• Oke, nou, mijn beste vriendin (als je het zo nog kan noemen) L. heeft me dus keihard laten vallen, voor een ander meisje J. Maar nu heb ik dus een probleem, ik mis haar heel erg, maar ik durf niet meer tegen haar te praten, want de vorige keer hadden we hele erge ruzie, en die is nogsteeds niet opgelost. We zitten ook wel elke dag samen in de bus, maar zij zit dan altijd achteraan en ik helemaal vooraan. Dan zit zij ook samen met J. en voel ik me heel erg buitengesloten. Kan iemand mij helpen hoe ik het weer goed kan maken? Ik mis haar namelijk heel erg, want ze was al vanaf mijn geboorte mijn beste vriendin& ik hou verschrikkelijk veel van haar, maar nu ben ik haar dus kwijt.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Het antwoord is heel simpel. Praat met haar en los die ruzie op. Dan komt het vanzelf weer goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Praat idd met haar, elkaar negeren lost niks op.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Probeer te praten en het zo goed te maken. Helpt het niet? Jammer, maar dan is ze jet niet waard.
    Klinkt natuurlijk veel simpeler dan het is, want wat ga je allemaal doen zonder je beste vriendin... Tja, dat is een redelijk goede vraag, moet ik zeggen ;s Ik denk dat het het beste is te proberen veel contacten te maken, er voor te zorgen dat je veel mensen hebt met wie je plezier kunt maken, en dan zie je zo van zelf wel na een tijd wie van hen je echt respecteert, wie er echt voor je is als het puntje bij paaltje komt. En ik denk niet dat het gemakkelijk is een persoon zo te vinden, misschien duurt het wel jaren, maar ik denk wel dat het sowieso beter is geen beste vriendin te hebben, dan een 'beste vriendin' die niet respectvol met je om gaat.


    effort never betrays you

    DarkSavior schreef:
    Het antwoord is heel simpel. Praat met haar en los die ruzie op. Dan komt het vanzelf weer goed.


    None but ourselves can free our minds.

    DarkSavior schreef:
    Het antwoord is heel simpel. Praat met haar en los die ruzie op. Dan komt het vanzelf weer goed.

    + Iemand kennen vanaf je geboorte klinkt zo raar. Ik heb het meerdere mensen horen zeggen, maar het is zo ......niet echt mogelijk(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DarkSavior schreef:
    Het antwoord is heel simpel. Praat met haar en los die ruzie op. Dan komt het vanzelf weer goed.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 21:42 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als ze zo veel voor je betekent, dan zou ik even met haar praten. Gewoon met zijn tweeën en het uitpraten.


    The odds are néver in our favor.

    Wat hierboven gezegd wordt ;) Geef het wat tijd en praat er rustig met haar over. Als jullie al heel jullie leven vriendinnen zijn, moeten jullie dit wel kunnen overwinnen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    PRAAAAAAAAATT. Alsjeblieft, praat! Je krijgt spijt als je nu niet je hart gaat luchten met haar, en dat jullie niet oprecht zijn. Geloof me, ik heb een ervaring.


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Jullie waren toch beste vriendinnen? Dan is het toch simpel: vriendinnen moeten over alles kunnen praten, dus ook over ruzies.
    Stap gewoon naar die chick toe en praat met haar.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    DarkSavior schreef:
    Het antwoord is heel simpel. Praat met haar en los die ruzie op. Dan komt het vanzelf weer goed.


    The artist is the kid that survived.

    Hmm, praat met haar als ze even zonder die ander is. Vertel haar alles, over de ruzie, en over wat je van die ander denkt enzo, gewoon alles. En als er dan nog ruzie is, ja dan weet ik het ook niet meer hoor.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Awwh, dat had ik ook met mn nicht en nu gaan we weer met elkaar om; anders dan vroeger maar toch. Maar wij hadden ruzie door en jongen die tussen ons stookte. Sorry meis maar ik heb geen idee wat je kan doen; ik denk wat die mensen hierboven zeggen :O


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander