• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    Veelgestelde vragen:
    'Stond ik op die lijst?'
    Als je geen pb gehad hebt met een printscreen van het lijstje niet.
    'Ik stond op die lijst, waarom?'
    Gelieve een mod een pb te sturen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 juli 2012 - 14:05 ]


    I am an idiot, I move.

    Ik heb heel het weekend moeten werken en blijkbaar heb ik veel gemist.
    Net alles gelezen en ik ben echt niet mee...
    Kan iemand mij vertellen als ik op die lijst sta?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 13:58 ]


    Life is all about having a good time.

    Beverly schreef:
    Ik heb heel het weekend moeten werken en blijkbaar heb ik veel gemist.
    Net alles gelezen en ik ben echt niet mee...
    Kan iemand mij vertellen als ik op die lijst sta?


    Je staat niet op de lijst als je de lijst niet via pb heb gekregen!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waspik schreef:
    (...)

    Je staat niet op de lijst als je de lijst niet via pb heb gekregen!

    Volgens mij moet dat echt ergens even algemeen gezegd worden, want dat heb echt tienduizend keer langs zien komen in alledrie de topics.... :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    (...)
    Volgens mij moet dat echt ergens even algemeen gezegd worden, want dat heb echt tienduizend keer langs zien komen in alledrie de topics.... :W

    Ik ook. In alle 4 als je het andere 'nep' topic meerekent.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sefie schreef:
    (...)
    Volgens mij moet dat echt ergens even algemeen gezegd worden, want dat heb echt tienduizend keer langs zien komen in alledrie de topics.... :W


    Goed idee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sefie schreef:
    (...)
    Volgens mij moet dat echt ergens even algemeen gezegd worden, want dat heb echt tienduizend keer langs zien komen in alledrie de topics.... :W

    Ik heb de beginpost aangepast.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nouja kijk, gisteren was ik wel echt gewoon teleurgesteld door de acties. Maar ik ben nu in elk geval wel bedaard. Het is nu in mijn ogen gewoon een bevestiging dat jullie ook gewoon mensen en geen heiligen zijn. Jullie doen hartstikke goed werk en dat jullie zo'n lijst hebben kan ik in principe ook wel begrijpen. En dat liegen, kijk, het was maar voor 1 dag jullie hebben het daarna wel gewoonweg toegegeven. Heel erg fout, maar menselijk. Ik vertrouw jullie nog wel gewoon :')

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 16:43 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik krijg steeds meer het idee dat mensen hun reactie 2 of 3 keer posten, maar dan in andere woorden, omdat ze zo graag willen dat er mensen op reageren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik krijg steeds meer het idee dat mensen hun reactie 2 of 3 keer posten, maar dan in andere woorden, omdat ze zo graag willen dat er mensen op reageren.


    Als ik dat naar mij gericht was, mijn excuses. Mijn mening is gewoon enigszins verandert en dat wilde ik gewoon even meedelen. Dat was niet mijn bedoeling. En het maakt mij in elk geval ook niets uit dat er niemand op reageert :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Assassin schreef:
    Ik krijg steeds meer het idee dat mensen hun reactie 2 of 3 keer posten, maar dan in andere woorden, omdat ze zo graag willen dat er mensen op reageren.


    That's nice but it has absolutely nothing to do with anything at all


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het nogal jammer dat alleen Elisa in dit hele topic reageert op het moment, terwijl ze volgens mij een van degenen die het minst schuld heeft.


    SLOAN.

    Geller schreef:
    Ik vind het nogal jammer dat alleen Elisa in dit hele topic reageert op het moment, terwijl ze volgens mij een van degenen die het minst schuld heeft.

    Dat laatste slaat nergens op. Ook al heeft ze niets op die lijst gezet, we hebben hem samen gemaakt en hebben samen de verantwoordelijkheid.

    Sorry Elisa

    En: ik vind dat ik gisteren aardig wat gedaan heb en ga nu Elisa helpen hier.


    I am an idiot, I move.

    Geller schreef:
    Ik vind het nogal jammer dat alleen Elisa in dit hele topic reageert op het moment, terwijl ze volgens mij een van degenen die het minst schuld heeft.

    Dat kan jij niet echt beoordelen ^^ En zoals Andrea zegt, we dragen de verantwoordelijkheid met z'n allen (: En ik heb ook nog dingen als school & werk, net zoals vele andere mods. En ja, ik moest gisteren, op zondag, werken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ondanks dat het niet hun fout was dat het gelekt is, zullen ze toch moeten dealen met de consequenties dat het WEL is uitgelekt. En veel vertrouwen is er niet meer, als ik de topics zo lees.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    Ondanks dat het niet hun fout was dat het gelekt is, zullen ze toch moeten dealen met de consequenties dat het WEL is uitgelekt. En veel vertrouwen is er niet meer, als ik de topics zo lees.

    En wat voegde deze reactie toe? Wij weten inmiddels echt wel dat men ons niet meer vertrouwt. Dat hoeft niet nog 100 keer gezegd te worden.


    I am an idiot, I move.