• Begin augustus mag ik 8 dagen gaan babysitten bij vrienden van mijn klastitularis. (2 kleine kindjes)
    De uren zullen van 7h40 tot 17h zijn...
    Ik heb eigenlijk niet zo veel ervaring met babysitten (zeker al niet héél de dag).
    Mijn vraag aan jullie is: Hoeveel verdien jij als je zo'n hele dag babysit, of wat vind jij een goede prijs?

    Edit: Het ene kindje is 4 jaar, het andere 14 maanden.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:15 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ligt ook aan de mensen. Bij de ene familie krijg ik drie euro per uur en bij de andere vier euro. Ik zou minstens drie euro per uur vragen, het is namelijk best wel lang. (cat)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:09 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Bij de bond krijg je drie euro per uur. Dus ik zou vragen wat ze willen geven, en als ze zelf meer voorstellen dan is dat ook mooi meegenomen.

    Ik ben nu ook aan het babysitten maar dat is een vriendendienst :Y)

    Hoe oud zijn ze? Tips nodig?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik denk dat het er vanaf hangt hoe oud de kindjes zijn. Mijn ouders gaven altijd 5 euro per uur. :Y)
    Tjah, zoals al eerder gezegd is 3-4 euro per uur wel een goede prijs, zeker omdat je nog weinig ervaring hebt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gancanagh schreef:
    Bij de bond krijg je drie euro per uur. Dus ik zou vragen wat ze willen geven, en als ze zelf meer voorstellen dan is dat ook mooi meegenomen.

    Ik ben nu ook aan het babysitten maar dat is een vriendendienst :Y)

    Hoe oud zijn ze? Tips nodig?

    Zelf hadden ze 40 euro per dag voorgesteld. Persoonlijk had ik wat minder gedacht, als in 35 ofzo. Maar ach. (krul)
    De kindjes zijn 14 maanden en 4 jaar...
    En Elise, dank u, ik zal u weten te vinden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik doe het meestal gratis, meestal omdat het meestal mijn nichtjes en neefjes zijn en anders zijn ket kennisen en omdat ik het leuk vind maakt het me niet echt uit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat is rond de 4 euro per uur, iets meer zelf, mooi bedrag dus ^^

    Oehoeh, cute little kiddies ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nice! Verdien je veel? [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Penelopy schreef:
    Ik doe het meestal gratis, meestal omdat het meestal mijn nichtjes en neefjes zijn en anders zijn ket kennisen en omdat ik het leuk vind maakt het me niet echt uit.

    Welja, ik ken die mensen totaal niet. Zij mij ook niet. Het enige wat ze weten van me is dat ik in 4ASO zit en een goede leerling ben. Ze weten ook hoe ik eruit zie. Meer niet. :Y)
    Maar eigenlijk maakt het ook niet veel uit, of ik nu 25, 30, 35 of 40 krijg...
    Ik wilde gewoon eens polsen... (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Forks schreef:
    Nice! Verdien je veel? [:

    Gancanagh schreef:
    Dat is rond de 4 euro per uur, iets meer zelf, mooi bedrag dus ^^

    Oehoeh, cute little kiddies ^^

    Zeker wel. De kleinste heb ik nog niet gezien, want hij lag in zijn bedje. Maar ik hoop dat er niet te veel problemen zijn, de moeder zei dat hij een goede slaper is, amper problemen.
    Het meisje van 4 is schattig. Ze was al even verlegen als ik. Oh ja, schattig. Strikje in haar haar. Oh ja, ik zie het echt wel nog zitten.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:23 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Kindjes van vier kleuren en knutselen heel graag, schilderen is ook altijd leuk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Kindjes van vier kleuren en knutselen heel graag, schilderen is ook altijd leuk.

    Dank je voor de tip.
    Er ligt daar ook veel speelgoed en er is ook een mooie tuin met zandbak en trampoline, dus ik denk wel dat we ons wel zullen weten te amuseren.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zou het niet weten, bij ieder gezin is dat weer anders
    Ik heb een keer op mijn buurjongetje gepast en toen kreeg ik 5 euro per uur

    Neelie schreef:
    (...)
    Dank je voor de tip.
    Er ligt daar ook veel speelgoed en er is ook een mooie tuin met zandbak en trampoline, dus ik denk wel dat we ons wel zullen weten te amuseren.

    En als dat niet werkt, ga een Disneyfilm met ze kijken :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    En als dat niet werkt, ga een Disneyfilm met ze kijken :Y)

    Dat had ik ook al gedacht.
    Ikzelf wil ook nog een aantal disney/pixar-films bekijken. :Y)
    Minpunt: ik moet dan met een dvd-speler werken... Goed dat ik dat kan ._. Wij hebben thuis dus geen dvd-speler.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bij de bond is het 4euro, dus als je 40 krijgt, dan krijg je zelf ietsje meer, ideaal toch!

    Inderdaad, knutselen is altijd leuk.
    Buitenspelen doen ze ook altijd graag, tikkertje, verstoppertje,...
    Je kan ook eens samen koekjes bakken ofzo als de kleinste haar middagdutje aan het doen is ofzo :)
    En indjes kunnen best al alleen spelen ook als jij eten moet maken ofzo.
    Je kan ze ook altijd laten helpen met tafeldekken enzo, vinden ze meestal ook tof want dan voelen ze zich groot :)
    Wat ze sowieso ook leuk vinden is als jij eens een oud spel dat je thuis nog liggen hebt meebrengt, iets nieuws, want hun eigen speelgoed zijn ze misschien al beu :)

    Nouja, succes en vooral veel plezier.
    En voor nog tips, vraag maar!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy