• Als jij dit verhaallijn goed vind, en het boek heeft gelezen, dan weet je wat je moet doen. ;)

    Dit gaat over futuristisch New York. De stad is opgedeeld in vijf facties; Oprechtheid, zelfverloochening, onverschrokkenheid, vriendschap en eruditie. Oprechtheid voor diegene die niet kan liegen, zelfverloochening voor diegene die zichzelf opoffert om iemand anders te helpen, onverschrokkenheid voor diegene die zijn angsten overwint, vriendschap voor diegene die alles doet voor de vrede en eruditie voor diegene die streven naar kennis. Als de kinderen zestien worden, moeten ze kiezen in welke factie ze willen wonen. Dit moet ook (meisje/jij). Ze komt uit de saaie straten van Zelfverloochening, en kiest om haar familie te verlaten om bij de Onverschrokkenen te horen. Daar moet ze zichzelf leren aanpassen en probeert ze overleven. In het hoofdkwartier van Onverschrokken is het net een leger. Ze zijn super streng betreft de inwijding. Toch word ze verliefd op de strengste van het allemaal; (jongen/ik). Zal deze liefde het redden, en zal zij het redden?


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan

    Klinkt gaaf! Maar ik weet niet wat ik moet doen.. S:

    Blanche schreef:
    Klinkt gaaf! Maar ik weet niet wat ik moet doen.. S:

    Dat heb ik ook ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Als jij dit verhaallijn goed vindt, en het boek heeft hebt gelezen, dan weet je wat je moet doen.


    sorry ;$ maar wat moeten we doen?


    Life is hard, just break it with your head <3

    Als het gaat om samen schrijven.. Dan wil ik dat wel! ;D

    FloortjeO schreef:
    (...)

    sorry ;$ maar wat moeten we doen?

    Je bent een deel vergeten; dit verhaallijn moet deze verhaallijn worden :3

    Maar ik heb dat boek nooit gelezen, so...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    (...)
    Je bent een deel vergeten; dit verhaallijn moet deze verhaallijn worden :3

    Maar ik heb dat boek nooit gelezen, so...


    Ik heb dat boek ook niet gelezen.. :/

    Kijk, degene die mij wil doen moet vanuit het meisjes pov schrijven en zij gaat dan schrijven vanuit het jongens pov


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Kijk, degene die mij wil doen moet vanuit het meisjes pov schrijven en zij gaat dan schrijven vanuit het jongens pov


    Oooh! Dat wil ik wel doen. ;D

    Dat boek is zooo geweldig! <3

    Ik heb het gelezen ^^