• Justin Bieber wil niet dat zijn goede vriend Harry Styles in de buurt komt van zijn moeder.
    De 18-jarige zanger van One Direction laat zijn oog regelmatig vallen op oudere vrouwen, waarop Bieber heeft besloten zijn eigen moeder in bescherming te nemen.

    Styles had eerder een kortstondige relatie met de vijftien jaar oudere presentatrice Caroline Flack. Volgens geruchten heeft hij vorig jaar een affaire gehad met de 32-jarige dj Lucy Horobin.

    Selena Gomez, de vriendin van Bieber, vertelt dat Justin goede vrienden is geworden met de jongens van de Britse boyband One Direction. "Maar ik heb van Justin gehoord dat Harry niets van jonge meisjes moet hebben", zegt de zangeres tegen de Britse krant The Mirror.

    Volgens Gomez is haar vriend bang dat Styles achter zijn moeder aangaat als hij de kans krijgt. De moeder van Justin was 18 jaar toen zij van haar zoon beviel, en is dus niet veel ouder dan Styles' vorige veroveringen. "Justin en ik hebben allebei een moeder die er goed uitziet", aldus de actrice. "En Justin zei: Harry kan dan wel een van mijn beste vrienden zijn, maar met zijn verleden moeten we hem uit de buurt houden van onze moeders."


    bron

    Serieus, ik ging strijk toen ik dat las. Als dit waar is...

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 22:06 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Hahahaha wtf.
    Achja, langs de andere kant snap ik 'm wel :p


    Has no one told you she's not breathing?

    Ahahahahaha, net goed voor Harry. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Serieus, dat is gestoord -.- Hij heeft ook wel jongere vriendinnen gehad -jonger dan Caroline iig x'D-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Lol *gaat plat* That's the most idiotic thing I've ever heard.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hahahahha, maar Harry valt idd op oudere vrouwen.. maar ik weet niet of het waar is! Ik vind het wel grappig though.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Hahahaha. Omg. Da's heel normaal, ja. :')

    Hahaha


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    What is this I don't even


    No growth of the heart is ever a waste

    whahahah LOLLZZ :P het is wel waar , maar uhh.. Ya know?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Smalth schreef:
    Ahahahahaha, net goed voor Harry. :'D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    LaJoie schreef:
    Hahahaha wtf.
    Achja, langs de andere kant snap ik 'm wel :p


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ivan schreef:
    What is this I don't even

    Oh my freaking god HAHAHAAHA


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    LaJoie schreef:
    Hahahaha wtf.
    Achja, langs de andere kant snap ik 'm wel :p

    Neenie schreef:
    Hahahaha. Omg. Da's heel normaal, ja. :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."