• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Sanne wil Lauren wel meeten, waar is ze? Sanne komt]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:59 ]


    Remember to be ridiculous.

    {Wie wil Daniël of Ryan ontmoeten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ze zit in haar kamer. Maar dan loopt ze naar buiten. Daniel of Ryan kan er wel bij komen?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mysha staat buiten addict te zijn, kom haar maar zoeken als iemand interesse heeft *O*]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Daniël would like to meet Mysha (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ok, Sanne staat teen een muurtje te leunen]


    Remember to be ridiculous.

    Jason ven Huyse
    'Jij bent lekker vrolijk.' hoorde ik een stem ik schrok en keek op.'Ben je dan zo blij dat je eindelijk bent opgepakt of heb jij je hersens echt zitten verpesten?'zei hij dan weer.Ik haalde mijn schouders op "Bijde denk ik ,ach overal beter dan thuis." zei ik op mijn gemak.Eingelijk was ik best blij gratis eten onderdak en geen ouders.Bijna perfect behalve die regels dan ,maar you only live once.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ryan

    De gastvrijheid druipte van de politie mannen af sarcastisch gezegt, ik liep zonder naar de lijst waar de regels op stonden te kijken opzoek naar mijn kamer en drukte met mijn voet hardhandig de deur open, gezellig twee bedden, het werd hier als maar leuker.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jasper de Ridder
    Ik lachtte. Ik was twaalf geweest toen ik uit huis werd geplaatst en naar mijn eerste pleeggezin werd gestuurd. Pleegzorg was alleen niet erg effectief. Ik hield het nergens langer uit als anderhalve maand en dan waren ze me beu. 'Alles beter als de bajes, alleen balen van die regels rondom bedtijden, roken en drinken en op meidenkamers komen.'

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 17:05 ]


    Remember to be ridiculous.

    WillNotLearn schreef:
    {Daniël would like to meet Mysha (wbw)}

    [Oeww (wbw)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lauren Campbell

    Na mijn idee lig ik er alweer lang genoeg. Ik sta op en loop langzaam de gang uit naar beneden. Verveeld slenter ik door het gebouw. Ik loop naar buiten en laat me op een bank je zakken. Ik pak mijn mesje uit mijn broekzak. Die politieagenten zijn echt te naïef. Sukkels... Met mijn mesje kras ik wat in het bankje. Ik bijt op mijn lip. Ik had mezelf echt te veel in de moeilijkheden gebracht. Ik zucht en steek het mesje harder in het bankje.

    {Wie met Lauren wil praten kan naar het bankje komen}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Na eventjes gezocht te hebben.. Nou echt zoeken was het niet, de vrouw van de balie had mij uitgelegd hoe ik er moest komen. Simpele uitleg, maar ik gaf mijzelf gelijk een kleine rondleiding. Ik duwde de deur open van kamer twee. De andere jongen was er nog niet. Ik haalde mijn schouders nonchalant op en gooide mijn koffer op bed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Finn den Bakkere
    Na wat zoeken vond ik de kamer.De deur stond al open ,dus ik liep maar naar binnen."hi" zeg ik en gooi mijn koffer op het bed en zoek achter een aansteker


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Een blond meisje ging op een bankje zitten en ik besloot dat ik mijn tijd hier beter niet in isolement door ging brengen. Ik liep rustig naar haar toe en liet me naast haar op het bankje zitten. 'Gezellig hier hé?' Vroeg ik. Ach wat alles beter als de mensjes van de pleegzorg die op mijn kop zitten.


    Remember to be ridiculous.

    Daniël

    Bij mijn kamer aangekomen had ik enkel mijn tas op mijn bed neer gegooit en had het pakje sigareten eruit gehaalt en was toen zonder belangstelling te tonen naar buiten gegaan, het was kiezen tussen gevangenis en dit.. Op dit moment leek het hier wel erg op een gevangenis en verveeld leune ik tegen een muur een einde van de andere mensen af. Ik stak een sigaret aan met een aansteker die ik in mijn zak had zitten, echt de mensen hier leten nergens op.


    Don't be like the rest of them, darling