• Begin augustus mag ik 8 dagen gaan babysitten bij vrienden van mijn klastitularis. (2 kleine kindjes)
    De uren zullen van 7h40 tot 17h zijn...
    Ik heb eigenlijk niet zo veel ervaring met babysitten (zeker al niet héél de dag).
    Mijn vraag aan jullie is: Hoeveel verdien jij als je zo'n hele dag babysit, of wat vind jij een goede prijs?

    Edit: Het ene kindje is 4 jaar, het andere 14 maanden.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:15 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ligt ook aan de mensen. Bij de ene familie krijg ik drie euro per uur en bij de andere vier euro. Ik zou minstens drie euro per uur vragen, het is namelijk best wel lang. (cat)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:09 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Bij de bond krijg je drie euro per uur. Dus ik zou vragen wat ze willen geven, en als ze zelf meer voorstellen dan is dat ook mooi meegenomen.

    Ik ben nu ook aan het babysitten maar dat is een vriendendienst :Y)

    Hoe oud zijn ze? Tips nodig?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik denk dat het er vanaf hangt hoe oud de kindjes zijn. Mijn ouders gaven altijd 5 euro per uur. :Y)
    Tjah, zoals al eerder gezegd is 3-4 euro per uur wel een goede prijs, zeker omdat je nog weinig ervaring hebt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gancanagh schreef:
    Bij de bond krijg je drie euro per uur. Dus ik zou vragen wat ze willen geven, en als ze zelf meer voorstellen dan is dat ook mooi meegenomen.

    Ik ben nu ook aan het babysitten maar dat is een vriendendienst :Y)

    Hoe oud zijn ze? Tips nodig?

    Zelf hadden ze 40 euro per dag voorgesteld. Persoonlijk had ik wat minder gedacht, als in 35 ofzo. Maar ach. (krul)
    De kindjes zijn 14 maanden en 4 jaar...
    En Elise, dank u, ik zal u weten te vinden.