• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    lauren Campbell

    De politie auto stopte voor een groot gebouw. Mijn deur werd open gedaan door een vrouwlijke politie agente. Ik blijf koppig zitten. Ze pakt me hardhandig vast en sleurt me de auto uit. Ik gaf geen kick. Pijn deed ze me wel, maar daar was ik aan gewend geraakt. De andere agent zet mijn koffers neer. Ik stap langzaam de auto uit en frons mijn wenkbrauwen.
    'Ik ga hier niet heen hoor.' Ik kijk de twee strak aan. 'Is vier jaar gevangenis straf niet voldoende?' Ik kijk ze bitter aan. Ze negeren me. De vrouw sleurt me achter zich aan en de ander loopt met mijn koffers. Met een dodelijke blik kijk ik recht voor me uit. Zonder iemand om me heen een blik waardig te gunnen beland ik bij de balie. De agente geeft me de sleutel, zegt iets en verlaat het gebouw. Ik kijk ze verbaasd achterna. Ze lieten me hier achter? Zou het beter zijn dan de gevangenis? Ik was daar de hardhandige aanpak nu wel gewend geraakt. Sinds mijn veertiende zat ik vast en ik was nu een maand geleden weer vrij gelaten. Om mijn spullen te pakken en naar dit internaat te vertrekken. Vrijheid zou ik dus voorlopig niet meer krijgen. Ik kijk kwaad om me heen. Hoe konden ze dit doen? Alsof ik niet besef wat ik heb gedaan. Ik heb tijd genoeg gehad om dat te beseffen hoor. Wat mij betreft was ik klaar en had ik mijn straf uitgezeten. Ik sleur mijn koffers kwaad achter me aan en vloek binnensmonds.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oh, lawl. Sorry :'D
    Ik dacht dat ze nog beneden zat.]

    Mysha Jae Lachesis
    "Hoi," zei ik kortaf.
    Ik wierp automatisch een blik in de spiegel, mijn oogleden werden gesierd met een dun streepje eyeliner, mijn wimpers waren lang en donker.
    Mijn koffer liet ik op het bed vallen, de tas ernaast nadat ik mijn sigaretten en aansteker eruit had gevist. Meteen draaide ik me weer om en liep de deur uit, zonder nog om te kijken naar het meisje.
    Ik had verwacht de jongste te zijn, maar zij was vast niet veel ouder dan ik. Waarschijnlijk schatte ze me ouder in, dat deden de meesten tenminste.
    Eenmaal buiten keek ik even om me heen, scande de hoge hekken op zwakke plekken maar kon zo snel niks vinden. Verschillende jongeren werden naar binnen gebracht, politie-auto's stonden op de oprit te wachten.
    "Welcome in hell," mompelde ik tegen niemand in het bijzonder, voordat ik mijn sigaret aanstak.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Mijn topics]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Na een tijdje besloot ik toch maar naar mijn kamer te gaan. Ik slofte rustig door de gang opzoe naar kamer 3. Ik duwde de deur open en zag geen kamergenoot staan maar wel een bed. Ze hadden me van tevoren verteld dat ik een kamer zou moeten delen maar ik had toch de voorkeur gegeven aan Music Ends inplaats van aan de cel. Tot de grote frustratie van mijn slachtoffer. 'Hi,' zei ik en ik liet me op het bed ploffen waar mijn tas naast stond.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:55 ]


    Remember to be ridiculous.

    Daniël

    Ik had totaal geen zin om uit de auto te stappen toen het grote gebouw verscheen, hoe lang zou ik hier moeten blijven? in iedergeval te lang naar mijn zin binnen aangekomen kom ik eerst aan bij de gezamelijke ruimte, het briefje wat er hangt maakt me achterdochtig en de regels staan me totaal niet aan dus voordat ik vanplan was iets anders te doen besloot ik die verdomde koffers eerst richting mijn kamer te brengen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lauren Campbell

    Eindelijk vond ik mijn kamer. Ik duw de deur open en kijk naar binnen. Fijn, moest ik ook nog een kamer delen. Ik gooide mijn koffers neer en liet me op het bed vallen. Ik staar nors voor me uit. Ik haat het hier nu al!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    Toen ik in de gezamelijke ruimte kwam zag ik een briefje.De regels van het internaat.Bah,daar hou ik me mooi niet aan.Ik zuchtte.Ik keek naar de kamer indeling.Kamer 3 ik nam mijn koffer strakker vast.Hmmm.Ik liep de rappen opzoek naar de jongens kamer.Hier moet ze zijn "Helloo!" roep ik en zwaai de deur open ,maar niemand zit hier.Ikhaalde mijn schouders op en sprong op het bed.Alleen ,maar voor hoelang?


    Finn den Bakkere
    Ik liep naar binnen.Gezamelijke ruimte stond er op een plakaatje,ik liep binnen en keek even rond.er lag een briefje :de regels blablabla.Ik rolde met mijn ogen en zocht naar mijn kamer.Wat zal ik hier beleven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Ik keek naar buiten. Het was niet erg koud dus ik kon best achter mijn kamergenoot aan zonder mijn jas te pakken. Het was een van de weinige dingen geweest die ik wel echt had gekocht. Als ik dat ding gestolen had was ik twee jaar geleden al in de bajes terecht gekomen. Ik slenterde van de trap af naar buiten. Ik leunde tegen een muurtje aan. De meesten werden binnengebracht of stonden te roken. Ik zag een nieuwsgierig groepje tieners zich verzamelen achter het hek. Ik stak mijn middelvinger naar ze op en ze vertrokken geschrokken. Ikzelf rookte amper. En ze hadden m'n sigaretten afgepakte die flikken. Gelukkig was ik nu een paar weken zestien want anders had ik nooit mogen drinken of roken zonder n de problemen te komen.


    Remember to be ridiculous.

    -nvm

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [@Nyan, Jasper zit al in de kamer van hem en Jason]


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    [@Nyan, Jasper zit al in de kamer van hem en Jason]

    (je bericht stond er nog niet toen ik hem schreef :s doe alsof hij Jasper niet gezien heeft.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mysha Jae Lachesis
    Bedenkelijk volgde ik de rook die ik had uitgeblaast met mijn ogen. Waarschijnlijk was ik hier niet de enige roker, maar ik wist niet of dit een voordeel of een nadeel was. Vanuit mijn ooghoeken zag ik inderdaad een groepje rokers staan. Ze leken me nu al te ontwijken, en ik moest zeggen dat ik het niet erg vond.
    Ik keek om naar de jongen die naar binnen werd gebracht, er leken er steeds meer te volgen. Hoeveel "leerlingen" bevatte deze "school"?
    Mijn mes was afgepakt, en ze hadden mijn aansteker ook bijna te pakken gehad. M'n sigaretten dan niet, maar wat had ik daar aan gehad zonder aansteker? Gelukkig had ik de man die mijn koffer had onderzocht op het juiste moment af weten te leiden. Mannen, die waren zo simpel. Stuk voor stuk.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Iemand Lauren ontmoeten?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ik wreef met mijn handen over mijn polsen toen eindelijk de handboeien eraf werden gedaan. Ik keek om mij heen. 'Ja doeii!!' riep ik naar de agenten die nog bij me stonden. Ik trok een wenkbrauw op. Lichtjes schudde ik mijn hoofd, pakte mijn koffers beet en ging als eerst op zoek naar mijn eigen kamer.
    Na wat rond gevraagd te hebben bleek ik in kamer twee te zitten met ene Finn. Zal wel goed wezen.

    [Nu ga ik eerst eventjes de rest lezen..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Mijn nieuwe kamergenoot riep heel leuk hallo en negeerde me verder. 'Jij bent lekker vrolijk,' zei ik. 'Ben je dan zo blij dat je eindelijk bent opgepakt of heb jij je hersens echt zitten verpesten?'
    Ja, mensen dachten ook dat ik mijn hersenen naar de klote had geholpen maar dat viel reuze mee. Ik dronk, rookte en gebruikte behoorlijk wat drugs en daar bleef het bij.


    Remember to be ridiculous.