zaten en was daardoor niet geschokt. Ik had ook geweten dat we hier allemaal onverschillig zouden zijn over wat er verder met ons gebeurde en dat het verleden nou eenmaal zo was. 'Oké,' zei ik. 'Goede verklaring voor de zittijd.'


    Remember to be ridiculous.

    (Er kan iemand bij Finn staan :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ['s avonds of einde van de middag]


    Remember to be ridiculous.

    [Maar ik wil ook graag weten hoe laat het ongeveer is, of er nog mensen bij de ingang zijn etc. Hoe komen ze de kamerindeling te weten, hoe worden ze opgevangen?]


    Your make-up is terrible

    [Ik laat haar anders wel naar Sanne en Lauren gaan.]

    Mysha Jae Lachesis
    Ik streek mijn bruine krullen uit mijn gezicht, en nam het laatste trekje van de sigaret. Vervolgens liet ik die op de grond vallen, en zag mijn kamergenote met iemand op een bankje zitten.
    Echt zin om hier geïsoleerd te zitten had ik niet, dus liep ik maar naar hen toe. Met een zucht ging ik ook op het bankje zitten, wel zo ver mogelijk van ze vandaan.
    "Goedemiddag," mompelde ik sarcastisch. Dit was allesbehalve een goede middag.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Assassin schreef:
    [Maar ik wil ook graag weten hoe laat het ongeveer is, of er nog mensen bij de ingang zijn etc. Hoe komen ze de kamerindeling te weten, hoe worden ze opgevangen?]


    [De meeste worden gebracht door de politie en ja..
    Ik heb gedaan dat hij bij de balie kreeg te horen waar hij hoorde en zo..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [hoelaat niet over nagedacht, mensen zitten veel buiten en je hebt je kamernummer doorgekregen. De kamers zijn nu ingevuld.]

    Sanne Hoogdoorn
    'Hi,' zei ik rustig terug.
    Sarcasme is oké maar ik had even geen zin om er op in te gaan. 'Ik ben trouwens Sanne.'
    Het meisje leek een jaar of twee, drie ouder te zijn als mij net als dit meisje trouwens. Ik was de jongste van iedeeen die ik tot nu toe had gezien.


    Remember to be ridiculous.